Hotel StayAt Stockholm Lindhagen

2 reviews over Hotel StayAt Stockholm Lindhagen in het Nederlands

prima hotel

sd
13-8-2010

Hotel Lindhagen is een prima hotel. De kamers waren ruim en schoon, met heerlijke matrassen. Inrichting was redelijk uitgebreid. Flatscreen, koelkast, vriezer, keuken met elektrische kookplaten en toaster, magnetron, etc. Er was zelfs een strijkplank en strijkijzer. Nadeel is dat als je korter dan 4 dagen in het hotel blijft, je kamer niet wordt schoongemaakt. Ook krijg je niet zomaar nieuwe handdoeken. We hebben uiteindelijk aan een schoonmaakster gevraagd of we nieuwe handdoeken konden krijgen en die kregen we gewoon. De brede gangen lenen zich uitstekend voor een potje voetbal. Het hotel ligt wat uit het centrum, maar is goed bereikbaar, omdat het hotel vlakbij 2 metrostations ligt. Wij namen altijd station Stadshagen, wat 5 minuten lopen is. In 10-15 min. ben je dan in het centrum. Een megasupermarkt was er op 6 min. lopen. Het ontbijt was goed te doen. Redelijk uitgebreid, maar geen croissantjes of scrambled eggs ofzo.

Perfect (Apart)hotel in Stockholm

Joris van de Westerlo
6-7-2009

Goed en net (apart)hotel in Stockholm. De kamer zag er zeer keurig en modern uit en bevatte een keukentje incl. magnetron, koelkast en koffiezetapparaat. Ook had het een ruime badkamer.

Het dichtsbijzijnde metrostation (Thorildsplan) ligt op zo´n 5 minuten loopafstand.

De 6 voor de ligging komt omdat het hotel buiten het centrum ligt en er in de omgeving van het hotel flink wordt ver- en gebouwd. Ik verwacht dat deze werkzaamheden tot volgend jaar voortduren. Rond half 8 in de ochtend kun je al wat geluidsoverlast ondervinden.

Houd ook rekening dat de hotelkamer niet wordt schoongemaakt wanneer je minder dan 4 nachten in dit hotel verblijft.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel StayAt Stockholm Lindhagen in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel StayAt Stockholm Lindhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel StayAt Stockholm Lindhagen scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.