Vaxholm

Vakantie in Vaxholm

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Vaxholm

Reviews over Vaxholm

• 8Istatwetta09-06-2014

leuk eilandstadje

Vanuit Stockholm kan je een boottocht maken naar dit leuke eilandstadje. Meteen maak je kennis met de scherenkust van dit deel van Zweden. Zeker tijdens de zomermaanden wordt hier veel gevaren en op de rotsen van de zon genoten.

• 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8fam. van vliet26-06-2013

Leuk plaatsje met uitstekende ligging

In juni is het in het toeristische plaatsje nog erg rustig. Wel een aantal terrasjes en leuke eettentjes. Vanuit Vaxholm kun je met allerlei boten mooie tochten maken.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Ursula20-10-2012

Verassing in een notendop

Wij zijn in oktober met de bus vanuit Stockholm hier naar toe gegaan en met de veerboot terug. Wat een leuk en gezellig plaatsje! Het heeft ons met zijn charme, oude woningen vriendelijke bevolking en prachtige vergezichten verrast! Er zijn een aantal prachtige wanderoutes in de omgeving. Helaas was het slott gesloten (voor de winter) maar er was genoeg te zien! Kleine winkeltjes, pleintjes en restaurantjes (ga vooral niet direct aan de haven zitten).

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8F. van O11-10-2010

Mooi stadje in super omgeving

Leuk plaatsje in de archipel van Stockholm. De natuur hier is echt ontzettend mooi, zeer geschikt voor wandelingen, fietsritjes maar ook gewoon met de auto. Vooral op een mooie zonnige dag is het hier echt genieten.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving