Vakantiehuis Finnshyttan

9,1

Laatste review

Martin,
19-9-2018

De omgeving is prachtig. Het huisje is modern ingericht en van alle gemakken voorzien.

42 reviews over Vakantiehuis Finnshyttan in het Nederlands

Martin,
19-9-2018

Nicole,
17-9-2018

Wat een prachtig huisje, netjes en verzorgd! Het uitzicht alleen al maakt het waard om hier naar toe te gaan. In de omgeving is er genoeg te doen maar bij mooi weer vermaak je je al snel bij het huisje met de boot, kano, vuursteen, terras etc. Heel avontuurlijk om bij het huisje te komen maar daardoor heb je echt het gevoel dat je helemaal alleen in de omgeving bent.

Aanrader!!!

Saskia Snippe,
18-8-2018

We waren 2 weken in dit heerlijke huis met onze zoons van 16 en 10 jaar. Het uitzicht is zo prachtig, dat is met geen pen te beschrijven! Vanuit de tuin zo het water in stappen was ook zo fijn! Zeker omdat het bijna geen dag onder de 30 graden was.

Ook hebben we ons vermaakt met de kano en de roeiboot die beschikbaar waren.

Bij binnenkomst voelden we ons direct thuis. Het huis is heel gezellig ingericht en comfortabel. Ik zou zo weer terug willen!

Fantastisch!!

Alex en Jolanda,
5-7-2018

Voor een tweede keer verbleven wij twee weken in Finshyttan! De vorige keer was inmiddels drie jaar geleden en dus vonden we het tijd om nieuwe herinneringen te maken!

We hadden opnieuw, net als in 2015, geluk met het weer! Twee weken 25+ graden! Genieten!

We zijn visliefhebber en hebben ons veel vermaakt op het meer met het bootje welke bij het huisje hoort. Overige visbenodigdheden zoals een elektromotor hadden we zelf meegenomen.

Je waant je in een oase van rust, natuur en schoonheid van het prachtige Zweden.

Filipstad ligt op ongeveer vier kilometer verderop waar je prima boodschappen kan halen bij de Lidl en Ica Kvantum! Bij het huisje is eigenlijk alles aanwezig.

Bij aankomst van het huisje super schoon!!

De bedden zijn goed, een keuken welke tip top voor elkaar is. Met één stap over de drempel voel je je gewoon thuis!

In één woord fantastisch!!

Wat een rust! Heerlijk aan het meertje.

Tineke,
13-5-2018

Heerlijk gelegen vakantiehuisje. Prima te vinden. En je voelt je vrij terwijl het dorpje Fillipstad op 3 kilometer afstand is voor boodschappen of andere dingen.

Genieten!

Wilschut,
4-7-2017

Stilte, rust, natuur! En dit vanaf een prachtige veranda, liggend in je bed, of rondhangend in het prachtige huisje. Goed te vinden, genoeg wandel en fiets mogelijkheden en culturele uitstapjes. We hadden graag een weekje langer in deze oase van rust vertoeft. Het is wel effe rijden maar dan ervaar je de rust en wijdheid van Zweden op en top.

Klein nadeeltje : we hadden geen WiFi code. Dit zou makkelijk geweest zijn voor het contact met thuis en het verloop van de verdere reis. De Code zou ons toegestuurd zijn maar konden we niet terug vinden.

Schitterend huis met uitzicht veel rust aan water.

Aad en Ans,
11-6-2017

Zoveel rust, heerlijk voor een week. Voor dagje uit moet je wel steeds stuk rijden.

Geweldig!

Mark,
21-5-2017

Huisje is echt van alle gemakken voorzien. Van nederlandse TV, wat je niet zou missen als het er niet was, tot aan een gezellige plek buiten met ruimte om een vuurtje te maken tot aan een bootje om te varen op het meer. Alles wat je er doet is met uitzicht op een schitterend meer. Huisje is super rustig gelegen. Je ervaart er echte rust en stilte. Heerlijk!

Superieur

Richard en Fenny,
22-4-2017

Het is een geweldig huis met magistraal uitzicht over een mooi meer.

Het huis heeft alle comfort wat je mag verwachten. Een prima douche, zeer goede bedden, een keuken met alle gemakken.

Heerlijk genieten, intense rust

Tanja Haanschoten
15-10-2016

Het is niet voor niets dat dit huisje een zo hoge score heeft. Uit iedere plank, iedere spijker, elk klein detail spreekt in dit huisje de liefde waarmee het ver( ge) bouwt is. Het is geen heel groot huisje, maar barst van de sfeer en gezelligheid. Je voelt je thuis zodra je er 1 stap over de drempel zet. Wij hadden het geluk dat wij op 1ochtend na schitterend weer hebben gehad en dus ten volle kunnen genieten van de schoonheud van de omgeving. Ik heb mij ook lekker uitgeleefd met de enorme hoeveelheid boeken die er staan( top idee) en op koudere dagen heerlijk bij het kacheltje zitten lezen. Voor mensen die graag naar wat drukkere steden gaan misschien niet echt een annrader, want je moet wel minimaal 1a 1 1/2 uur rijden wil je een grote stad hebben. Maar ik denk dat je dan sowieso al niet hiervoor zou kiezen. Wij hebben hier heerlijk genoten en kunnen het alleen maar van harte aan iedereen aanbevelen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finnshyttan in Filipstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finnshyttan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.