Appartement

13 reviews over Appartement Anneberg in het Nederlands

Fantastische plek!

Bente
17-8-2012

het is daar echt geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Deze prachtige appartementen worden gerund door een ontzettend lieve, gastvrije familie. Het is zeer inspireren om te zien hoe zij de stap hebben durven maken en door keihard werken zo'n mooi plekje hebben kunnen creeëren. Anneberg wordt omringd door bos en ligt vlakbij de rivier de Klarälven, waar je kunt zwemmen en vissen. Er worden heel leuke activiteiten georganisseerd, zoals de bevertocht, hierbij ga je met kanoe's naar een waterval, waar een kampvuur zal worden gemaakt en op de terugweg zul je hopelijk bevers tegenkomen (aanrader). Wie 100% garantie wil om elanden tegen te komen, kan naar het elandenpark, maar daarnaast heb je ook de kans om een echte eland tegen te komen (wij zagen er 1 onderweg naar de bevertocht:-)) Kortom, wij hebben een geweldige (te korte) vakantie in Anneberg gehad, en ik hoop oprecht dat we nog eens terug zullen keren !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Mooie appartementen

fam. Galema
1-7-2011

Een zeer gastvrije ontvangst met koffie en meteen al diverse vakantietips. Tips die geslaagde uitjes opleverden.

Mooie accomodatie, schoon en ruim. Ook is de fam Baarda flexibel. We konden ter plaatse een nacht bijboeken en konden iets later uit het appartement, mocht dat nodig zijn. Kortom: een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2011

Een bijzondere locatie!

Fam.Ubbens
12-5-2011

Wat een geweldig warm ontvangst door de familie Baarda. Wat wij als meerwaarde hebben ervaren zijn de mooie verhalen die ze vertellen over de omgeving alsmede vele tips die ze geven om datgeen te kunnen bezichtigen wat je graag wilt zien. Wij hebben hierdoor heel veel activiteiten kunnen combineren in de (voor ons te korte) week die wij te gast waren. En dan als afsluiting van de week die heerlijke, maar vooral ook gezellige, kampvuur-avond. Wij komen zeker terug........ want er valt in deze omgeving nog zoveel te ontdekken!

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

Echt een geweldige plek

Fam. van der Meer
15-9-2010

Na 2 weken in de zomervakantie in 2009, een week in februari 2010 en een week in de zomervakantie van 2010 hebben we het gevoel dat we nog steeds niet uitgekeken zijn.

De appartementen zijn echt prima. Leuk ingericht, voldoende ruim en prima bedden. Het geheel wordt afgemaakt door de fam. Baarda die je altijd van advies willen voorzien en waardevolle tips hebben voor leuke activiteiten.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

super fantastische aanrader

fam nieuwboer
15-8-2010

Zeker een aanrader voor natuur liefhebbers.

echt een super doevakantie geweest.

zelf voor mn moeder waren ze super lief en meedenkend ivm alzheimer nogmaals voor de 10000000000000000000 bedankt daarvoor, het maakte het ons een stuk makkerlijker met jullie adviezen waar we heen konden, om ons en haar goed naar haar zin te laten hebben.

Super bedden en slaapbank.kortom een fantastische aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2010

GASTVRIJ en een FANTASTISCHE PLEK

Fam. liebers
29-7-2010

De familie is zeer gastvrij. Vanuit Anneberg zijn er diverse activiteiten te ondernemen. Het appartement waar wij in zaten was heerlijk, van alle gemakken voorzien en heerlijke bedden(wat wij wel belangrijk vinden). Kinderen kunnen zich ook prima vermaken in de zeer grote tuin. Kortom wij vinden het een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Heerlijke rustige omgeving genieten

Rouke en Sijke
12-7-2010

we hebben genoten van ons verblijf in Eksharad. Goede omgeving om te wandelen en van de rust te genieten.

Gereisd met partner in juni 2010

GOED EN VRIENDELIJK !

Fam Vellinga
27-6-2010

Leuk en goed appartement, van alle gemakken voorzien. Vele mogelijkheden om vanuit hier uitstapjes te maken. ZEKER EEN AANRADER !... en niet te vergeten.... ZEER GASTVRIJ !

Gereisd met vrienden in juni 2010

In een woord, prachtig. . . .

Ida Meijer
29-3-2010

In Anneberg in Ekshärad en omgeving is het zeer goed vertoeven. De omgeving is

fantastisch en er zijn vele mogelijkheden op allerlei gebied.De apartementen zijn heel gezellig ingericht en de eigenaar is zeer gastvrij.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anneberg in Ekshärad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anneberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.