Hotel Best Western Gustaf Fröding

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Gustaf Fröding voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Gustaf Fröding in het Nederlands

Zakelijk

een goed hotel net buiten de stad

dordtboy
15-6-2011

Dit was een tussenstop op onze zoektocht naar een eigen hotel in Zweden.

Ik vond dit een net zaken hotel, waar je goed kan eten.

Zowel ontbijt als diner.

De kamers waren jammergenoeg wel een klein beetje gedateerd

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Gustaf Fröding in Karlstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Gustaf Fröding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.