Villa Falkberget

Villa

We hebben een aantal aanbieders voor Falkberget voor je op een rij gezet:

Laatste review

Modern ingerichte benedenverdieping

Madeleine mellgard,
21-9-2016

Mijn eerste indruk is en knusse woonkamer met bedbank sofa en

2 bedden,Tv en eetkamergedeelte.Achterin en deur naar WC,douchecabine,bubbelbad,wasmachine en droger en mogelijkheid om afwas te doen.Accommodatie ligt dichtbij treinstation en winkelcentrum. Het is circa 10 minuten lopen en tussen de villa s in.Uitzicht op andere huizen.Rustige buurt en kindvriendelijk,weinig autos.De eigenaar is zeer behulpzaam,ook bij problemen en zoekt altijd oplossing.Voor 10 dagen heb ik 700 euro betaald,maar vanwege het bubbelbad en faciliteiten OK.Voor restaurants moet je naar het centrum of de trein nemen naar Stockholm.Daarbij mochten wij gebruik maken van de fietsen van het gezin.(gratis

1 review over Villa Falkberget in het Nederlands

Modern ingerichte benedenverdieping

Madeleine mellgard
21-9-2016

Mijn eerste indruk is en knusse woonkamer met bedbank sofa en

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Falkberget in Tullinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Falkberget zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.