Hotel Grand Hornan

Hotel Grand Hornan

Kleine hotelsWeer vandaag12°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hornan voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Hornan in het Nederlands

Mooi authentiek hotel

Mieke
21-11-2011

Hotel Hornan is een mooi authentiek hotel. De kamers zijn ruim, douce en toilet wat aan de kleine kant waardoor het allemaal nogal nat wordt. Het hotel ligt aan het water in de buurt van het station waardoor het lopend te bereiken is.

Gereisd Met partner in Thu Nov 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hornan in Uppsala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hornan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.