Camping Bredsand

2 reviews over Camping Bredsand in het Nederlands

nette huisjes

mirjam
11-8-2014

wij hebben een week gelogeerd in huisje nummer 34. met eigen badkamer en keuken, want je nut ook huisjes ter grootte van een fietsenschuur boeken zonder die faciliteiten. Het huisje is klein, maar netjes en schoon. 2 kleine slaapkamers met stapelbedden, badkamer met douche en toilet en kleine woonkamer/keuken. Voor de kinderen (2 en 5) is er niet veel te doen ,maar wij hadden prachtig weer en hebben volop genoten van het fijne strand en meer op 100meter loopafstand. Op de camping is een mini speeltuintje en verouderd (GRATIS) midgetgolf en een restaurantje. Vriendelijke mensen en leuke omgeving. Enkoping is 10 minuten met de auto.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping bij dagstrand

Piel28
27-8-2010

Pluspunten: - mooie uitzicht op Malaren, direct aan dagstrand - Stockholm is prima te bezoeken met de trein vanaf deze camping.

Minpunten: - geen mooie vrije plekken maar rijtjes plekken voor zowel caravan als tent

Gereisd Met partner in augustus 2010

• MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bredsand in Enköping, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bredsand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.