Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Natuur
  • 9.7Inrichting
  • 9.9Ruimte

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

53 Reviews over Finnshyttan

• 9Marianne en Arjan04-10-2022

Heerlijk rustig met een schitterend uitzicht.

Erg mooi gelegen (op een ruim, groen perceel met leuke serieuze hoogteverschillen en direct grenzend aan het water) en perfect voor ons om tot rust te komen. Het is een netjes verzorgd vakantiehuis, dat/wat(?) voorzien is van alle gemakken. In/op/aan het meer hebben we heerlijk kunnen zwemmen, kano-en en vissen. Op enkele kilometers afstand zijn meerdere mooie wandelgebieden. In Filipstad kan je prima terecht voor al je boodschappen. We willen onze gastheer en -vrouw dan ook graag bedanken voor de service op afstand, ook omdat jullie een jaar uitstel mogelijk hebben gemaakt (vanwege de corona-omstandigheden).

• 9Natuur
  • 8Helen25-07-2022

top!!

Ontzettend genoten! Schoon huis, heerlijke tuin en prachtige omgeving!

• 8Natuur
  • 9Mariëtte18-07-2022

Een fantastisch huis met een adembenemende ligging

Wij hebben ontzettend genoten van dit fraai gelegen vakantiehuis qua ligging en uitzicht op het meer Lersjön. Het huis zelf is zeer smaakvol en nagenoeg compleet ingericht, zo kom je het niet vaak tegen. Het adres was niet eenvoudig te vinden; een nauwkeurige GPS vermelding zou helpen. De omgeving biedt voldoende mogelijkheden om te genieten. We hebben een aantal daarvan in het gastenboek beschreven en van GPS coördinaten voorzien. Prettig is ook dat er maar liefst drie supermarkten nabij zijn; een grote COOP in het stadje + pinautomaat, een LIDL en een ICA. Kortom, wie rust zoekt in een mooi en fantastisch gelegen vakantiehuis kunnen wij dit huis van harte aanbevelen!

• 10Natuur
  • 9Armand24-08-2021

Fantastische plek!

Wat een geweldige plek is dit! Dit overtreft alle verwachtingen die we hadden op basis van de site!Het huis is prachtig en super schoon. De inrichting is heel sfeervol. De ligging is adembenemend met uitzicht op de zonsondergang aan de andere kant van het meer, zittend aan ons knapperende kampvuurtje! Een eigen aanlegsteiger met roeiboot en kano. En de volgende morgen een frisse duik in ‘ons eigen meer’. De omgeving is ronduit geweldig.We hebben geleefd als God in Zweden!

• 10Fam. van der Zwet12-08-2021

Top vakantie met veel rust!!

Prachtig huis, mooie tuin, super gelegen aan het meer. Alles is aanwezig in het huis wat je nodig hebt. Zelfs een complete boekenkast. Roeiboot en kano waren erg fijn, helaas weinig vis gevangen. Als je de mogelijkheid hebt, kan je overwegen om een elektrisch motortje mee te nemen dan kan je wat verder het meer op. Boodschappen doen moet met de auto. Er is een COOP in het dorp en een ICA en Liddl aan de rand van het dorp. Lopend naar het dorp kan wel, is een uurtje lopen door het bos. Filipstad vonden wij niet heel veel voorstellen, wel lekker koffie gedronken bij café Huset. Achter het huis loopt een kort wandelpad en verder kan je aan de overkant van de weg goed wandelen (over grindpaden en bospaden/rotsen). Naast het vissen en wandelen hebben we nog een bezoek gebracht aan Högbergsfältet en Långban en natuurijk een kampvuur gemaakt in de tuin. We hebben enorm genoten!!

• 10Jenny en Marco10-08-2021

We hebben een super vakantie gehad in een heel mooi huisje op een heel mooie plek. Het is nog mooier dan op de foto's. Het huisje voelt meteen eigen en aan alles is gedacht. Wat een rust daar. We hebben heerlijk kano gevaren, gewandeld en gelezen. Vanuit het huisje kun je zo mooi wandelen naar de meertjes aan de overkant en rondom. Echt een mooie wandeling. We hadden ook geluk met het weer, rond de 25 graden. We kwamen met slecht weer aan en nog is het mooi. Zo'n mooi huisje, met smaak ingericht en op zo'n unieke plek is magnifiek!!!Nogmaals bedankt dat we 2 weken van jullie stulp gebruik mochten maken. We kijken terug op een geweldige vakantie!

• 10Kort09-08-2021

Geweldig!

Al vele huizen bezocht in Zweden, maar dit is op zeker de allermooiste! Super netjes en schoon.Prachtige locatie en super uitzicht op Lersjön. Ook super goede en vriendelijke communicatie en informatievoorziening.

• 10Corine en Tim08-09-2019

Top locatie!

Steeds meer mensen ontdekken en vertellen elkaar waarschijnlijk wat een geweldig huis dit is. Wees op tijd met reserveren! Uit het gastenboek blijkt dat wij niet de enige waren; de plek overtreft je verwachtingen, ook al zijn je verwachtingen hoog. Het uitzicht is zooo mooi en dat doet echt wat met je, je wordt er gelukkig van! Het huis is gezellig, comfortabel, leuk ingericht. Houtkachel super gezellig! Met de kano ook langs andere huizen peddelt, maar we wilden met geen enkel huis ruilen. Ideale plek om tot rust te komen, maar zeker ook genoeg te doen! Super aanrader!

• 9Trix Voogd-Roggen10-08-2019

Geweldig.

Het huis ligt fantastisch aan een meer, mooi uitzicht, veel plekken om buiten te zitten. Roeiboot en kano liggen klaar en je kunt zwemmen in het meer. Het huis is heel comfortabel.

• 9G Timmerman10-06-2019

Gewelding Huis en Omgeving

Het huis voelt als een warm welkom. Netjes, ruim er ontbreekt je aan niets. Een geweldige uitzicht vanuit het huis en terras. Een rustige, ontspannende plek met geweldig uitzicht op het meer. Prachtige zonsondergang en je kunt er goed vissen. Genoeg te beleven in de mooie omgeving. Een aanrader voor een fijne vakantie.

Vakantiehuis Finnshyttan info

• CafeNiet beschikbaar