Hotel Riddargatan

33 reviews over Hotel Riddargatan

• 2019
    10Robert12-08-2019

Riddargatan heeft het.

Hotel Riddergatan heeft het. Dat vind ik niet, dat is zo. Centrale ligging, goede bereikbaarheid, uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Leuke buurt met winkels, een prima supermarkt en goede sfeer. Met de bus vanaf Arlanda ben je er zo: bij het Centraal Station linksaf de Klarabergskatan en de Hamgatan uitlopen, bij de Gucci linksaf en dan ben je er.

Veel plezier.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Esther23-04-2019

Geweldig!

Erg fijn hotel, supervriendelijk en gastvrij. Prima kamer, goed bed en lekkere douche. Ontbijtbuffet erg uitgebreid, ook glutenvrije producten aanwezig.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Maaike Haeren17-06-2018

Heerlijk!

Vriendelijk personeel, heel toegankelijk. Kamers zijn prachtig schoon en worden iedere dag netjes gemaakt. Optie voor een snack in de avond zou leuk zijn. Locatie is fantastisch en middenin het centrum met alles dichtbij, echter is het nadeel daarvan dat slapen met het raam open veel rumoer met zich mee brengt: paar oordoppen in en het is helemaal prima!!!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Sonja19-10-2017

Voor herhaling vatbaar (met kanttekening)

Mooie ruime kamer, wij hadden een extra 3e bed. Schoon, fris, verzorgd. Uitgebereid ontbijt, incl. glutenvrije mogelijkheden, apart gepresenteerd op een klein buffetje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Locatie is goed, vlakbij metro (enkele minuten). Supermarkten, diverse restaurants, de mac donalds, winkels etc in nabije omgeving.

Minpuntjes: wij hadden een kamer op de begane grond aan de straatkant. Het was wel iets gehorig mbt straatgeluiden van buitenaf. Geen geluiden van binnen van buren oid. De badkamer staat op de nominatie om gerenoveerd te worden. Dat is ook nodig. Nadat drie personen gedoucht hebben, is het er behoorlijk nat op de grond.

Al met al toch positief, al zou ik volgende keer vragen om een andere kamer ivm badkamer.

Algemene tip: hotel is goed bereikbaar met het reguliere openbaar vervoer. Het duurt iets langer, maar is veel goedkoper dan de Arlanda bus etc.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 10Jan20-09-2017

geweldig hotel, rustig gelegen aan rand centrum

Kleinschalig hotel, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Heerlijke kamer, fijne bedden, prima badkamer. In rustige straat gelegen. Goede uitvalbasis voor stedentrip. Ongeveer 15 minuten lopen vanaf station.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Anne en mirjam08-07-2017

Gezellig relaxed top hotel

Vriendelijk personeel ,zeer uitgebreid ontbijt,op top locatie

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Wilma21-03-2017

Fantastisch Hotel, op Top locatie.

Alles was goed, zeer vriendelijk welkom, kregen op alle vragen antwoord, wij waren in het weekend, meteen reserveringen voor ons gemaakt in restaurants om s'avonds te eten, heerlijk gegeten, het ontbijt was zeer uitgebreid en je kon pakken wat je wou, al liep je 4x. Echt een aanrader, de locatie lag heel centraal, wij hebben alles lopend kunnen doen, ook omdat het prachtig droog zonnig weer was, en vanaf de luchthaven neem je de Arlandatrein en vandaar uit 10 a 15 min lopen naar het hotel. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2017

• 4Petra16-09-2016

nooit meer

Als je 3 boterhammen per persoon bij het ontbijt neemt, wordt je door serveerster Paulita beschuldigd van diefstal. Een opmerking hierover tegen general manager Mattias Larsson levert op: "I know perfectly well how to manage my staff".

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Ria05-09-2016

Geweldig!!

Werkelijk in de watten gelegd. Een super hotel, schoon en bijzonder gastvrij. Goede locatie. Super uitgebreid heerlijk vers ontbijt. En heerlijke bedden. Geen minpunten. Kom er zeker weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Sharon22-07-2016

Gezellig hotel met goeie ligging

Riddargatan is zeer goed gelegen in Stockholm. Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers met koffie- en theefaciliteiten en gratis water bij aankomst. Ontbijt was meer dan in orde en veel keuze. Ideaal gelegen om van daaruit de hop on hop off bus of boten te nemen. Een echte aanrader. Bij aankomst konden we onze valiezen afgeven achter slot zodat we al van de stad konden genieten tot we effectief naar de kamer mochten. Superleuk verblijf gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

3 tips over Hotel Riddargatan

• bre9je, 25-10-2013

Ga vooral in de middag warm eten en 's avonds iets kleins. Dit doen alle zweden en dit is ook stukken goedkoper!

• GeiaSou, 15-01-2014

Koop de Stockholm Card. Lijkt prijzig, maar geeft je gratis toegang tot het openbaar vervoer en de bekendste musea (waaronder het Koninklijk paleis en het beroemde Vasa Museum).

• Aleid, 18-05-2012

Alleen een kamer aan de achterzijde boeken.

0 vragen over Hotel Riddargatan

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
    • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats