8,3

9 reviews over Camping Glaskogen in het Nederlands

prima plek voor buitensport activiteiten

MH
21-8-2017

Huisjes zijn voor 5 en 6 personen aan de kleine kant. Ze liggen wel centraal, vlakbij speeltuin, receptie, kanoverhuur, meren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Camping in prachtig natuurgebied

Jan
16-8-2017

Sanitair was prima, mooie kampeerplekken vooral de plekken in het bos wat verder van het hoofdgebouw. Die zijn wel zonder stroom maar dat weegt niet op tegen de mooie ligging.

Mooie camping in mooi natuurgebied

Ger Sanders
14-8-2017

Fijne plek waar wij jaarlijks komen.Het tentenveldje is bij het hoofdgebouw. Caravans en campers hebben een eigen plek ruim 700 meter verderop in het bos bij het meer met eigen plekken en eigen vuurplek. Geen sanitaire voorzieningen daar. Alleen droogtoilet en watertappunt. Verder zijn er trekkershutten maar ook huisjes te huur die verderop in het bos liggen. Sanitair is goed met 5 douches en 1 toilet aan de overkant van de receptie. En buitenkeukentje. Verder kun je er kano's en mountainbikes huren. Receptie met aardig personeel heeft ook winkeltje met souveniers; vismateriaal; koffiehoekje; ijs en brood en levensmiddelen. Hier zijn nog 3 toiletten die dag en nacht toegankelijk zijn. Op loopafstand is t mooie café Carl voor lunch of een drankje. Veel wandelroutes. Mooie natuur met veel dieren. Wij hebben hier oa elanden; reeën; bevers; visarenden en zelfs een lynx gezien. Een fijne plek om tot rust te komen en van de natuur te genieten. En: heerlijk water uit de pomp!

Gereisd Met partner in januari 2017

Prachtige camping om tot rust te komen

Katrijn van Dalen
5-8-2017

Heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. Als je tentkampeerder bent, vraag dan wel naar de plekken in het bos. De voorzieningen zijn hier eenvoudig: droogtoilet (is schoon) en waterpomp voor drinkwater. Baden kan in het meertje. Eventueel kan je van de douches ed bij de receptie gebruik maken, maar deze liggen op circa 700 meter afstand. De plekken zijn echter prachtig en heerlijk rustig.

Rond het receptiegebouw liggen ook tentplekken, maar deze vonden wij erg onrustig en weinig sfeervol.

Plekken in het bos zijn dus een echte aanrader (mits eenvoudige voorzieningen oké zijn), de plekken bij de receptie zou ik alleen als doortrekker gebruiken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige plek!

A.T. Kelder
22-7-2017

Glaskogen naturreservat! Geweldig om te wandelen of het meer op te gaan met een kano. Staanplekken zijn fantastisch. Als je van de natuur houdt en je het geen probleem vindt om een ouderwets 'huisje' als toilet te hebben is dit de plaats waar je moet zijn! De 'huisjes' zijn goed onderhouden en schoon!

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastische wilderniscamping

Esther
29-7-2016

Wat een mooie wilderniscamping, dit is echte kamperen op z'n Zweeds. Wij stonden op een plek aan het meer (hier kan je niet met een tent staan, dan sta je op het grasveld bij de receptie) met electra. Er zijn droogtoiletten, tappunt voor water en vuilnisbakken, voor de overige faciliteiten moet je naar de receptie (dat is wel even een wandeling...). Je stapt zo het meer in, wie mist dan nog een douche? Wij hebben toilet in camper gebruikt dus geen ervaring met droogtoiletten. Het is er heel stil, je hoort alleen de voorbij varende kano's, verder niets. Bij de receptie is een winkeltje, verkopen brood, ijs, souvenirs en assortiment levensmiddelen. Meest bijzondere camping van Zeden!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Middelmatig

Conny
3-8-2015

wij zijn 5 dagen in natuurpark glaskogen geweest, het natuurpark is prachtig. Schitterende meren, super om te kanoën en wandelen. Wij verbleven in een vakantiehuis, vlakbij de receptie/camping. Bij aankomst werden wij vriendelijk te woord gestaan, het huisje was echter niet schoon. Haren in het douche putje, tandpasta nog in de wasbak. Kortom, best wel smerig. Ik heb dit gemeld bij de receptie, zij hebben dit snel opgepakt en alsnog schoon gemaakt. Huisje voor 5 personen aan de kleine kant.

Wanneer gaan we weer ?

Dirk Ouwehand
15-8-2012

Camping voor echte kampeerders. Dus geen overdekt zwemparadijs, maar een schitterend meer, en prachtige natuur. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, elke ochtend verse broodjes, campingwinkel, en met de douches is niets mis. Je kunt bij de receptie ook prachtige stuga's huren voor een zeer redelijke prijs. Ook kanoverhuur, wandeltochten. De dichtsbijzijnde supermarkt zit in Glava, een kwartiertje met de auto.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Het primitieve is wel even wennen

Louis-Zusan
11-7-2010

In het voorseizoen is de receptie al vroeg dicht, hierdoor geen electra tot onze beschikking en daarom uitgeweken naar Solje camping. na 9 Dagen Solje camping toch hier terecht gekomen. Nu was de receptie wel van s'morgens tot 9 uur s'avonds open. Het terrein is voor een caravan prima, ruime plekken midden in het bos, heel veel privacy en mooi uitzicht. Indien wenselijk / toegestaan de mogelijk om een vuurtje te maken, erg leuk. Voor de douche en wc is het een eind lopen of fietsen. De staat is niet om naar huis te schrijven en een echt lekkere douche is het niet, het volstaat. Op het terrein zijn tapwater en een open toilet aanwezig. Wat zal dat als het heet is stinken. Dichtbij mooie wandelingen en kano tochten. Vriendelijk personeel met veel informatie en bereid te helpen. (ps ik zou er niet met de tent willen staan op het veldje bij de receptie, mij te druk)

Gereisd Met partner in juni 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Glaskogen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glaskogen in Glava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glaskogen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.