Vakantiehuis Svenskahus

Met jonge kinderen

prima prijs/kwaliteit vakantiehuis

John
8-9-2018

Ruim Zweeds vakantiehuis, van alle gemakken voorzien, goede bedden, lekkere stortdouche, grote tv met Nederlandse zenders. Goed contact met de eigenaar zodat problemen en vragen meteen opgelost werden.

Geweldig

Hajoriti
19-8-2018

Heerlijke vakantiewoning. De jongens hebben genoten van de speelkelder wij weer van de veranda. Een woning welke wij dan ook zeer kunnen aanraden. Heerlijk ruim en schoon voorzien van alle comfort. Geniet van de omgeving en alle vele activiteiten welke in de omgeving te doen zijn. We kunnen niet anders dan met lof over deze woning typen.

Fantatisch

Vellema
15-8-2018

Mooi ruim huis. Heerlijke veranda. De bedden lagen lekker. Speelgoed en spelletjes voor de kids. Het is ons goed bevallen.

Mooi en kindvriendelijk huis

Familie Drent
11-2-2018

Het is een groot fijn en comfortabel huis in een buitenwijk van Hagfors. Dat ook heel schoon is. Voor kinderen van alle leeftijden, een super huis veel speelgoed en een speelkelder. Wij waren er eind januari en er lag heel veel sneeuw. Ook hebben we op een avond nog bezoek gehad van twee elanden. Gewoon super!

Wat een rust ...

Rob
31-8-2017

Wat een fijn huis is dit voor een relaxte vakantie. De liggen is aan de buitenrand van het stadje Hagfors en dit geeft enorm veel rust. Geen lawaai, geen geschreeuw: gewoon rust. 's Avonds heerlijk vuurtje stoken buiten of genieten op de veranda. Voor de kinderen is er buiten niet veel te doen maar binnen, met name in de kelder, kunnen ze los gaan. Zweden is erg groot en dus moet je erop uit. Pak de auto, geniet van de omgeving, loop oneindige wandelroutes af of nog beter: huur een kano en peddelen maar!

Wie wil genieten van natuur is dit één van de betere plekken om naartoe te gaan. De Hagfors Kommune is één van de mooiste streken in Zweden. Stockholm en Oslo (NO) zijn ook bereidbaar met ruim 3 uur rijden. Maak daar gebruik van, gewoon gaan en B&B pakken voor een nacht.

Sta vroeg op en ga op zoek naar de elanden, vossen, herten en soms: wolven.

Wij hebben dit huis en de streek bezocht in de zomer. We komen nog een keer terug in de winter. Dat lijkt ons helemaal magisch ...

Heerlijke week gehad

Bertina
4-8-2017

Een prachtig vrijstaand huis in een doodlopend straatje. Ruim, compleet en echt het gevoel van thuiskomen na een dagje op pad te zijn geweest. Voor de kinderen echt ideaal met al het speelgoed, de Nederlandse televisiezenders, de speelkelder en de ruimte om het huis. Prima bedden en zeer complete inrichting. Fijne veranda. Enige minpuntje over het huis wat we kunnen noemen is het douchen, de hele badkamervloer werd nat als je de regendouche gebruikt, omdat er geen randje/ afscheiding of iets dergelijks op de grond ligt. Ook heel fijn dat je een wasmachine ter beschikking hebt. We zijn een week geweest en hadden er achteraf best wel langer willen blijven. Er is veel te doen in de omgeving en omdat wij ook veel wilden zien en doen hebben we eigenlijk te weinig ontspannen in en rondom het huis zelf.

Wij hebben veel gehad aan de tips in het gastenboek, daaruit hebben we wat uitjes gehaald. De spoorfietsen zijn erg leuk om te doen, een dagje Karlstad is ook leuk, vooral het marienbergpark moet je niet overslaan met kinderen. De natuur is prachtig in de omgeving. Het strandje bij Radacamping is echt heel fijn met jonge kinderen, zandstrand en heel ondiep water. Met oudere kinderen zou ik zeker gaan kanoën, helaas was dit voor ons lastig met drie jonge kinderen. Het trollenpad is erg leuk en de brattfallet waterval moet je ook zeker heen.

Wij raden dit huis zeker aan en als wij ooit terug gaan naar Zweden houden we het Svenskahus zeker in gedachte.

In één woord: genieten!

Fam Meindertsma
5-6-2017

Fantastisch verblijf gehad in een zeer comfortabele woning die van alle gemakken is voorzien. Voor kinderen is het een waar paradijs met het vele speelgoed en een kelder met bijv een tafeltennis. Ook rondom de woning kunnen kinderen heerlijk vertoeven.

De omgeving van Hagfors is schitterend. Als je voor de rust komt, dan zit je goed! de omgeving wisselt af met schitterende meren en uitgestrekte bossen, waar je heerlijk in alle rust kunt wandelen, fietsen of met de auto kunt rijden. De plaats Hagfors zelf heeft alles wat je nodig hebt met meerdere supermarkten, restaurants en diverse winkeltjes.

Als je de rust even wilt ontvluchten is Karlstad een echte aanrader. Dit ligt op ongeveer een uur rijden van Hagfors.

Ons verblijf was heerlijk en wat ons betreft zeker voor de herhaling vatbaar!

Zeer groot en comfortabel vakantiehuis

familie Van der Meulen
4-10-2016

Goed onderhouden en schoon vakantiehuis. In de directe omgeving is veel te zien/doen. Op de enorme veranda is het goed vertoeven in het zonnetje. Zeker een aanrader!

Het Svenskahus is absoluut een aanrader!!

Fam. Mulder Almere
1-9-2016

Een geweldig Zweeds vakantiehuis was van alle gemakken voorzien! Zeker een aanrader voor het hele gezin!!

Het huis heeft veel ruimte, prima bedden een kelder met een tafeltennis en tafelvoetbal en kast vol met spelletjes.

Was vooraf heel goed schoongemaakt! De veranda is werkelijk geweldig! Een prima uitvals basis om de omgeving te leren kennen!!

Fantastisch!

Fam. Cooijmans
24-7-2016

Het huis was prachtig gelegen, van alle gemakken voorzien, van alles te doen in omgeving en een heerlijke serre met avondzon (het was 23.30u nog licht:-)

Het is een ruim en zeer schoon huis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Svenskahus in Hagfors, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Svenskahus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.