Weer vandaag

4 reviews over Camping Sölje in het Nederlands

Matig

Esther
29-7-2016

Matige camping, niet echt welkom, veel vaste plaatsen, weinig sanitair voor het aantal gasten, 1 nachtje op doorreis is prima, dan snel een betere camping zoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Fantastische camping.

C.Hoogendoorn
11-8-2011

Per toeval op deze camping terechtgekomen maar dat vonden we helemaal niet erg! Behulpzaam personeel,keurig sanitair en goede keuken inclusief koelkast/vrieslades! Een aanrader voor iedereen die een mooie camping zoekt waar genoeg aktiviteiten te doen zijn. Wij komen zeker nog een keer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Bijzonder aardige zweedse camping

Louis-Zusan
11-7-2010

Oei een typische Zweedse camping, allemaal netjes op een rij met veel vaste staanplaatsen. Wat maakt het dan zo'n leuke camping. De camping is eigendom van een vereniging en de leden wisselen elkaar af in beheer. De sfeer is byzonder vriendelijk en gemoededijk. Je bent echt van harte welkom. Sanitair is niet uitmuntend maar is prima verzorgd en schoon. Verder alle faciliteiten aanwezig, kano zwemsteiger ect. Broodjes worden s'morgens vers afgebakken. Camping is op 30 minuten rijden van Glaskogen waar je je in het natuurgebied fantastisch kunt vermaken. Ga niet op de eerste indruk af het is er Prima. (winkel & prima pizzeria op 15 minuten)

Gereisd Met partner in juni 2010

Prachtige plek

Elske Schilder
21-5-2010

Camping Solje is een kleine, gemoedelijke camping. Het is in handen van een groep vrijwilligers die ieder een week beheer voor hun rekening nemen. Alle faciliteiten zijn aanwezig behalve een restaurant. De omgeving is prachtig, alle mogelijkheden om te kajakken/kano varen zijn aanwezig. Het is een prachtig meer, een klein meer naast het gigantische Glafsfjorden meer. Het sanitair gebouw is schoon en volledig. Ook staan er de zgn. Stuga's op het terrein die verhuurd worden. Het geheel is gewoon een plaatje!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sölje in Glava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sölje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.