Munkfors

Reviews over Munkfors

Prachtige natuur

Erika Futselaar,
    20-10-2010

Wij zaten in een vrijstaand huis gehuurd van Nederlanders midden in de natuur van Zweden. Het huisje was voor 6 personen maar ook met 2 personen een heel gezellig huis. Met grote keuken en gezellige woonkamer. Voorzien van alle gemakken. Je moet je in Zweden wel goed voorbereiden op Waar En Wat je wilt zien want het wordt niet zo op borden aangegeven zoals wij in Nederland gewend zijn. Maar de mensen zijn allemaal heel hulpvaardig en vriendelijk.

Vanaf de grens moet je ongeveer nog 6 uur autorijden.

Gereisd met partner in januari 2010

Een zomerwoning gekocht in Munkerud, komen dus begin weer,

Theo en Anneke van der Iest,
    15-8-2006

Een zomerwoning gekocht in Munkerud, komen dus begin september weer, we weten nog niets over het uitgaansleven en zijn ook niet van die uitgaanders. We hopen een fijne tijd daar tegemoet te gaan, misschien kan er iets meer aan zwemgelegenheden bij de Klaralven worden gedaan.

Gereisd anders in augustus 2006

Aardige nederlandse eigenaren die het hebben aangedurfd om

Theo,
    15-8-2006

Aardige nederlandse eigenaren die het hebben aangedurfd om naar Zweden te emigreren met hun beide kinderen, zijn nog volop bezig, merk je niets van, het hotel op te knappen.

Tussen de middag kun je er genieten van een zeer uitgebreide (warme) lunch voor heel weinig geld.

Hoop voor deze mensen dat het deze zomer erg druk is geweest want toen wij er half juni waren was het nog erg rustig.

Heel veel succes.

Gereisd anders in augustus 2006

Heerlijk land

Linda de Reus- Welboren,
    14-8-2006

Heerlijk land. Ben groot. Viel niet op. OP vakantie alleen met vrouwen. Geen opdringerige mannen!!!!

Heerlijke temperatuur. Zweden straalt rust uit. Lekker op bij te komen. voor mij het ideale vakantieland

Gereisd familie in augustus 2006
Munkfors scoort een 7,7 uit 10, op basis van 9 reviews