Camping Sunnanö

2 reviews over Camping Sunnanö in het Nederlands

Echt zweedse volkscamping

Freddy
1-8-2013

Camping staat vol in hoogseizoen, dus dicht op elkaar en met een tentje wordt je er tussen gezet. Ligging aan zee is mooi, plaatsje op 3 km afstand is ook de moeite waard. Sanitair is prima, goede sortering van het winkeltje.

Oase van rust aan het water

Frans
30-5-2012

Camping Sunnaö in Öregrund is een prachtig gelegen terrein, direct aan het water met een open verbinding met de Oostzee, maar met het karakter van een klein meer. Helder water, zandstrandje en verder schone rotsen. Mooie vegetatie met pijnbomen en berken. Relatief hoog percentage seizoenplaatsen, maar dat zijn uitsluitend caravans met voortent, dus geen bouwwerkjes en alles staat ruim van elkaar en speels opgesteld op het glooiend terrein. Zeer hartelijke en servicegerichte vrouw bij de receptie. Geen verkeersgeluiden, ook niet op afstand. Ligt op 2,5 km van centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunnanö in Öregrund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunnanö zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.