• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Ekshärad

Een fantastische vakantie in een fantastisch land.

Areke, 25-10-2017
    Het eerste wat opvalt is de rust en de ruimte. Niemand heeft echt haast ook in het verkeer niet. Daar is iedereen nog heer (dame) in het verkeer. Geen gejakker. Als je van je stress af wilt komen, raad ik een vakantie in zweden zeker aan. De natuur is adembenemend. Veel huizen liggen aan een meer of rivier met een schitterend uitzicht. De eerste dag dat ik er was kreeg ik al heimwee bij de gedachte dat ik weer weg moest. Volgend jaar dus weer op vakantie naar Zweden, deze keer meer naar het zuiden. Je moet er niet heengaan als je van een druk uitgaansleven houdt. Misschien is dat er wel in de grote steden maar de afstanden zijn behoorlijk groot. Overdag is het in de grotere steden erg gezellig. Heel veel bakkerijen waar je koffie en thee kunt drinken met overheerlijke zweedse lekkernijen.

Heerlijke omgeving!

Francien, 26-6-2016

Prachtig om te wandelen of om op een andere manier in de natuur actief te zijn.

Gezellig centrum!

Eksharad

judith, 23-3-2015
    prima plek om de boodschappen te doen: 365 dagen per jaar is de supermarkt open. Er is ook een bijzondere kerk die je kunt bekijken. Verder is het een doorgangsplek. De omgeving is echter prachtig.

Heel mooi

Sarah Loyson, 21-9-2014
    Geschikt voor jong en oud

Gezellig dorpje met van alles wat

Sun Dance Ranch, 27-8-2014
    Gezellig dorpje met van allerlei winkeltjes, een beetje van alles wat. Leuke culturele dingetjes te zien en mooie wandeltochten in de omgeving.
Ekshärad scoort een 9 uit 10, op basis van 28 reviews