Vakantiehuis Sun Dance Ranch

Vakantiehuis Sun Dance Ranch
8,3

22 reviews over Vakantiehuis Sun Dance Ranch in het Nederlands

Met oudere kinderen

Gezellige en gastvrije ranch.

M.W.
2-9-2018

Een hele mooie accommodatie waar je je direct welkom voelt. De eigenaresse en haar leuke, spontane crew zijn open en gastvrij. Je kan hier ook camperen of een huisje huren met uitzicht over de rivier. Er wordt gereden zonder bit en de paarden zijn daar zichtbaar heel tevreden mee. Voor ruiters een bijzondere ervaring om op deze manier een paard te rijden in het bos/bergen. Ook voor beginnende of onervaren ruiters is het mogelijk om te ervaren hoe het is om op een groot Westernzadel plaats te nemen op de rug van een paard.

In de omgeving is het lastig om leuke plekken te vinden om gezellig uit eten te gaan, maar hier is dat zeker mogelijk.

Voor paardenliefhebbers de hemel, camping zozo

Theedoos
12-7-2018

Mooi stekkie. Voor paardenliefhebbers helemaal geweldig. Enorme gastvrijheid. Eigenaresse verwelkomt je persoonlijk. Als camping? Twee toiletten, 2 douches, waarvan eentje kapot. Eén wastafel. En deze moeten worden gebruikt door campinggasten, stugagasten en de meiden die werken op de ranch. En dan 90 kronen per persoon, 50 kronen Electra. Dat is zelfs voor Zweedse begrippen wat prijzig.

Top vakantie

Gerrie
28-7-2017

Wat hebben wij een top vakantie gehad op Sundance ranch. Alles draait er om liefde en respect voor de paarden. We hebben de meest fantastische ritten gemaakt, en hebben heel anders leren kijken naar het gedrag van paarden. Hoe gaaf was het om letterlijk naast de paarden wakker te worden. De medewerksters zijn enthousiaste Nederlands en Belgisch sprekende dames. Die er alles aan doen om je vakantie zo fijn mogelijk te maken. De hygiëne was ook prima. In de week dat wij er waren was al het sanitair bij gebruik schoon. Lof voor de eigenaresse die werkelijk alles alle paarden afzonderlijk weet. En die er alles aan doet om het zowel de gasten als de paarden naar de zin te maken. Kortom echt een top vakantie.

Genieten voor het hele gezin.

Monique
9-3-2016

Als je van paarden, rust en ruimte houdt dan ben je hier op de goede plek. Dit jaar waren we voor het 4e jaar neergestreken op de ranch. Mooi plekje op de camping en er was hard gewerkt want er was o.a. een mooie complete keuken bijgekomen waar we konden afwassen, en evt. koken en eten. Onze dochters (toen 12) reden mee met de dagritten en wij trokken er op uit om de prachtige omgeving te voet of op de fiets te verkennen. Het weer was wat wisselvallig maar dat is op zo'n plek minder erg, dus i.p.v. 1 week zijn we uiteindelijk 2 weken gebleven. Vonden onze dochters helemaal niet erg. En wij ook niet want ook deze zomer gaan we weer lekker twee weken heen. Zin in!

mooie ranch in schitterende natuur

lisan
11-2-2016

Als je van de natuur en van paarden houdt is dit een onvergetelijke plek. Anita en Anders zijn enorm gastvrij en Anita heeft veel kennis in huis omtrent paarden ( en mensen). Prachtige buitenritten en fijne natural horsemanship lessen. Hier leven de paarden echt nog lang en gelukkig, samen in een grote kudde zoals het hoort!

Genieten

Paardenwelzijn staat voorop!
10-2-2016

Hier staat alles in het teken van goede verzorging van de gasten en van de paarden. Paardrijden in deze omgeving is spectaculair en verrassend afwisselend. Ongelofelijk waar deze paarden toe in staat zijn; ruige berghellingen, zwemmen, rustig wachten tijdens de picknick, ze doen het allemaal fantastisch. De sfeer is ontspannen, je bent echt op vakantie en je wordt ontzettend verwend met heerlijk eten. De western life style maakt het extra bijzonder. Bij Anita en Anders ben je echt in goede handen. Het zijn zeer enthousiaste, behulpzame en gezellige mensen die alles over hebben voor een bijzondere beleving van hun gasten. En heel belangrijk; ze zijn top voor hun paarden! Die paar muggen hebben onze pret niet kunnen bederven.

onvergetelijk

meike
9-2-2016

super vakantie gehad door de enthousiaste medewerkers en prachtige omgeving. Ideaal om tot rust te komen en leuke activiteiten te doen ook voor niet-ruiters. Ik vond het erg mooi om te zien dat er op een natuurlijke manier met de paarden omgegaan wordt. En het team zorgt dat je aan niks ontbreekt. Zeker voor herhaling vatbaar!

zeer tevreden

centine
17-11-2015

*super gezellig

*verantwoord en kundig paarden-vertier

*prachtige attraktierijke omgeving ook voor de niet-paardrijders

*leuk kamperen op de boerderij/manege dicht bij de paarden in de buurt

Super

Rianne
3-9-2015

Super gezellig. Leuke eigenaren en gezellige stagiaires.

Het eten is er heerlijk! Ze houd goed rekening met eventuele wensen.

De paarden zijn heel fijn, en makkelijk te rijden.

De ritten door de natuur en overige activiteiten zijn heel gaaf.

Ook in de omgeving is genoeg te doen.

De stuga's zijn niet heel ruim en simpel ingericht, maar prima om in te slapen en douche.

Verder heb je een ruime saloon, die heel goed functioneert als huiskamer.

Super paardrijtochten op prachtige plek

nieske
16-5-2015

Met 3 moeders en dochters hadden we 3 top dagen op de Sundance Ranche. Prachtige tochten gemaakt, super gastvrijheid en zelfs nog avond Horsemanship. Aanrader voor liefhebbers van Western en paarden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sun Dance Ranch in Ekshärad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sun Dance Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.