Sorteren

Reviews over accommodaties in Uppsala

Relaxen in de natuur

Bloemink
    13-8-2017

Midden in een natuurreservaat ligt deze camping. We werden door het vriendelijke personeel zeer goed geholpen. We kwamen aan zonder reservering. Maar voor ons werd een plekje vrij gemaakt met stroom. Omdat de dichtstbijzijnde supermarkt op 17 km afstand ligt, is het mogelijk om het nodige te krijgen. Ook zit er een restaurant bij waar je voor een schappelijke prijs lekker kan eten. Tevens kan je er midgetgolf spelen. En als sluitstuk ook nog een mooie sauna die je kan huren. Je krijgt een sleutel en een jerrycan en red je zelf maar. Helaas / gelukkig is er geen wifi.

Eenvoudige, goede, rustige camping

Smit
    22-8-2016

Campings in Stockholm vol. Doorgereden naar Skokloster. Aangename, bosrijke camping aan meer met vriendelijke eigenaresse. Sanitair is simpel en schoon. Afstand tot Stockholm circa 55 (auto) minuten.

Hanneke
    17-1-2016

Prima kamer en oroma ontbijtbuffet.

Personeel is erg vriendelijk. Ligging hotel is perfect.

nette huisjes

mirjam
    11-8-2014

wij hebben een week gelogeerd in huisje nummer 34. met eigen badkamer en keuken, want je nut ook huisjes ter grootte van een fietsenschuur boeken zonder die faciliteiten. Het huisje is klein, maar netjes en schoon. 2 kleine slaapkamers met stapelbedden, badkamer met douche en toilet en kleine woonkamer/keuken. Voor de kinderen (2 en 5) is er niet veel te doen ,maar wij hadden prachtig weer en hebben volop genoten van het fijne strand en meer op 100meter loopafstand. Op de camping is een mini speeltuintje en verouderd (GRATIS) midgetgolf en een restaurantje. Vriendelijke mensen en leuke omgeving. Enkoping is 10 minuten met de auto.

Mooie camping maar wel erg gehorig

Arcteryx
    11-8-2013

Een camping die schitterend gelegen is. Op warme dagen is het ideaal voor kinderen. Op het mooie zandstrand kan er fijn gespeeld worden en het meer is heel helder en schoon. Bij regen is het iets minder leuk voor kinderen omdat er verder niets te doen is. De plaatsen zijn groot en van goed gras voorzien. Het enige nadeel is dat deze camping nogal gehorig is 's avonds. Doordat het grasveld omsloten is door dikke naaldbomen verblijf je in een klankkast. Als je dus gevoelig bent voor geluid is dit geen aanrader. Zelf heb ik er weinig last van gehad maar mijn vriend kon door al die pratende mensen niet in slaap komen.