Vakantiehuis Finnshyttan

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

46 reviews over Vakantiehuis Finnshyttan

• 10Riëtte26-07-2014

Overweldigend en fantastisch mooi!

Finnshyttan maakte al direct na aankomst een overweldigende indruk. Zowel vanaf de veranda als vanaf de steiger heb je een prachtig uitzicht over het meer, heerlijk om de zonsondergang te bekijken. Ook de natuur in de omgeving is indrukwekkend (we hebben een elandkoe met 2 kleine kalfjes gezien)! Naast veel vissen, hebben we bijna elke dag gezwommen en veel gewandeld in de natuurreservaten in de omgeving van Filipstad en bij de groeves in de omgeving. Het huis is zeer smaakvol en compleet ingericht, van alle gemakken voorzien. We hebben een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Gyon Ijpelaar07-06-2014

Geweldige locatie om helemaal tot rust te komen!

Dit prachtige vakantiehuis ligt in een hele rustige, bosrijke omgeving aan de rand van een heel mooi meer. Het huis is van alle gemakken voorzien en zeer sfeervol ingericht. Het uitzicht is schitterend. Het huis ligt in de buurt van Fillipstad. Deze plaats heeft een klein centrum en er zijn een aantal supermarkten. Wij zijn een week op deze plek geweest met onze kinderen van 1 en 4 jaar oud. De kindjes hebben zich net als ons prima vermaakt. De mogelijkheid bestaat om uitstapjes te maken, hier hebben wij echter niet voor gekozen. Wij hebben ons met name in en rondom het huis begeven. We hebben gebruik gemaakt van het bijbehorende bootje, we hebben gevist en een kampvuur gemaakt. Een echte aanrader voor mensen die tot rust wil komen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 9HARDY ERWIN 16-04-2014

Fantastische plek

vakantiehuis is een mooi huisje met mooie ligging

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9Ina 20-09-2013

Heerlijke vakantie in dit huis gehad!

Prachtige omgeving, niet tè ver van de bewoonde wereld. Geweldige uitzichten over het meer. Prima stek om te wandelen, mountainbiken. Lastig om het meer in te komen om te zwemmen. Het enige wat ik af en toe miste, was een wasmachine. Verder echt een geweldig huis, heerlijk tot rust gekomen!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Arie Vermeulen18-09-2013

Super!

Het vakantiehuis Finnshyttan is een overweldigend mooi verblijf. Een schitterende ligging, Rust, ruimte, natuur. Heerlijk. Daarnaast op fietsafstand van Filipstad, waar alles te vinden is, wat je nodig hebt.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Tinus en Anneke de Ruiter19-07-2013

Heerlijk ontspannen in rustige omgeving

Prachtig ingerichte vakantiewoning, schitterend gelegen aan een mooi meer. Eenmaal op de doorgaande weg kun je mooi fietsen. Leuke plaatsjes en bezienswaardigheden op fietsafstand. Je kunt heerlijk roeien. Zwemmen bij het huisje gaat moeilijk vanwege slechte toegankelijkheid. Wij hebben een heerlijke week gehad.

• 9thea arends12-07-2013

heel mooi schoon en goed ingerichte stuga

Ik sluit mij aan bij de vorige schrijvers. Het huisje ligt prachtig en is van alle gemakken voorzien. Het enige minpuntje is.dat voor de zwemmers onder ons was het wat moeilijk het meer in te gaan omdat er geen zwemtrap was en over de glibberige keien met als enig houvast een drijvende steiger maakte het wat instabiel .

• 9Lieneke04-07-2013

Uniek huis op unieke locatie!

Erg tevreden kijken we terug op twee weken Zweden. Finnshyttan heeft daar voor een groot gedeelte aan bijgedragen. De realiteit is nóg mooier dan onze verwachtingen waren. Van tevoren denk je dat het 'te mooi om waar te zijn' is; maar het was geweldig. Wát een mooie plek met heel veel natuur om ons heen. Het huis is ruim voor twee volwassenen. Twee zaken die belangrijk zijn in een vakantiehuis (wat ons betreft) waren van erg goede kwaliteit: het bed en de douche. Het huis laat je onmiddellijk thuis voelen. Het uitzicht is grandioos; voor de vogelliefhebbers: vanaf de veranda konden we Parelduikers en Grote Zaagbekken waarnemen. Kortom: wij raden dit huis zeker aan en verwachten er nog eens terug te komen.

• 10Wifried Mullink01-08-2012

Verwachting meer dan waargemaakt.

De fraaie website van vakantiehuis Finnshyttan schept hoge verwachtingen. En die verwachtingen worden meer dan waargemaakt. Het is een prachtig huis dat met smaak is ingericht en van alle gemakken is voorzien. De veranda geeft een uniek uitzicht op het meer en 's avonds is het ook goed toeven op de aanlegsteiger voor de boot. Het is een plek waar je volledig tot rust kunt komen en zou vergeten dat er nog meer Zweden is. In het nabij gelegen Filipstad tref je voldoende gelegenheden aan voor de alledaagse dingen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Tonio van Rhee14-07-2012

Een paradijs van rust en ruimte

Voor diegene die gesteld zijn op privacy, rust, comfort, ruimte en een groene omgeving is dit vakantiehuis een geweldige plek in Zweden. Vanaf de veranda een prachtig uitzicht over een groot meer, gebruik van eigen aanlegsteiger met roeiboot, wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in juni 2012

7 tips over Vakantiehuis Finnshyttan

• Tonio van Rhee, 14-07-2012

Neem je vishengels mee, maar dat is logisch als je naar Zweden gaat !!

• Ina , 20-09-2013

Ga naar toerist info in Filipstad. Aardige behulpzame mensen, die veel van de bezienswaardigheden in de omgeving weten. Zo is bv Troll Stigen een erg leuke wandeling.

• Wifried Mullink, 01-08-2012

Karlstad is een leuke stad om heen te gaan, al is het alleen al om IKEA :-). Ook niet te vergeten de Nederlandse bakker in Munkfors, heerlijke krakelingen. Verder kun je bij de plaatselijke VVV voldoende infomatie vinden m.b.t. uitstapjes.

0 vragen over Vakantiehuis Finnshyttan

Vakantiehuis Finnshyttan info