Branäs

Reviews over Branäs

Wintersport? Doen!

michelle,
    2-2-2012

Dit is een fantastische plek in Zweden waar je vooral in de winter erg mooi terecht komt. In de zomer is er weinig tot niets in de omgeving. Maar mijn wintersport was hier fantastisch! En een mooier uitzicht kan je nergens op de wereld krijgen. Zelfs bij -26! kwam ik nog blij en warm van de piste. Springend om weer naar boven te gaan, daar een kwartier kijken om vervolgens m'n mond weer dicht te klappen en het ritje weer opnieuw beginnen. Uitslapen is mijn hobby, behalve als ik daar was. Zo ontzettend mooi!

Gereisd met vrienden in februari 2010

mooie omgeving, veel ongerepte natuur

jan-jacqueline,
    1-11-2009

lAls je van de verharde wegen afgaat en de bergen in gaat over de onverharde wegen dan krijg je een goed beeld van de ongerepte natuur. Er zijn volop mogelijkheden om wandelingen te maken en een eland tegen het lijf te lopen. In de directe nabijheid heb je een supermarkt en een paar gelegenheden op te gaan eten. Prijs kwaliteit verhouding van de restaurants zijn goed. Vanuit Branas kun je verschillende dagtochten maken naar bv. Trysil in Noorwegen of Karlstad. In Syssleback heb je ook nog een overdekt zwembad met een vvv waar je ook gebruik kunt maken van het internet. Je moet hierheen gaan voor de mooie natuur en de rust en de ruimte, ook ideaal voor de vissers onder ons .Verwacht buiten het winter seizoen geen bruisend uitgaansleven, maar daarvoor ga je ook niet naar Scandinavie.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009
Branäs scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews