Reviews over Branäs

Prima huisje, troosteloze plek

Romanie
    27-8-2016

Prima huisje qua ruimte en inrichting. Heel compleet, prima bedden, alles er op en er aan: grote (!) tv, sauna, keuken. Ligging op wintersport park, in de zomer echter een wat troosteloos gebied naar onze mening. Kale camping, lege appartementen complexen en als je daar dan voorbij bent over een weg met hobbels en kuilen, nog een parkje met huisjes. Slecht onderhouden van buiten. En geen WiFi... Daarvoor moest je naar het hoofdgebouw, da's niet perse dichtbij.

Prima zomerbestemming voor echte rustzoekers

Wilma
    20-8-2016

Dit park is een echte winterbestemming, het is in de zomer nogal uitgestorven. Alle voorzieningen, inclusief receptie, zijn dan gesloten. Er worden alleen wat huisjes verhuurd.

De huisjes zijn veelal van particuliere eigenaren en kunnen dus wat verschillen qua inrichting. Wij hadden een huisje type Marden; ruim, netjes en compleet.

Het park ligt in een bosrijke omgeving. Supermarkt, geldautomaat en tankstation zijn te vinden in het 10 km verderop gelegen Sysslebäck. Ga dan ook meteen even langs de tourist info aldaar. De medewerkers geven behalve veel nuttige info ook leuke tips over waar je lekker kunt eten of waar je het best elanden kunt spotten. Dat laatste kan bijv. op de Branäsberget: rij 's avonds de berg op en de kans is heel redelijk dat je een eland ziet, of zelfs zoals wij, een beer.

Mooie plek.

schilstra
    18-9-2013

We komen al jaren in zweden dus ook op Branas.

Het is in zomer wel rustig maar we weten de weg in zweden en norwegen.

Dus je kunt hele mooie plekken vinden.

In de winter kun je er goed skieen en lekker koud -20 .

En voldoende sneeuw

Genieten van rust en natuur in midden Zweden

Starrenburg
    7-8-2013

net 2 weken heerlijk genoten in marden 55 , een uitstekende vakantiehuis waarin eigenlijk niks ontbreekt. Het is er in de zomer erg rustig want het is een ski-resort dus nu word er weinig verhuurd. Het gebied is letterlijk midden in de natuur dus hier geniet echt van je rust. Wil ergens naar toe : dierentuin of bv shoppen moet je minimaal 1 uur rijden. Dichtbij is wel een prima supermarkt en enkele restaurants. Elanden hebben we savonds volop gespot in de auto als je even voorbij syssleback de berg omhoog rijdt,de kids vonden dit superspannend na een stuk of 12 elanden in het wild te hebben gezien. Het huisje ligt in een dal vlak naast een skipiste dus je hebt een prachtig uitzicht en is voorzien van veel luxere en nettere interieur,tuinset etc.. als de meeste andere huisjes. Iedere ochtend werden we wakker in de zon met ontbijt op de veranda . Een aanrader voor rustliefhebbers

Leuke huisje

sandra hermans
    18-7-2013

Wij waren een weekend in branas de ligging was voor ons ideaal omdat wij naar een speciaal event gingen. Daarnaast was de ligging ook heel mooi langs het water en bij de skibaan kun je ook in de zomer heel goed wandelen en genieten van de geweldige natuur! Het park was heerlijk rustig en omdat de zon vroeg op ging kon je heerlijk buiten ontbijten. het huisje was perfect precies wat we verwacht hadden. bedden waren prima en het huisjes was van alle gemakken voorzien en leuk ingericht. de supermarkt ligt heel dicht bij het is niet zo heel groot maar hebben wel alles wat je nodig hebt en je kan er gewoon pinnen wat ook wel fijn is.

kortom zeker een aanrader om naar toe te gaan en wij hopen zelf nog een keer terug te komen.

Branäs scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews