Vakantiehuis Sun Dance Ranch

Met oudere kinderen

Heerlijk tot rust komen

Sarah Loyson
21-9-2014

De Sun Dance Ranch in Zweden is de beste plek dat mij ooit is overkomen. Rust, natuur, gastvrije mensen, geweldige paarden en heel lekker eten. Volgend jaar kom ik zeker terug!! :)

Nooit meer

Andre de Jong
23-8-2014

Erg geschrokken van de staat van de paarden, de bakken liggen vol met modder. Het eten is erg duur op de ranch en de vriendelijkheid van het personeel is ver te zoeken. Nooit meer.

Weinig ruimte voor veel geld

Fam. Ritsma
16-8-2014

Ten eerste, een prachtige omgeving. Maar de huisjes laten nogal de wensen over, je hebt weinig ruimte. Ook kan het wel eens goed schoongemaakt worden en meer aandacht aan het groen besteed worden. Personeel is wel vriendelijk maar niet echt behulpzaam. Overigens betaal je veel geld voor het drinken en eten.

Mooie vakantie gehad!

Stefanie
29-7-2014

Aardige mensen, mooie tocht gemaakt met mijn vriend te paard in een mooie omgeving dus heel veel kunnen zien wat je met je auto nooit zou kunnen zien.

Erg duur en chagrijnige eigenaren

Jeroen Elferink
29-7-2014

Erg duur, je krijgt weinig terug voor je geld. De zaak wordt vooral gerund door ongediplomeerde studenten die stage lopen. De eigenaren zitten er enkel chagrijnig bij.

In de stuga is weinig ruimte en geen eens stoelen aanwezig. Eigen genomen drinken en eten mogen niet worden genuttigd. Alles moet je er voor het dubbele tarief daar zelf kopen. De ligging is overigens prachtig. Enkel leuk als je echt paarden-gek bent.

Beste vakantie in jaren!

Willemieke
29-7-2014

Echt een super tijd gehad. In september 2011 een week geweest, en echt genoten. Vriendelijke mensen, super paarden en veel rij ervaring met western opgedaan! Als m'n dochter wat groter is ga ik zeker nog een keer terug!

Geweldige lokatie, een aanrader

ELIAN VAN DE NOBELEN
7-11-2013

Wij hebben ontzettend genoten tijden onze vakantie bij de sundance ranch, wij hebben de herfst kleuren mogen bewonderen te paard, geweldig mooie natuur en Anita maakte er voor ons een onvergetelijke vakantie van, super service gericht , goed van eten, prijs kwaliteit is top, wij gaan zeker terug ! Anita nogmaals dank en ga zo vooral door :) vele groeten van de mountain oakers Jan & Elian

een aanrader

Ed Glas
28-9-2012

Gelegen aan een mooie rivier, bossen en bergen om je heen. Uitstekende mogelijkheden om paard te rijden, maar ook voor fietsen of vissen kan je hier perfect terecht. Super gastvrij echt een aanrader

Heerlijke vakantieplek in Zweden

Lisette Spoormakers
13-8-2011

De Sun Dance Ranch is een prachtige plek om je vakantie door te brengen. Als je paardenliefhebber en ervaren ruiter bent, kun je je hart ophalen bij prachtige buitenritten. Het zwemmen met de paarden in een schitterend meer is 1 van de hoogtepunten. Wanneer je geen paardenliefhebber bent, kun je mooie wandelingen maken, vissen, kanoën of gewoon genieten van het mooie uitzicht. De eigenaren en de mensen die hen helpen zijn ontzettend gastvrij en maken het erg gezellig. De service is heel goed, het eten erg lekker en het is allemaal heel relaxed. Een aanrader!

heerlijke vakantie!!!!!!

Henny Holdorp
8-8-2010

Erg gastvrij, gezellig, mooie omgeving en geweldige paarden!! Echt een aanrader voor de paardenliefhebber, buitenritten zijn prachtig!! Er hangt een ongedwongen sfeer, eigenaren en personeel staat altijd voor je klaar. Wij gaan zeker weer terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sun Dance Ranch in Ekshärad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sun Dance Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.