Reviews over Ambjörby

Geweldig wat een rust en een ruimte

E.Kooij,
    11-3-2015

Lang weekend met z'n zevenengeweest. Zeer goed voor elkaar mooie huisjes met alles erop en eraan. Open haard gezellig warm. Zelfs een mobile hottub aanwezig. Vlak bij sleehonden tochten en sneeuwscooterritten . Ook ski gelegenheden langlaufen en natuurlijk aan de rivier de Klarälven .Dus zomer en winter genoeg activiteiten.

Prachtige plek midden in de natuur

E. B.,
    27-8-2014

Helemaal goed. We werden heel vriendelijk ontvangen en de (Nederlandse) eigenaars hadden alle tijd voor ons. Netjes onderhouden omgeving en nette huisjes.

Het parkje ligt in de bossen aan een zandweg. Heerlijk de rust en ruimte.

In het nabij gelegen dorpje is een ica supermarkt aanwezig niet heel groot maar voor de boodschappen prima.

Zweden is een land van rust, ruimte en eenvoud. Zoek je entertaiment en groot zwembad dan moet je niet naar dit land gaan. Wij vonden het helemaal geweldig.

De eigenaars legden uit dat er een aantal huisjes momenteel worden gemoderniseerd (met o.a. vloerverwarming in de badkamers), verwacht dat het er over een tijdje nog beter gaat uitzien.

Quad aanwezig om de omgeving te verkennen (en in de winter ook sneeuwscooters)

Heerlijke week in de sneeuw

Niels Boudeling,
    20-2-2012

We hebben het adventure center bezocht begin februari en hebben een week overnacht in stuga # 3. Een echt Zweeds houten huisje midden in de natuur. Bij aankomst was het huisje schoon en warm en we kregen een zak hout om de open haard te stoken. Een goed begin! Het is een 5 persoons huis en we waren met z'n tweeen; dat helpt wel qua ruimte. Inrichting is simpel maar effectief. De dichtsbijzijnde super is 3km verderop. De omgeving is schitterend en de rivier is op loopafstand. Wij hebben de accommodatie gehuurd in combinatie met een aktiviteitenpakket en dat is ons zeer goed bevallen. Vooral het sneeuwscooteren was een leuke ervaring. Een leuke ervaring voor een ieder die een alternatieve wintersportvakantie zoekt. Wij hebben de hele route per auto afgelegd (ongeveer 1650 km) maar zijn nu geneigd om de volgende keer een stuk met de boot af te leggen.

wauw wat een rust

fam. Bullens,
    9-9-2011

Wij zijn bij sven geweest om met onze kids 9 en 6 jaar quad te rijden.

Helemaal goed. We werden heel vriendelijk ontvangen en Sven had alle tijd voor ons.

Op het parkje rond gekeken.

Netjes onderhouden omgeving en nette huisjes.

Het parkje ligt inderdaad in de bossen aan een zandweg. Voor ons en ook onze kinderen helemaal geen probleem. Heerlijk de rust en ruimte.

En de supermarkt ligt inderdaad geen 40km weg. In het nabij gelegen dorpje is een ica supermarkt aanwezig niet gewldig groot maar voor de boodschappen prima.

Zweden is een land van rust, ruimte en eenvoud. Zoek je entertaiment en grrot zwembad dan moet je niet naar dit land gaan. Wij vonden het helemaal top bij Sven. En aan de muggen en steekvliegen daar kan de eigenaar weinig doen.

prachtige plek midden in de natuur

fam. van Dam,
    14-8-2011

we zijn er nu enkele malen geweest. Het ligt midden in de natuur. Daarvoor gaan de meeste mensen toch naar Zweden! en dan klagen over een wolf? Zou willen dat wij hem hadden gezien of gehoord! Veel elanden in de omgeving. Op de camping is veel te doen aan activiteiten. Vanaf deze zomer zelfs helicopterrondvluchten.

Ik zou hem een ieder aanraden die houdt van de natuur en van outdoor-activiteiten.

Onze kinderen vinden het ook prachtig. Ook zijn er nu in de winter allerlei activiteiten zoals sneeuwscooter rijden (ook langere tochten met lunch in de bossen), ijsvissen en diverse andere dingen. Aanrader!!

Ambjörby scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews