Hotel Riddargatan

31 reviews over Hotel Riddargatan in het Nederlands

Heerlijk!

Maaike Haeren
17-6-2018

Vriendelijk personeel, heel toegankelijk. Kamers zijn prachtig schoon en worden iedere dag netjes gemaakt. Optie voor een snack in de avond zou leuk zijn. Locatie is fantastisch en middenin het centrum met alles dichtbij, echter is het nadeel daarvan dat slapen met het raam open veel rumoer met zich mee brengt: paar oordoppen in en het is helemaal prima!!!

Voor herhaling vatbaar (met kanttekening)

Sonja
19-10-2017

Mooie ruime kamer, wij hadden een extra 3e bed. Schoon, fris, verzorgd.

Uitgebereid ontbijt, incl. glutenvrije mogelijkheden, apart gepresenteerd op een klein buffetje.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Locatie is goed, vlakbij metro (enkele minuten). Supermarkten, diverse restaurants, de mac donalds, winkels etc in nabije omgeving.

Minpuntjes: wij hadden een kamer op de begane grond aan de straatkant. Het was wel iets gehorig mbt straatgeluiden van buitenaf. Geen geluiden van binnen van buren oid.

De badkamer staat op de nominatie om gerenoveerd te worden. Dat is ook nodig. Nadat drie personen gedoucht hebben, is het er behoorlijk nat op de grond.

Al met al toch positief, al zou ik volgende keer vragen om een andere kamer ivm badkamer.

Algemene tip: hotel is goed bereikbaar met het reguliere openbaar vervoer. Het duurt iets langer, maar is veel goedkoper dan de Arlanda bus etc.

Kleinschalig hotel, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Heerlijke kamer, fijne bedden, prima badkamer.

In rustige straat gelegen.

Goede uitvalbasis voor stedentrip.

Ongeveer 15 minuten lopen vanaf station.

Gezellig relaxed top hotel

Anne en mirjam
8-7-2017

Vriendelijk personeel ,zeer uitgebreid ontbijt,op top locatie

Fantastisch Hotel, op Top locatie.

Wilma
21-3-2017

Alles was goed, zeer vriendelijk welkom, kregen op alle vragen antwoord, wij waren in het weekend, meteen reserveringen voor ons gemaakt in restaurants om s'avonds te eten, heerlijk gegeten, het ontbijt was zeer uitgebreid en je kon pakken wat je wou, al liep je 4x. Echt een aanrader, de locatie lag heel centraal, wij hebben alles lopend kunnen doen, ook omdat het prachtig droog zonnig weer was, en vanaf de luchthaven neem je de Arlandatrein en vandaar uit 10 a 15 min lopen naar het hotel. Echt een aanrader.

nooit meer

Petra
16-9-2016

Als je 3 boterhammen per persoon bij het ontbijt neemt, wordt je door serveerster Paulita beschuldigd van diefstal. Een opmerking hierover tegen general manager Mattias Larsson levert op: "I know perfectly well how to manage my staff".

Geweldig!!

Ria
5-9-2016

Werkelijk in de watten gelegd. Een super hotel, schoon en bijzonder gastvrij. Goede locatie. Super uitgebreid heerlijk vers ontbijt. En heerlijke bedden. Geen minpunten. Kom er zeker weer terug.

Gezellig hotel met goeie ligging

Sharon
22-7-2016

Riddargatan is zeer goed gelegen in Stockholm. Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers met koffie- en theefaciliteiten en gratis water bij aankomst. Ontbijt was meer dan in orde en veel keuze. Ideaal gelegen om van daaruit de hop on hop off bus of boten te nemen. Een echte aanrader. Bij aankomst konden we onze valiezen afgeven achter slot zodat we al van de stad konden genieten tot we effectief naar de kamer mochten. Superleuk verblijf gehad.

Heerlijk hotel, geweldige locatie

Ellen
26-6-2016

Met mijn zus verbleef ik een lang weekend in prachtig Stockholm in hotel Riddargatan. Ideaal gelegen in het centrum van Stockholm met Gamla Stan en Djurgarden op loopafstand. Een metrostation was ook om de hoek.

Mooi ingerichte kamers met het bekende strakke Zweedse design, heerlijke bedden en een moderne badkamer. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en het ontbijtbuffet was heerlijk.

Enige minpunt vonden wij de glazen badkamerdeur waardoor er niet veel privacy was.

Een absolute aanrader, dit hotel!

Hotel Riddargatan, doen!

Elsje
29-6-2015

Hotel Riddargatan is echt een aanrader, ik had een eenpersoonskamer, deze was ruim genoeg en gezellig ingericht, klein tafeltje met lekkere stoel, een bureau, goede tv, lekker bed en een heerlijke regendouche. Alles even schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was lekker en er was veel keus. Het hotel ligt centraal, niet ver van Gamla Stan en andere bezienswaardigheden. Zeker de moeite waard!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riddargatan in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riddargatan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.