Vakantiehuis Ons Huset

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijk

Paula en Mark
13-6-2018

Twee weken genoten van dit gezellige, ruime en goed ingerichte huset. Heerlijk, onmetelijke natuur voor de deur. Als je rust en natuur zoekt een perfecte accomodatie om Midden Zweden te ontdekken.

perfecte rustige vakantie gehad

a. stoffels
24-4-2018

super week gehad in mooi huisje. prijs ook mooi.

het is heel rustig plekje, met vriendelijke mensen om je heen

echte aanrader.

Wanneer mogen we weer?

Imca Saat
25-10-2017

Geweldig sfeervol huis. Zeer volledig ingericht. Je voelt je direct thuis. Zeer behulpzame eigenaren. In omgeving veel te doen om het verblijf in Zweden nog leuker te maken. Wij waren er met ons gezin (ouders en twee kinderen van 15 en 11 jaar en hond). Aanrader is om de boot van Trelleborg naar Rostock (vv) te nemen.

Ons huset , gezellig sfeervol vakantiehuis!

Fam. Stegeman
3-10-2017

Een gezelllig familiehuis met alles erop en aan. Van sjoelbak tot fietsband plak spullen! Van buiten een gezellig Pippi Langkous huis met omheinde tuin. Van binnen sfeervol en compleet ingerichte woning, we hebben niks misgegrepen, van alles voorzien. Wij waren met 3 volwassenen en 1 hond. We hadden niet heel mooi weer waardoor we de tuin wat minder konden gebruiken, helaas. Maar weer kan niemand veranderen dat deed niks af aan het huis.

Een huis waarin je je meteen thuis voelt!

Mandy
27-8-2017

Wat hebben we genoten van onze vakantie in Zweden. In 'Ons Huset' was het na een dag op pad te zijn geweest in de Zweedse natuur weer heerlijk 'thuiskomen'. Het is sfeervol en warm ingericht, en helemaal in stijl. Ook heeft het huis een heerlijke veranda, waar wij genoten 's morgens van ons kopje koffie, voordat we op pad gingen. Het contact met de verhuurder verliep erg fijn en persoonlijk, ik kreeg via de mail een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. Dit was onze eerste vakantie in Zweden, maar het land heeft ons erg verrast, en helemaal ingepakt. De rust, de ruimte, de prachtige natuur, maar ook de mentaliteit van de mensen daar. We vonden het heerlijk om elke dag met onze koelbox met inhoud op pad te gaan, om weer op zoek te gaan naar een mooi gebied. En dat was niet moeilijk, want Värmland is in 1 woord prachtig! Zweden heeft een diepe indruk op ons gemaakt! Dit was voor ons een vakantie om te koesteren en nooit te vergeten! Zweden ziet ons zeker nog weer terug!

sfeervolle woning, prima ligging

Jan en Joke
24-8-2017

veel rust en ruimte

ideale ligging om diverse dagtochten te ondernemen

een echte aanrader

Mooiste huisje in Zweden

Mariska Vink
9-8-2017

Wat hebben wel genoten van dit prachtige huisje in Zweden. Zo'n welkom gevoel director als je binnenkomt. En in de omgeving ontzettend veel te doen. Ook voor de kinderen

Geweldig, een echte aanrader

Familie Hubregtse
29-7-2017

Een heerlijke vakantie was het deze 2 weken in Zweden! Het was voor ons de eerste keer in Zweden! Maar het zal vast niet de laatste keer zijn. Wat een prachtig land! We hebben veel gewandeld aan de hand van het boekje: ‘wandelen in Värmland’. Echt een aanrader!

We hebben een aantal keren na een wandeling gezwommen in een meertje. Wat geweldig om je dan alleen op de wereld te wanen! We hadden steeds een meer voor onszelf:)

Varen op een motorvlot bij Varmlandsgarden en dan worstjes braden op een zelfgemaakt vuurtje was ook geweldig! Onze kids hebben daar erg van genoten.

Het Moosepark was ook erg leuk, vooral het voeren van de mannetjeseland!

Nog leuker was het om elanden in het wild te zien. 2x hebben we een eland gezien in de buurt van Bratfallet. En toen we naar huis reden aan het einde van de vakantie (we vertrokken rond 19.30) hebben we enorm veel wild gezien aan de bosranden. Elanden, herten, vossen… geweldig!

We hebben gewoon enorm genoten 2 weken lang! Steeds prachtig weer ook, maar 1 dag regen gehad! Het huis was ook echt heerlijk! Alles zo gezellig en leuk ingericht! Dat maakt vakantie houden nog lekkerder:)

André&Anita, Jelle, Stijn, Thijs, Nora

Fantastisch!

Jack & Karin Krijntjes
13-2-2017

Ons Huset is een volledig, knus ingericht huis met veel ruimte waarin het aangenaam verblijven is. De hygiëne is prima. Er ligt een mooie tuin rondom het huis, die helemaal omheind is. We hebben mooie wandelingen gemaakt met onze honden en enorm genoten van het land, de ongerepte natuur, de mensen en het huis. Zweden is een mooi land. We willen graag nog een keer terug!

Echt een aanrader!

Voor herhaling vatbaar

Martin en Ria
28-12-2016

Mooi en schoon huis, knus, veel ruimte.

Voor ons geen minpunten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ons Huset in Hagfors, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ons Huset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ons Huset scoort een 9.29 uit 10 op basis van 16 reviews.