Weer vandaag
9,3

31 reviews over Camping Gräsmarksgården in het Nederlands

Ruime boscamping in mooie omgeving.

Fam Van Gulik (jonge kids)
19-8-2018

Decamping had ondanks de extreme droogte dit jaar, genoeg water had omdat ze 'gewoon' op de waterleiding zijn aangesloten. Heel fijn om gewoon te douchen en wassen te kunnen draaien. Deze boscamping met, onderaan de heuvel het mooie meer met zwemgelegenheid heeft fijne sanitaire faciliteiten waaronder familiedouche en uitgebreide keuken met eetgedeelte voor bij slecht weer. En er is o.a. een speeltuintje, tafeltennis, volleybalveld. Op een deel van de camping mag je volgens mij zelf je plekje kiezen. Die plekken zijn zonder stroom.  De plekken met stroom zijn iets meer afgebakend maar nog steeds ruim! Zeer gastvrije Nederlandse eigenaren. Bieden tegen kostprijs kanotocht aan, welke erg fraai is. Ze brengen je weg stroomopwaarts. De enige twee kritische punten die ik zou kunnen noemen is dat een paar speeltoestellen wat opgeknapt moeten worden en dat de ondergrond vrij klaal is mede door droogte. Camping zou ik zeker aanraden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

MsBlickie
5-8-2018

Twee heerlijke weken op Gräsmarksgården gehad. Bij aankomst mochten we zelf de plek uitkiezen; we hadden bij de reservering om een zonnige plek gevraagd, maar het was zó zonnig dat we snakten naar schaduw. De eigenaren van de camping zijn vriendelijk en denken mee. Erg fijn! De camping was prima; grote plekken in een naaldbos, een meertje voor de camping, goed sanitair dat meerder keren per dag wordt schoongemaakt. Door de naaldbomen hadden we geen last van muggen. Door de enorme hitte had de provincie Varmland een verbod op mobiele campinggaztoestellen (tenten) ingesteld. We konden gebruik maken van de 2 keukens op de camping. In de omgeving konden we veel ondernemen: naar een elandenpark, wandelen met husky’s, kanoën (kano’s worden op de de camping verhuurd en ze zorgen voor het vervoer), wandelen, er liggen diverse geo-caches in de buurt. Zweden is een land waar je er zelf op uit moet gaan en ontdekken en dat maakt het zo leuk.

Geweldig!

Theedoos
12-7-2018

Grote plaatsen, vriendelijke eigenaar, mooie omgeving, keurig toiletgebouw. Goed onderhouden allemaal. Echte aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

Jelle
5-9-2017

Vier nachten op deze camping gekampeerd. Mooie ruimte plaatsen met beschikbare vuurkorven. Het sanitairgebouw is prima. De eigenaren zijn zeer vriendelijk. Al met al een prima verblijf gehad in een prachtige omgeving.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

hans
1-7-2017

alles is er goed ,ik kom er al vanaf het begin paar keer per jaar en weet zeker als het iemand tegen is gevallen zal dat niet aan de eigenaars liggen zij werken hard zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ,maar ook zij kunnen er niks aan doen dat er soms mensen daar belanden die centerparks verwachten Hannie en Gerard van ons een dikke 10 en tot heel snel maar weer

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Wauw!

Hanneke en Mariëtte
17-9-2016

We zouden 3 nachtjes blijven maar het werd een week. Wat een heerlijk rustige en goed verzorgde camping. Niets teveel of te weinig. Gewoon ideaal voor rustzoekers die van de Zweedse natuur houden. Het sanitair is netjes en schoon. De plekken zijn ruim op bosgrond. De ontvangst heel gastvrij en vriendelijk. De camping ligt prachtig aan een meer. We hebben heerlijk kunnen zwemmen, maar ook een kayak kunnen huren, gefietst en gewandeld. Echt een plek om heimwee naar te krijgen en wie weet dat we nog eens terug komen!

Super vakantie gehad!

Fam. Dekker
13-9-2016

Wij hebben hier de eerste twee weken van augustus onze vakantie doorgebracht in onze vouwwagen. Dit waren ook de weken dat de stortbuien plaatsvonden, zie eerdere reviews. Onze ervaring was dat de eigenaren wel van alles deden om de gasten die erg veel last hadden van de buien te helpen. Ook wij stonden tot onze enkels in het water, gelukkig konden we verhuizen naar een mooie, droge plek!. Verder is het gewoon een geweldige camping, niet te groot maar toch bedrijvig. Het sanitair werd goed schoon gehouden. Ook de afwasruimte met bibliotheekje was een gezellige ruimte waar je ook kon koken. Daarnaast zijn de kanotochten waarbij je met de tractor wordt weggebracht super. Onze kinderen 16 en 13 jaar oud hebben zich geen dag verveeld. Het meer op loopafstand, prachtige wandelroutes vanaf de camping. Kortom wij vinden het een leuke camping, met erg vriendelijke mensen, vooral de zoon van de eigenaren was bij onze kinderen favoriet. Eigenaren doen erg hun best en kunnen ook niets aan de weersomstandigheden doen. Wat ook geweldig was is het kampvuur wat je bij de tent mag houden in een olievat of ton! Dus lekker back to nature!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Een geweldige plek!

Hanneke
11-9-2016

Een geweldige plek. Geen hekjes en plekjes, doe maar gewoon. Wij stonden lekker ruim aan de rand van de camping, konden zo lekker het bos in lopen. Fijn met de hond. We hebben heerlijk gewandeld en gefietst. Wat een schitterende omgeving! Alles wat je nodig hebt aanwezig, het meer op loopafstand, winkels op loopafstand. Op zaterdag frites met balletjes. 's Avonds kampvuurtje of barbecuen en dat alles met een schitterende ondergaande zon. Kortom: lekker gezwommen, gekanood, gewandeld en gefietst. Heerlijk uitgerust. Sanitair: prima! Ik zeg nog wel tegen mensen die negatief hebben gereageerd: misschien zelf iets met je kinderen bedenken en ondernemen, en w.b. sanitair: gewoon zelf wat beter opletten als je het gebruikt, wordt het ook minder vies. Nogmaals: Wij hebben genoten van ons verblijf bij jullie en tot slot, wij vinden jullie prima gastvrije eigenaren. Toppie!

Fantastische camping!

Irma
25-8-2016

Voor ons is deze camping helemaal dik in orde! Een prachtige ligging met veel wandelmogelijkheden, een mooi meer op loopafstand waar je heerlijk kunt zwemmen en ook de supermarkt is op loopafstand. Je kunt er ook geweldig kano varen. De eigenaar brengt je met kano naar een mooie plek waar je in een stromende rivier in één van de grote meren uitrindelijk na een paar uur uitkomt. Op een zomerdag is dit een heerlijk uitje! De kano wordt op het eind door de eigenaar weer opgehaald. Goede en leuke tips hebben we mogen ontvangen en hebben wij de eigenaren als zeer behulpzaam ervaren! Eetgelegeheden hebben we op een 5 gescoord, simpelweg omdat die er niet zijn ( maar ook niet gemist worden). Een keertje je laten verwennen door patatjes met zweedse balletjes te kunnen bestellen is een lekkere verwennerij! Het sanitair is prima; netjes en schoon! Vooral met honden is het hier een paradijsje met zulke prachtige natuur om je heen,

Gereisd Met partner in augustus 2016

Zoals altijd prima vermaakt.

A. van Egmond
23-8-2016

Vanaf het eerste jaar te gast. Altijd weer een warm welkom. Kinderen voelen zich thuis en op hun gemak. Bijna alles is mogelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gräsmarksgården in Gräsmark, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gräsmarksgården zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.