Vakantiehuis
Weer vandaag-1°-8°
8,8

12 reviews over Vakantiehuis Skolbespisningen Södra Skoga in het Nederlands

Stilte, ruimte, natuur en comfort

Heleen Medema
2-7-2014

Het huis en de ruimte voldeden precies aan ons beeld hoe een vakantiehuis in Zweden eruit moet zien: ruim van binnen, goede bedden, een overdekte veranda en "een echt Zweeds uiterlijk" op een plek waar je bossen en rivier binnen handbereik hebt en meren in de omgeving. Een plek waar je tot rust komt. De kans op het zien van elanden en ander wild is groot.

Een bonus is de royale sauna.

Gereisd met partner in mei 2014

Een oase van rust.

M. Hendrix
7-8-2013

We hebben heerlijk genoten van het complete en verzorgd ingerichte huis. Aan alles is gedacht, en voor kinderen is het superveilig. En het uitzicht vanaf de veranda is ideaal (aan de bosrand) voor het spotten van wild. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, kanoën, fietsen, zwemmen. Heerlijk die rust en ruimte! Al met al veel waar voor je geld.

's Avonds heerlijk genoten van de sauna.

Echt een plek om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2013

Echt een plek om heerlijk bij te komen

Fam Jansen
1-1-2013

Voor de tweede keer in de kerstvakantie heerlijk genoten in dit fijne huis in Zweden. Het huisje voelt heel knus en behagelijk en echt alles is aanwezig om heerlijk te koken en met elkaar te genieten. Er is een wifi verbinding en NL televisie dus onze kinderen konden heerlijk de kerstfilms op Zapp kijken. Verder is de omgeving echt schitterend en zo donker en stil. Met alle sneeuw leek het of je in een ansichtkaart wandelt en rondrijdt. Wij zijn heel benieuwd hoe Zweden er in de zomer uitziet. In de winter vinden wij het in ieder geval super. Hetty en Chris bedankt. Het was weer heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

In de meivakantie hebben we een week doorgebracht in Skolbespisningen. We hebben prachtig zonnig weer gehad, en konden elke dag BBQ-en! Gelijk de eerste dag zonnebrandcreme moeten kopen, want hier hadden we geen rekening mee gehouden....

Onze kids (6 en 1,5) hebben zich héérlijk vermaakt op het grote terrein! Lekker voetballen, in de speelhuisjes, jeu de boules, badminton, alles is aanwezig! Over aanwezig gesproken, het huis is inderdaad tot in de puntjes verzorgd..... Boeken, DVD's, keukengerei, apparatuur, alles! De sauna hebben we elke avond gebruikt, heerlijk zeg.

Veel van de prachtige omgeving gezien, zowel met de auto, lopend, als met de fiets. Het huis ligt direct aan het bos.

We hebben o.a. fietsen gehuurd bij Hotel Uddeholm, want 2 minuten daar vandaan begint het 90 km lange fietspad Klarälvsbanan. Prachtig!

Kortom, we hebben een heerlijke week gehad en raden dit huis zeker aan!

Groetjes,

Lara, Greg, Noah & Roan

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Terug naar de natuur met het comfort van heden

Carel van Rijsewijk
18-6-2010

In juni 2010 hebben wij 2 weken mogen verblijven in deze zeer goed uitgeruste nette accommodatie midden in de natuur. Wie van de natuur houd kan deze op vele manieren ervaren. Met de kano, fiets of te voet er zijn mogelijkheden te over. Ongeacht het weer biedt het huis alle mogelijkheden voor een aangenaam verblijf.

Als bonus is gebruik van de sauna inbegrepen. Ook het contact met de verhuurder is zeer prettig verlopen. Wij zullen hier graag nog eens terugkomen.

Gereisd met partner in juni 2010

Rustiek en van alle gemakken voorzien!

Fam. Drenth
13-9-2009

Rustige natuurrijke omgeving. Even tot jezelf komen. Het huis is van alle gemakken voorzien, dus geen tekortkomen ten opzichte van de situatie thuis.

Tijdens de vakantie hadden we eindelijk tijd om uitgebreid te kokkerellen en de keuken in het huis leende zich hier prima voor. Na een heerlijk diner gezellig afwassen met een glas wijn.

We hebben een regenachtige periode meegemaakt, maar dat is het risico van een Scandinavië vakantie. Door het mindere weer hebben we dankbaar gebruik gemaakt van de sauna. De sauna is uitstekend gefaciliteerd. (Ik ben spa-manager, dus ik weet waar ik het over heb)

De dagen dat het mooi weer was hebben we gebruik gemaakt van de BBQ en gespeeld met onze zoon op het keurig gemaaide gazon.

Het is kindvriendelijk ingericht. Scherpe hoeken zijn afgeschermd, kinderbadje en bedje zijn aanwezig.

Dit was onze eerste bezoek aan Zweden, er zullen meerdere volgen en we zullen dan niet schromen de zelfde accommodatie te gebruiken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Dit typisch zweedse huisje ligt heerlijk rustig direct aan het bos. Het huis is ruim voor 4 personen met veel privacy. Zwemmen, kanoën, mountainbiken en wandelen kan allemaal binnen een kwartier rijden. De keuken is ruim en functioneel, er zijn leesboeken en Dvd, een mooie veranda, etc. Bovendien is er een prachtige sauna.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Geweldige plek in ongerepte omgeving

Peter Luken
30-7-2009

Een prima huis waar het aan niets ontbreekt. Heel smaakvol, gezellig en compleet ingericht, en met oog voor details, zoals de kindervoorzieningen. Als bonus de vele nederlandse boeken en dvd's zodat ook dagen met minder weer zich makkelijk laten vullen. Midden in de natuur maar toch ook winkels en voorzieningen binnen redelijke afstand.

Gereisd met partner in juni 2009

Prachtig gelegen zomerhuis met veel privacy

Anita Kriele-Vos
22-7-2009

"Rust en ruimte" is niets teveel gezegd. Verscholen in de bossen, met prachtige wandel- en fietspaden en de rivier Klarälven nabij, is dit een prachtig vakantieverblijf.

Wij verbleven er de eerste twee weken van juli, met in en rondom het huisje onder alle weersomstandigheden genoeg te doen. Mocht het een keer plensen, dan beschikt het huis over een kast vol boeken en DVD's. Of geniet van de spiksplinternieuwe sauna elders op het terrein. Heel erg mooi.

De natuur in Värmland is uitbundig. Het huis ligt zo centraal dat er volop van te genieten is: in het bos of op het water (kayak of kano).

Teruggekeerd van een leuke trip kan er in het huis van alle comfort worden genoten. Het is er allemaal. Kortom: een bijzonder verzorgd huis van vriendelijke eigenaars.

Deze vakantie staat voor ons in elk geval in de top-3.

Gereisd met partner in juli 2009

Supermooi en absoluut voor herhaling vatbaar

Christiaan Ruinard
20-3-2009

Het was echt een topvakantie. Hebbn er een week gezeten en het huis is van alle gemakken voorzien. Lekker rustig en toch genoeg mogelijkheden om et. activiteiten te doen. Wij gaan in ieder geval absoluut terugkomen, want dit vind je in de meeste plaatsen nergens meer. Rust, natuur, voorzien van alle gemakken, waaronder selfs een sauna, en indien gewenst kun je activiteiten ondernemen, zoals mountainbiken, paardrijden, enz.

In 1 woord: GEWELDIG!!!!

Met vriendelijke groeten,

Christiaan Ruinard

Gereisd met vrienden in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Skolbespisningen Södra Skoga in Ekshärad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Skolbespisningen Södra Skoga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.