Vakantiehuis Finnshyttan

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

46 reviews over Vakantiehuis Finnshyttan

• 9Aad en Ans11-06-2017

Schitterend huis met uitzicht veel rust aan water.

Zoveel rust, heerlijk voor een week. Voor dagje uit moet je wel steeds stuk rijden.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Mark21-05-2017

Geweldig!

Huisje is echt van alle gemakken voorzien. Van nederlandse TV, wat je niet zou missen als het er niet was, tot aan een gezellige plek buiten met ruimte om een vuurtje te maken tot aan een bootje om te varen op het meer. Alles wat je er doet is met uitzicht op een schitterend meer. Huisje is super rustig gelegen. Je ervaart er echte rust en stilte. Heerlijk!

Gereisd met partner in april 2017

• 9Richard en Fenny22-04-2017

Superieur

Het is een geweldig huis met magistraal uitzicht over een mooi meer. Het huis heeft alle comfort wat je mag verwachten. Een prima douche, zeer goede bedden, een keuken met alle gemakken.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Tanja Haanschoten15-10-2016

Heerlijk genieten, intense rust

Het is niet voor niets dat dit huisje een zo hoge score heeft. Uit iedere plank, iedere spijker, elk klein detail spreekt in dit huisje de liefde waarmee het ver( ge) bouwt is. Het is geen heel groot huisje, maar barst van de sfeer en gezelligheid. Je voelt je thuis zodra je er 1 stap over de drempel zet. Wij hadden het geluk dat wij op 1ochtend na schitterend weer hebben gehad en dus ten volle kunnen genieten van de schoonheud van de omgeving. Ik heb mij ook lekker uitgeleefd met de enorme hoeveelheid boeken die er staan( top idee) en op koudere dagen heerlijk bij het kacheltje zitten lezen. Voor mensen die graag naar wat drukkere steden gaan misschien niet echt een annrader, want je moet wel minimaal 1a 1 1/2 uur rijden wil je een grote stad hebben. Maar ik denk dat je dan sowieso al niet hiervoor zou kiezen. Wij hebben hier heerlijk genoten en kunnen het alleen maar van harte aan iedereen aanbevelen

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Kevin den Houting27-09-2016

Super vakantie met een prachtig uitzicht!

Een werkelijk prachtig huisje welke van alle gemakken is voorzien. We zijn enorm tot rust gekomen en dat is mede dankzij het enorm mooie uitzicht en de bootjes die aanwezig zijn ;-)

Gereisd met partner in september 2016

• 9Lars en Judith29-08-2016

Welkom, dat voel je je hier........

Dit huis en het uitzicht is top. De inrichting en de netheid van het huis oogt heel erg verzorgd en gezellig. Het eerste wat we deden als we wakker werden, hup gordijn open (kun je vanuit je bed net bij) en genieten van wat je ziet. Dat meer en die zon er in, prachtig. We hebben zoveel mogelijk buiten geleefd op die lekkere veranda. De tv hebben we niet aangeraakt. De volle groene bak aan de weg zetten was wel een uitdaging, maar de volgende dag had iemand hem bijna tot aan de voordeur teruggezet, weet niet wie, maar bedankt;) Als je nog nooit naar Zweden bent geweest en je bent benieuwd hoe Zweeds voelt, maar ook als je - zoals wij - al meerdere keren te gast bent geweest in dit land: boek dit huis! Finnshytan is puur Zweden. We gaan niet graag 2 x naar hetzelfde maar hier zullen we toch echt een uitzondering voor maken.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Trienke en Hieke06-08-2016

Prachtige plek en volop rust.

Als moeder en dochter voor de eerste keer samen naar het ons zó bekende Zweden. We hebben genoten van deze prachtige plek midden in de natuur, met de elanden in de achtertuin. Wat een rust, wat een rijke natuur. Het heeft heel veel invloed op je, back to basic. Goed slapen op prima bedden draagt daar ook aan bij. Ook in de omgeving is genoeg te beleven en te doen. Enige minpunt, of eigenlijk dikke tegenvaller, de zwemplek viel tegen. Het meer is niet goed toegankelijk, dikke rotsen en geen trap. Met trap zou het wel gelukt zijn. Maar het comfortabele huisje en de plek hebben veel goed gemaakt.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Pieter en Inge24-07-2016

Zalig genieten

Prachtige locatie en voldoende faciliteiten. Absolute rust en de schoonheid (en grootsheid) van de natuur. Vissen, varen, zwemmen (als het warm genoeg is) en vooral genieten. Wel niet onmiddellijk de meest gastronomische of culturele regio maar al de rest maakt dit ruimschoots goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Ina08-05-2016

Geweldig!

Super accomodatie, geweldige ligging. Rust en ruimte en natuur. Fantastisch huis. Het enige wat mist is een wasmachine, maar dat is dan ook echt het enige negatieve wat ik kan bedenken. Het uitzicht over het meer maakt alles goed.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Fred en Joke13-09-2015

Fantastische vakantieplek

Voor wie echt de rust en de ruimte zoekt in Zweden is een verblijf in het meer dan complete Vakantiehuis Finnshyttan een absolute aanrader. Zou eindeloos kunnen blijven uitweiden over de ligging, de omgeving, de gemakken die het huis bied. Kan alleen maar aanraden: zelf boeken!!

Gereisd met partner in september 2015

7 tips over Vakantiehuis Finnshyttan

• Tonio van Rhee, 14-07-2012

Neem je vishengels mee, maar dat is logisch als je naar Zweden gaat !!

• Ina , 20-09-2013

Ga naar toerist info in Filipstad. Aardige behulpzame mensen, die veel van de bezienswaardigheden in de omgeving weten. Zo is bv Troll Stigen een erg leuke wandeling.

• Wifried Mullink, 01-08-2012

Karlstad is een leuke stad om heen te gaan, al is het alleen al om IKEA :-). Ook niet te vergeten de Nederlandse bakker in Munkfors, heerlijke krakelingen. Verder kun je bij de plaatselijke VVV voldoende infomatie vinden m.b.t. uitstapjes.

0 vragen over Vakantiehuis Finnshyttan

Vakantiehuis Finnshyttan info