Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

50 Reviews over Finnshyttan

• 9Armand24-08-2021

Fantastische plek!

Wat een geweldige plek is dit! Dit overtreft alle verwachtingen die we hadden op basis van de site!Het huis is prachtig en super schoon. De inrichting is heel sfeervol. De ligging is adembenemend met uitzicht op de zonsondergang aan de andere kant van het meer, zittend aan ons knapperende kampvuurtje! Een eigen aanlegsteiger met roeiboot en kano. En de volgende morgen een frisse duik in ‘ons eigen meer’. De omgeving is ronduit geweldig.We hebben geleefd als God in Zweden!

• 10Fam. van der Zwet12-08-2021

Top vakantie met veel rust!!

Prachtig huis, mooie tuin, super gelegen aan het meer. Alles is aanwezig in het huis wat je nodig hebt. Zelfs een complete boekenkast. Roeiboot en kano waren erg fijn, helaas weinig vis gevangen. Als je de mogelijkheid hebt, kan je overwegen om een elektrisch motortje mee te nemen dan kan je wat verder het meer op. Boodschappen doen moet met de auto. Er is een COOP in het dorp en een ICA en Liddl aan de rand van het dorp. Lopend naar het dorp kan wel, is een uurtje lopen door het bos. Filipstad vonden wij niet heel veel voorstellen, wel lekker koffie gedronken bij café Huset. Achter het huis loopt een kort wandelpad en verder kan je aan de overkant van de weg goed wandelen (over grindpaden en bospaden/rotsen). Naast het vissen en wandelen hebben we nog een bezoek gebracht aan Högbergsfältet en Långban en natuurijk een kampvuur gemaakt in de tuin. We hebben enorm genoten!!

• 10Jenny en Marco10-08-2021

We hebben een super vakantie gehad in een heel mooi huisje op een heel mooie plek. Het is nog mooier dan op de foto's. Het huisje voelt meteen eigen en aan alles is gedacht. Wat een rust daar. We hebben heerlijk kano gevaren, gewandeld en gelezen. Vanuit het huisje kun je zo mooi wandelen naar de meertjes aan de overkant en rondom. Echt een mooie wandeling. We hadden ook geluk met het weer, rond de 25 graden. We kwamen met slecht weer aan en nog is het mooi. Zo'n mooi huisje, met smaak ingericht en op zo'n unieke plek is magnifiek!!!Nogmaals bedankt dat we 2 weken van jullie stulp gebruik mochten maken. We kijken terug op een geweldige vakantie!

• 10Kort09-08-2021

Geweldig!

Al vele huizen bezocht in Zweden, maar dit is op zeker de allermooiste! Super netjes en schoon.Prachtige locatie en super uitzicht op Lersjön. Ook super goede en vriendelijke communicatie en informatievoorziening.

• 10Corine en Tim08-09-2019

Top locatie!

Steeds meer mensen ontdekken en vertellen elkaar waarschijnlijk wat een geweldig huis dit is. Wees op tijd met reserveren! Uit het gastenboek blijkt dat wij niet de enige waren; de plek overtreft je verwachtingen, ook al zijn je verwachtingen hoog. Het uitzicht is zooo mooi en dat doet echt wat met je, je wordt er gelukkig van! Het huis is gezellig, comfortabel, leuk ingericht. Houtkachel super gezellig! Met de kano ook langs andere huizen peddelt, maar we wilden met geen enkel huis ruilen. Ideale plek om tot rust te komen, maar zeker ook genoeg te doen! Super aanrader!

• 9Trix Voogd-Roggen10-08-2019

Geweldig.

Het huis ligt fantastisch aan een meer, mooi uitzicht, veel plekken om buiten te zitten. Roeiboot en kano liggen klaar en je kunt zwemmen in het meer. Het huis is heel comfortabel.

• 9G Timmerman10-06-2019

Gewelding Huis en Omgeving

Het huis voelt als een warm welkom. Netjes, ruim er ontbreekt je aan niets. Een geweldige uitzicht vanuit het huis en terras. Een rustige, ontspannende plek met geweldig uitzicht op het meer. Prachtige zonsondergang en je kunt er goed vissen. Genoeg te beleven in de mooie omgeving. Een aanrader voor een fijne vakantie.

• 10Jeffrey Kleine koerkamp22-05-2019

De plek om te genieten!

Met drie (vis)vrienden zijn wij samen naar dit huisje afgereisd in Zweden. Met een prachtig uitzicht over het Lersjön meer hebben we met +- 17 graden een topweek gehad. In het huisje was alles aanwezig! Dacht je misschien dat je iets vergeten was, dan moest je gewoon een extra lade of deurtje openen om het te vinden. Het huisje was erg netjes en schoon! We hebben een eigen motor meegenomen om aan de boot te monteren en zo hebben we 5 dagen op het water gevist (36 snoeken). ‘S avonds een prima plek om een kampvuur te maken bij de kampvuurplaats of tv kijken met de Nederlandse zenders! Kortom een week ontspannen in de prachtige natuur van Zweden!

• 9Martin19-09-2018

Fantastisch!

De omgeving is prachtig. Het huisje is modern ingericht en van alle gemakken voorzien.

• 9Nicole17-09-2018

Fantastisch!

Wat een prachtig huisje, netjes en verzorgd! Het uitzicht alleen al maakt het waard om hier naar toe te gaan. In de omgeving is er genoeg te doen maar bij mooi weer vermaak je je al snel bij het huisje met de boot, kano, vuursteen, terras etc. Heel avontuurlijk om bij het huisje te komen maar daardoor heb je echt het gevoel dat je helemaal alleen in de omgeving bent.

Vakantiehuis Finnshyttan info

• CafeNiet beschikbaar