Vakantiehuis Kalvbersasen

8,6

12 reviews over Vakantiehuis Kalvbersasen in het Nederlands

Dit is echt vakantie!

fam_decocq, 1-9-2014

Als je van rust en privacy houdt, kun je het niet beter treffen. Een wijds uitzicht, een enorme tuin rondom, aan het eind van een doodlopend weggetje. Rustiger kan het gewoon niet. Het huis zelf is super ruim door het aangebouwde nieuwe gedeelte. Sfeervol ingericht, van alle gemakken voorzien, goed onderhouden (alleen de douche kan wat vernieuwing gebruiken).

Wij hebben het prima naar ons zin gehad hier, ondanks wat stroomperikelen (door extreem zwaar onweer was de stroomvoorziening een dag van slag waardoor er ook even geen water was).

Er is veel te doen in de buurt, maar als je een dag geen zin hebt om erop uit te trekken, kun je ook prima in en om het huis vertoeven. Het is echt een heerlijke plek.

mooie ruime woning

Chris Van Geeteruyen, 26-8-2012

leuk vakantiehuis enkel de badkamer zou ook eens moeten opgefrist worden zodat het aan de standaard van de rest van het huis voldoet

Fantastische wintervakantie

Anthonisse, 11-3-2012

Het huis is een mix van oud en nieuw. De oudbouw is in prima staat en voorzien van alle moderne gemakken (vaatwasser, wasmachine, magnetron, oven, lekker warm door gevelkachels) en in prima staat met retro accenten (keuken). De nieuwbouw is van superkwaliteit. Goed gedaan! Door gebruik van oudere accenten (antieke kasten, wandkandelaars etc.) past dit goed bij elkaar. Ook de houtkachel is heerlijk warm.

Rustig en prachtige natuur voor kinderen. Eland een uur op 10 meter afstand, herten en vogeltjes gezien! Het skigebied van Sunne op redelijke afstand rijden. Wat is het daar leuk om te verblijven en tussen de middag worstjes te roosteren op een kampvuur.

Heerlijk tot rust komen in heerlijk huis

Walter & Suzanne, 17-3-2011

We hebben het heerlijk gehad in deze vakantiewoning in Munkfors. Met -20 in de avond was het heerlijk genieten bij de open haard. Van alle gemakken voorzien (internet, Nederlandse TV en lekker veel ruimte). In de omgeving is veel te doen maar je moet er wel voor willen rijden. In de winter maakt dat de afstanden wat lastig. Husky tocht, wandelen in de sneeuw, zwemmen (overdekt), skieen en naar de stad. In de zomer is er helemaal veel te doen. Maar tot rust komen in het huis is ook heerlijk. Het huis was schoon (erg belangrijk) en alles is aanwezig. De badkamer kan best wat gemoderniseerd worden maar als je onder die warme straal staat vergeet je dat meteen. Lekkere en goedkope pizza en Doner/shoarma eten in Munkfors en bij de Nederlandse bakker vers brood. Wij hebben genoten! Wij waren er met vier personen en één baby. Elanden, vossen, herten. Ook die hebben we allemaal gezien! We komen graag nog een keertje terug om ook Munkfors in de zomer te zien.

Lekker een weekje bijkomen

Marcel & Jannie, 7-2-2011

We waren hier een weekje in de winter. Lekker ruim huis, en alles op de begane grond aanwezig. Van de omgeving konden we weinig detail zien vanwege de sneeuw, maar daarvoor kwamen we eigenlijk ook, heerlijk wandelen in het witte landschap. Dankzij de wisselende temperaturen onder nul konden we erg genieten van de houtkachel. Geen elanden gezien, maar de reeen liepen geregeld langs de ramen voorbij. We hebben dit huis op het laatste moment nog geboekt en alles was prima geregeld. Het huis was goed bereikbaar zelfs met de sneeuw. Een weekje was veel te kort.

deep forest

C. Min, 3-10-2010

Rust, ruimte en geluidloos genieten, hier moet je zijn!
Verron van Hoeijen, eigenaar, 1-11-2010
Beste familie Min, Wat moet je hier nu nog aan toevoegen? Optimaal genieten in alle rust en ruimte, daar gaat het om! Bedankt voor jullie verblijf.

Mooi huis op rustige plek

Fam. Sloots, 3-9-2010

Mooi gelegen ruim huis in heerlijk rustige omgeving. Als enig minpunt valt de douche te noemen, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door alle andere voorzieningen. Er is genoeg te doen in de omgeving ook voor kleine kinderen, maar je moet wel weten waar en een eindje willen rijden.

Controleer je boeking voor de zekerheid!

Verron van Hoeijen, eigenaar, 1-11-2010
Beste familie Sloots, hartelijk dank voor jullie verblijf en mooie woorden. De douche is eenvoudig maar van alle gemakken voorzien. We doen onze uiterste best alles zo optimaal mogelijk te maken. Hopelijk mogen we jullie in toekomst nog eens begroeten.

Fantastische ligging voor een echte sneeuwvakantie

Familie van Mourik, 8-3-2010

Wederom hebben wij een erg positieve ervaring opgedaan in Zweden in Kalvbergsasen dit keer en wederom in een huis wat van alle gemakken is voorzien en lekker thuiskomen is na een heerlijke dag buiten in de sneeuw. Wij komen hier zeker nog eens terug. De verhuurder is erg prettig en erg flexibel en altijd bereikbaar voor vragen.

Familie van Mourik

Verron van Hoeijen, eigenaar, 1-11-2010
Beste familie van Mourik, bedankt voor jullie lovende woorden. We proberen het iedereen zo aangenaam mogelijk te maken zodat jullie kunnen terug kijken op een mooie vakantie in Zweden. In jullie geval is dat zeker gelukt, nu al voor de tweede keer een huisje bij ons gehuurd en aankomende winter opnieuw bij ons van de partij. Bedankt voor jullie vertrouwen.

Heel mooie plek. Fantastisch winterlandschap.

M van Bruggen, 30-1-2010

Winter in Zweden dat wilden we meemaken en dat hebben we gekregen. Wat een fijn huis en wat een mooi land! De houtkachel was zeer comfortabel en super gezellig zoals eigenlijk het hele huis. Wij konden met ons gezin met drie kinderen beneden verblijven en slapen waardoor we alles op 1 verdieping hadden en dat is in de winter heel fijn. Het huis is erg gezellig en netjes.

Zeer mooie plek, rust rust en nog eens rust!

Ri-Ann Elema, 11-9-2009

We waren het eerste gezin die deze woning mocht huren, het is een heerlijk huis!

Het voelde meteen goed aan en wat een stilte, echt genieten!

De eerste week hebben we elke avond tot in de late (lees: vroege!) uurtjes kunnen genieten van de lichte nachten, unieke ervaring!

Helaas hadden we in de tweede week erg veel regen, eigenlijk alleen maar en dat waserg jammer, maar goed ook da kan in Zweden gebeuren natuurlijk! Voor de kinderen is er dan in de directe omgeving niet veel tedoen, dan moet je ect uitwijken naar bijv Karlstad. Misschien kunnen wij daar wel iets gaan beginnen, haha!!

Om eerlijk te zijn gingen we met weemoed weer richting Nederland...........Als het kon gingen we meteen weer terug! Zalig!! En een heel gezellig huis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kalvbersasen in Munkfors, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kalvbersasen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kalvbersasen scoort een 8.64 uit 10 op basis van 12 reviews.