Vakantiehuis Finnshyttan

Vakantiehuis
Vakantiehuis Finnshyttan
9,1

38 reviews over Vakantiehuis Finnshyttan in het Nederlands

Wat een rust! Heerlijk aan het meertje.

Tineke
13-5-2018

Heerlijk gelegen vakantiehuisje. Prima te vinden. En je voelt je vrij terwijl het dorpje Fillipstad op 3 kilometer afstand is voor boodschappen of andere dingen.

Genieten!

Wilschut
4-7-2017

Stilte, rust, natuur! En dit vanaf een prachtige veranda, liggend in je bed, of rondhangend in het prachtige huisje. Goed te vinden, genoeg wandel en fiets mogelijkheden en culturele uitstapjes. We hadden graag een weekje langer in deze oase van rust vertoeft. Het is wel effe rijden maar dan ervaar je de rust en wijdheid van Zweden op en top.

Klein nadeeltje : we hadden geen WiFi code. Dit zou makkelijk geweest zijn voor het contact met thuis en het verloop van de verdere reis. De Code zou ons toegestuurd zijn maar konden we niet terug vinden.

Zoveel rust, heerlijk voor een week. Voor dagje uit moet je wel steeds stuk rijden.

Geweldig!

Mark
21-5-2017

Huisje is echt van alle gemakken voorzien. Van nederlandse TV, wat je niet zou missen als het er niet was, tot aan een gezellige plek buiten met ruimte om een vuurtje te maken tot aan een bootje om te varen op het meer. Alles wat je er doet is met uitzicht op een schitterend meer. Huisje is super rustig gelegen. Je ervaart er echte rust en stilte. Heerlijk!

Superieur

Richard en Fenny
22-4-2017

Het is een geweldig huis met magistraal uitzicht over een mooi meer.

Het huis heeft alle comfort wat je mag verwachten. Een prima douche, zeer goede bedden, een keuken met alle gemakken.

Oude reviews (archief)

Heerlijk genieten, intense rust

Tanja Haanschoten
15-10-2016

Het is niet voor niets dat dit huisje een zo hoge score heeft. Uit iedere plank, iedere spijker, elk klein detail spreekt in dit huisje de liefde waarmee het ver( ge) bouwt is. Het is geen heel groot huisje, maar barst van de sfeer en gezelligheid. Je voelt je thuis zodra je er 1 stap over de drempel zet. Wij hadden het geluk dat wij op 1ochtend na schitterend weer hebben gehad en dus ten volle kunnen genieten van de schoonheud van de omgeving. Ik heb mij ook lekker uitgeleefd met de enorme hoeveelheid boeken die er staan( top idee) en op koudere dagen heerlijk bij het kacheltje zitten lezen. Voor mensen die graag naar wat drukkere steden gaan misschien niet echt een annrader, want je moet wel minimaal 1a 1 1/2 uur rijden wil je een grote stad hebben. Maar ik denk dat je dan sowieso al niet hiervoor zou kiezen. Wij hebben hier heerlijk genoten en kunnen het alleen maar van harte aan iedereen aanbevelen

Super vakantie met een prachtig uitzicht!

Kevin den Houting
27-9-2016

Een werkelijk prachtig huisje welke van alle gemakken is voorzien. We zijn enorm tot rust gekomen en dat is mede dankzij het enorm mooie uitzicht en de bootjes die aanwezig zijn ;-)

Welkom, dat voel je je hier........

Lars en Judith
29-8-2016

Dit huis en het uitzicht is top. De inrichting en de netheid van het huis oogt heel erg verzorgd en gezellig. Het eerste wat we deden als we wakker werden, hup gordijn open (kun je vanuit je bed net bij) en genieten van wat je ziet. Dat meer en die zon er in, prachtig. We hebben zoveel mogelijk buiten geleefd op die lekkere veranda. De tv hebben we niet aangeraakt. De volle groene bak aan de weg zetten was wel een uitdaging, maar de volgende dag had iemand hem bijna tot aan de voordeur teruggezet, weet niet wie, maar bedankt;) Als je nog nooit naar Zweden bent geweest en je bent benieuwd hoe Zweeds voelt, maar ook als je - zoals wij - al meerdere keren te gast bent geweest in dit land: boek dit huis! Finnshytan is puur Zweden. We gaan niet graag 2 x naar hetzelfde maar hier zullen we toch echt een uitzondering voor maken.

Prachtige plek en volop rust.

Trienke en Hieke
6-8-2016

Als moeder en dochter voor de eerste keer samen naar het ons zó bekende Zweden. We hebben genoten van deze prachtige plek midden in de natuur, met de elanden in de achtertuin. Wat een rust, wat een rijke natuur. Het heeft heel veel invloed op je, back to basic. Goed slapen op prima bedden draagt daar ook aan bij. Ook in de omgeving is genoeg te beleven en te doen. Enige minpunt, of eigenlijk dikke tegenvaller, de zwemplek viel tegen. Het meer is niet goed toegankelijk, dikke rotsen en geen trap. Met trap zou het wel gelukt zijn. Maar het comfortabele huisje en de plek hebben veel goed gemaakt.

Zalig genieten

Pieter en Inge
24-7-2016

Prachtige locatie en voldoende faciliteiten. Absolute rust en de schoonheid (en grootsheid) van de natuur. Vissen, varen, zwemmen (als het warm genoeg is) en vooral genieten.

Wel niet onmiddellijk de meest gastronomische of culturele regio maar al de rest maakt dit ruimschoots goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finnshyttan in Filipstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finnshyttan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Finnshyttan scoort een 9.14 uit 10 op basis van 38 reviews.