Reviews over Täby

Rustig plekje dichtbij Stockholm

Robbert,
    14-9-2018

Grotendeels seizoensplaatsen voor mensen uit de omgeving, maar ook een mooi trekkersveld. De camping ligt aan een meertje. Overwegend oudere mensen, heel rustig. Vriendelijk behulpzaam beheerdersechtpaar. Er zijn wel (speel)voorzieningen voor kinderen, maar er waren nauwelijks kinderen. Mooi trekkersveld. Eenvoudig schoon sanitair. Lage prijzen (de camping is een coöperatie zonder winstoogmerk).In Täby-Kirkby (5 autominuten) is een winkelcentrum en een treinstation. Goede treinverbinding met Stockholm: een half uurtje naar het Ooststation, daar overstappen op de metro. OV-chipkaarten te koop in de supermarkt. Leuk alternatief: met de boot naar Stockholm vanaf Vaxholm. Mooie boottocht van een uur, de boot vaart tot hartje stad. Ook goed bereikbaar: Uppsala en het kasteel Skokloster. Camp Nygard is een prima betaalbaar alternatief voor een drukke dure stadscamping,

Normaal misschien okee, nu stink hotel

kustersg,
    21-12-2010

Dit hotel had tijdens ons verblijf nogal te kampen met stinkende schakers.

wellicht dat dat een soort tactiek van de schakers is om de ander uit de concentratie te halen, maar voor de overige gasten was het geen pretje.. dagen oude zweetlucht te ruiken.

Hotel ziet er aan de buitenkant niet uit, de kamers zijn echter prima verzorgt. Flinke hippe flatscreen en gratis wifi!