Hotel Fröding

HotelWeer vandaag16°7°
Hotel Fröding

We hebben een aantal aanbieders voor Fröding voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Fröding in het Nederlands

Nejnejnej

Gäst
23-8-2011

Ok det är rent och hygieniskt men det är allt.

Inga kokta ägg til frukost.

Minimala koppar till frukostte, fick ta tre koppar vatten till mitt morgonte.

Receptionisten, tillika ägarinna om jag förstått det rätt verkar ha en läkare som skriver ut bra piller, eller så självmedicinerar hon, för hon låter mycket men inget händer. Incheckning tog en kvart, med 100 missförstånd där hon bland annat ursäktade sig för priset som hon redan sänkt med 100kr en gång.

Hennes man "fixade" frukosten, vilken röra, i kortkorta bomullsschorts a´la 60 tal och talar ingen svenska.

Parkeringen ligger för långt från hotellet, fungerade för mig mitt i sommaren, men hade det regnat hade väskorna varit dyblöta.

Hennes förklaring till var parkeringen ligger svävar ut helt, men tror man är med i dolda kameran.

Nejnej, aldrig mer

Gastvrij hotel met vriendelijk personeel

Jan Kunkeler
19-12-2010

Hotel Fröding ligt in het centrum van Kristinehamn en heeft zelf geen restaurant. Dit is echter geen bezwaar, er zijn ruim voldoende goede en betaalbare restaurant in de direkte omgeving. Het ontbijt is ruimschoots voldoende en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fröding in Kristinehamn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fröding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fröding scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.