Vakantiehuis Finnshyttan

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

46 reviews over Vakantiehuis Finnshyttan

• 9Leon Kerstma26-08-2015

Fantastisch huis op een nog mooiere locatie

Zeer mooi en praktisch ingericht vakantiehuis op een wellicht nog mooiere locatie aan het meer Lersjon. Heerlijk tot rust kunnen komen maar ook binnen 10 minuten in het centrum van Filipstad voor boodschappen etc. 's Avonds de bbq aan of vlees roosteren boven het kampvuur. Bij het huis is een bootje aanwezig waar wij veelvuldig gebruikt van hebben gemaakt. Met name bij zonsondergang was het schitterend om met het bootje het meer op te gaan en een hengeltje uit te gooien. Het huis is voor aanvang schoongemaakt en van alle gemakken voorzien. Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10mireillebouman23-08-2015

Paradijs op aarde!!!

Toen we aankwamen in dit schitterende huis viel onze mond werkelijk waar open....wat ontzettend mooi. De ligging van het huis aan het prachtige grote meer, met een hele mooie zonsondergang. Ontzettend gezellig en sfeervol ingericht. Heel erg schoon. Alles wat je nodig hebt is ruimschoots aanwezig. Heerlijke bedden met heerlijke kussens. Wij hebben heerlijk weer gehad en heel veel op het mooie terras gezeten. S 'avonds kampvuur, heel veel gevist en gevaren. Het was een heerlijke week!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9fam Ronsse08-08-2015

Zalig! 2016 reeds geboekt!

Het was een zalige week vakantie ondanks het mindere weer. Het huis voldoet aan alle verwachtingen en is echt nog mooier dan op de reeds mooie foto's voorgesteld is! De ligging is perfect: zeer rustig en toch niet ver van het stadje om de boodschappen te doen! Lekker geluncht in de buurt. Leuke uitstapjes gedaan! Prachtige natuur! We komen graag terug in juli 2016!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Alex en Jolanda08-07-2015

Fantastische vakantie!!

In juli 2015 afgereisd naar Finshyttan! We hebben een prachtige vakantie gehad. Mooi huis, veel ruimte, rust en op een prachtige locatie gelegen aan het meer met een mooi uitzicht. Alles is aanwezig! Wij zijn visliefhebber en met onze eigen rubberboot zijn we dan ook meerdere malen op het meer geweest om te vissen. De muggen later in de avond zijn een klein nadeel. We hebben prachtig weer gehad en volop genoten! Een echte aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Familie Smit13-06-2015

Heel mooi gesitueerd.

Jammer van het slechte weer. We troffen het eind mei niet met veel regen en erg koud met veel wind. Maar de geweldige houtkachel en de gezellige mede gasten maakten heel veel goed.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Laarhuis19-05-2015

Unieke locatie, met een sfeervol huis.

Een sfeervol ingericht huis waar werkelijk alles aanwezig is, gelegen op een unieke locatie. De omgeving is bosrijk en het meer, met boot maakt het geheel compleet. Prima geschikt om te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Hilde Van der motte21-09-2014

Paradijselijk stukje Zweden!

Mooi ingericht, netjes en rustig gelegen vakantiehuis in Scandinavische stijl aan een meer. Het is er zalig vertoeven in de bossen en toch genieten van alle comfort. De roeiboot is zalig; midden op het meer was het... nog stiller dan aan de waterkant! We waren hier in september en vonden er na een drukkere eerste week in Zweden de absolute rust. Eén avond was het een beetje frisser en de houtkachel werkt perfect, merkten we. De laatste avond genoten we van een kampvuur op de vuurplaats. Tof! Maar het allermooiste ... waren de kleuren op het meer; daar geraak je niet op uitgekeken! Dit huis en de locatie zijn zeker en vast aanraders!

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

• 9Debbie14-09-2014

Prachtige plek aan de rand van het meer

Finnshyttan is een prachtige plek! Echt genieten van de rust en het fantastische uitzicht. Een perfecte plek waar vanuit je de wijde omgeving van Värmland kunt ontdekken.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9ddegroot1617-08-2014

Te mooi om waar te zijn

Te mooi om waar te zijn. Echt waar! Mooi net gezellig huis. Adembenemend uitzicht op het meer. Eigen roeiboot om lekker te varen en vissen. Steiger en heerlijk zwemmen. Vuurtje stoken in de avonden en marshmallows boven t vuur. Filipstad is dichtbij en daar kun je goed boodschappen doen. Veel mogelijkheden om te wandelen fietsen of gewoon lekker rondrijden en genieten van t wild, de vele meren en bossen en mooie Zweedse huizen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10nikaya3602-08-2014

Echt een paradijsje op aarde

Wij hebben hier een heerlijke week doorgebracht met onze 3 kinderen van 14, 12 en 10. We hebben gezwommen in het heerlijke meer, gevaren met de roeiboot, vuur gemaakt en gevist. Genoten van de rust en ruimte. Het is nog mooier dan op de foto's. Verder de ijzermijn in Langban bezocht, gewinkeld in Karlstad en nog meer. Maat vooral genoten van het heerlijke meer en huis.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

7 tips over Vakantiehuis Finnshyttan

• Tonio van Rhee, 14-07-2012

Neem je vishengels mee, maar dat is logisch als je naar Zweden gaat !!

• Ina , 20-09-2013

Ga naar toerist info in Filipstad. Aardige behulpzame mensen, die veel van de bezienswaardigheden in de omgeving weten. Zo is bv Troll Stigen een erg leuke wandeling.

• Wifried Mullink, 01-08-2012

Karlstad is een leuke stad om heen te gaan, al is het alleen al om IKEA :-). Ook niet te vergeten de Nederlandse bakker in Munkfors, heerlijke krakelingen. Verder kun je bij de plaatselijke VVV voldoende infomatie vinden m.b.t. uitstapjes.

0 vragen over Vakantiehuis Finnshyttan

Vakantiehuis Finnshyttan info