Vakantiehuis Finnshyttan

Vakantiehuis Finnshyttan
9,1

7 tips over Vakantiehuis Finnshyttan

Leon Kerstma, 26-8-2015
Het Moosepark in Eksharad is echt een aanrader! Ook de grotere steden Orebro en Karlstad op zo'n 1 uur rijden zijn een bezoek waard!
mireillebouman, 23-8-2015
De elandenfarm was heel erg leuk en leerzaam! Karlstad is een leuke stad met mooie winkels.
Ina , 20-9-2013
Ga naar toerist info in Filipstad. Aardige behulpzame mensen, die veel van de bezienswaardigheden in de omgeving weten. Zo is bv Troll Stigen een erg leuke wandeling.

Wifried Mullink, 1-8-2012
Karlstad is een leuke stad om heen te gaan, al is het alleen al om IKEA :-). Ook niet te vergeten de Nederlandse bakker in Munkfors, heerlijke krakelingen. Verder kun je bij de plaatselijke VVV voldoende infomatie vinden m.b.t. uitstapjes.
Tonio van Rhee, 14-7-2012
Neem je vishengels mee, maar dat is logisch als je naar Zweden gaat !!
Dennis & Nienke, 12-7-2012
Vliegen op Stockholm (Arlanda), auto huren op luchthaven (Budget, AVIS etc.) is goed geregeld. Autorit Stockholm naar vakantiehuis Finnshyttan duurt maximaal 3,5uur (290km), met name over autowegen en is zeker goed te doen.

gerrald, 8-6-2012
Vanaf deze plek kan je prachtige wandelingen maken door de Zweedse natuur in Varmland, maar ook een aurtorit naar het Siljan meer met prachtige uitzichten bij Gesundaberg is een aanrader.