Vakantiehuis Finnshyttan

46 reviews over Vakantiehuis Finnshyttan

• 2019
    10Corine en Tim08-09-2019

Top locatie!

Steeds meer mensen ontdekken en vertellen elkaar waarschijnlijk wat een geweldig huis dit is. Wees op tijd met reserveren! Uit het gastenboek blijkt dat wij niet de enige waren; de plek overtreft je verwachtingen, ook al zijn je verwachtingen hoog. Het uitzicht is zooo mooi en dat doet echt wat met je, je wordt er gelukkig van! Het huis is gezellig, comfortabel, leuk ingericht. Houtkachel super gezellig! Met de kano ook langs andere huizen peddelt, maar we wilden met geen enkel huis ruilen. Ideale plek om tot rust te komen, maar zeker ook genoeg te doen! Super aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Trix Voogd-Roggen10-08-2019

Geweldig.

Het huis ligt fantastisch aan een meer, mooi uitzicht, veel plekken om buiten te zitten. Roeiboot en kano liggen klaar en je kunt zwemmen in het meer. Het huis is heel comfortabel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9G Timmerman10-06-2019

Gewelding Huis en Omgeving

Het huis voelt als een warm welkom. Netjes, ruim er ontbreekt je aan niets. Een geweldige uitzicht vanuit het huis en terras. Een rustige, ontspannende plek met geweldig uitzicht op het meer. Prachtige zonsondergang en je kunt er goed vissen. Genoeg te beleven in de mooie omgeving. Een aanrader voor een fijne vakantie.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Jeffrey Kleine koerkamp22-05-2019

De plek om te genieten!

Met drie (vis)vrienden zijn wij samen naar dit huisje afgereisd in Zweden. Met een prachtig uitzicht over het Lersjön meer hebben we met +- 17 graden een topweek gehad. In het huisje was alles aanwezig! Dacht je misschien dat je iets vergeten was, dan moest je gewoon een extra lade of deurtje openen om het te vinden. Het huisje was erg netjes en schoon! We hebben een eigen motor meegenomen om aan de boot te monteren en zo hebben we 5 dagen op het water gevist (36 snoeken). ‘S avonds een prima plek om een kampvuur te maken bij de kampvuurplaats of tv kijken met de Nederlandse zenders! Kortom een week ontspannen in de prachtige natuur van Zweden!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Martin19-09-2018

Fantastisch!

De omgeving is prachtig. Het huisje is modern ingericht en van alle gemakken voorzien.

Alleen gereisd in september 2018

• 9Nicole17-09-2018

Fantastisch!

Wat een prachtig huisje, netjes en verzorgd! Het uitzicht alleen al maakt het waard om hier naar toe te gaan. In de omgeving is er genoeg te doen maar bij mooi weer vermaak je je al snel bij het huisje met de boot, kano, vuursteen, terras etc. Heel avontuurlijk om bij het huisje te komen maar daardoor heb je echt het gevoel dat je helemaal alleen in de omgeving bent.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Saskia Snippe18-08-2018

Aanrader!!!

We waren 2 weken in dit heerlijke huis met onze zoons van 16 en 10 jaar. Het uitzicht is zo prachtig, dat is met geen pen te beschrijven! Vanuit de tuin zo het water in stappen was ook zo fijn! Zeker omdat het bijna geen dag onder de 30 graden was. Ook hebben we ons vermaakt met de kano en de roeiboot die beschikbaar waren. Bij binnenkomst voelden we ons direct thuis. Het huis is heel gezellig ingericht en comfortabel. Ik zou zo weer terug willen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Alex en Jolanda05-07-2018

Fantastisch!!

Voor een tweede keer verbleven wij twee weken in Finshyttan! De vorige keer was inmiddels drie jaar geleden en dus vonden we het tijd om nieuwe herinneringen te maken!

We hadden opnieuw, net als in 2015, geluk met het weer! Twee weken 25+ graden! Genieten!

We zijn visliefhebber en hebben ons veel vermaakt op het meer met het bootje welke bij het huisje hoort. Overige visbenodigdheden zoals een elektromotor hadden we zelf meegenomen.

Je waant je in een oase van rust, natuur en schoonheid van het prachtige Zweden.

Filipstad ligt op ongeveer vier kilometer verderop waar je prima boodschappen kan halen bij de Lidl en Ica Kvantum! Bij het huisje is eigenlijk alles aanwezig. Bij aankomst van het huisje super schoon!!

De bedden zijn goed, een keuken welke tip top voor elkaar is. Met één stap over de drempel voel je je gewoon thuis!

In één woord fantastisch!!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Tineke13-05-2018

Wat een rust! Heerlijk aan het meertje.

Heerlijk gelegen vakantiehuisje. Prima te vinden. En je voelt je vrij terwijl het dorpje Fillipstad op 3 kilometer afstand is voor boodschappen of andere dingen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Wilschut04-07-2017

Genieten!

Stilte, rust, natuur! En dit vanaf een prachtige veranda, liggend in je bed, of rondhangend in het prachtige huisje. Goed te vinden, genoeg wandel en fiets mogelijkheden en culturele uitstapjes. We hadden graag een weekje langer in deze oase van rust vertoeft. Het is wel effe rijden maar dan ervaar je de rust en wijdheid van Zweden op en top. Klein nadeeltje : we hadden geen WiFi code. Dit zou makkelijk geweest zijn voor het contact met thuis en het verloop van de verdere reis. De Code zou ons toegestuurd zijn maar konden we niet terug vinden.

Gereisd met partner in juni 2017

7 tips over Vakantiehuis Finnshyttan

• Tonio van Rhee, 14-07-2012

Neem je vishengels mee, maar dat is logisch als je naar Zweden gaat !!

• Ina , 20-09-2013

Ga naar toerist info in Filipstad. Aardige behulpzame mensen, die veel van de bezienswaardigheden in de omgeving weten. Zo is bv Troll Stigen een erg leuke wandeling.

• Wifried Mullink, 01-08-2012

Karlstad is een leuke stad om heen te gaan, al is het alleen al om IKEA :-). Ook niet te vergeten de Nederlandse bakker in Munkfors, heerlijke krakelingen. Verder kun je bij de plaatselijke VVV voldoende infomatie vinden m.b.t. uitstapjes.

0 vragen over Vakantiehuis Finnshyttan

Vakantiehuis info