Hotel Nordic Sea

Hotel Nordic Seastersterster

8Fantastisch

Zweden, Stockholms, Stockholm

Op vakantie geweest naar Nordic Sea?

8Fantastisch

Tonen op kaart

28 reviews over Hotel Nordic Sea

• 2019
    8Frederique10-09-2019

Super!

Super netjes, schoon en mooi hotel. Alles is netjes verzorgd van de receptie tot de badkamers in de kamer. Gastvrij personeel. Eten was goed alleen wel organisch en wel vaak een aantal gerechten in dezelfde richting als die dag ervoor. Wel weinig plek langs het zwembad voor alle gasten, dus dan bied het strand dat op 3 minuten lopen is, een mooie oplossing. Bedjes huren is hier €2,50 per bedje voor een hele dag.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Jasper13-04-2019

Goed hotel, uitgebreid ontbijt, krappe kamers

Voldoende ruimte in de lobby en bar om te zitten en drinken. Ruime keuze in ontbijt. De kamers zijn aan de krappe kant. De dekens waren kleiner (?) dan het bed zelf.

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8sybren02-07-2015

Mooi hotel

Mooi hotel met een geweldige ligging. Vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juni 2015

• 6Jojo09-08-2013

Kleine bedden.

Centraal gelegen hotel. Bij aankomst bleek het bed wel erg klein. Bij temperaturen van boven de dertig graden, is 1.20 cm wel erg smal voor een tweepersoons bed. We zijn diezelfde avond nog naar het tegenover liggende hotel Nordic Light Hotel gegaan. Dit was mogelijk aangezien er op onze boeking een bed van 1.40 br. Vermeld stond. Dit zusterhotel bleek een uitstekend hotel!

Gereisd met partner in juli 2013

• 7marqoz13-10-2012

Prima maar duur hotel

Het hotel ligt praktisch tegen het station van Stockholm aan en daarom erg gunstig gelegen voor een citytrip waarbij je dicht bij de grote winkelstraten wilt zitten. Het personeel is behulpzaam maar meer ook niet. Verder zijn de kamers modern ingericht maar niet altijd schoon (glas op vloer en schimmel bij voegen van het bad). Het ontbijt is uitgebreid maar kan in de weekenden nogal druk zijn. Op tijd ontbijten is dan dus aan te raden.

Ondanks dat de Icebar in het hotel erg toeristisch is, is het toch iets om ervaren te hebben. Een drankje in de middag door de week voorkomt dat je tussen de dronken Russen en Zweden staat die nogal luidruchtig kunnen zijn en de sfeer verpesten.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 3albert01-10-2012

zeer matig over gewaardeerd hotel

Het nordic sea is een zeer matig over gewaardeerd hotel waarvoor wij maximaal 2+ Sterren zouden geven. Het succes zit waarschijnlijk in de icebarkijk je naar het hotel zelf dan is dit gedateerd, slecht onderhouden, kamers zijn klein, geen kastruimte, slecht schoongemaakt, het is muf in het hele hotel. In de weekenden is het onmogelijk rustig te ontbijten. De eetzaal zoals in een jeiugdherberg zit vol dus moet je maar zien waar je met je bord heen gaat. Het bestek , de borden en kopjes moet je kontroleren of ze niet vuil uit de vaatwasser zijn gekomen. het buffet heeft weinig keus. Het organische waar het hotel prat op gaat zijn de vulie borden enz. De ligging naast het station en vele winkel straten is oke. Wij zullen dit hotel nooit meer kiezen en zeker niet voor de hoge prijs voor de slechte kwaliteit

Gereisd met partner in september 2012

• 8Benny20-05-2012

Centraal gelegen

Hotel ligt naast de zij-ingang van het station.(bij de arlanda express). Met deze trein ben je met twintig minuten in Stockholm. Wij hadden gekozen voor een kleinere kamer. De kamer is groot genoeg voor 2 personen. Op de kamer bevindt zich een kluis en minibar. Het ontbijt is erg uitgebreid. Je kunt er ook zweeds ontbijten met knackebrod, haring en kaviaar. van 6.30-10.00 door de week en 7.30-11.00 in het weekend. Er zijn vijf liften in het hotel, deze kun je bedienen met de sleutel van de hotelkamer. De ligging is erg goed.(kort bij alle bezienswaardigheden. Wij hebben het boekje 100% Stockholm gebruikt. We hebben alle wandelingen gelopen. Het openluchtmuseum Skansen is erg de moeite waard. Hiervoor kun je het beste met tram gaan.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Vedat Gök02-04-2012

Een betere ligging niet mogelijk

Het hotel ligt 2 minuten van het Centraal station, van waar je de bus/trein naar het vliegveld kunt nemen. Daarnaast ligt het hotel midden in het centrum, dus dichtbij winkels, bars en andere uitgaansgelegenheden. Het personeel is erg vriendelijk. Ook een pluspunt. Het ontbijt is zeker te doen. Ruime keuze.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 8Tjitske20-09-2011

Perfecte ligging, keurig hotel.

We hadden een Superior Twin (grootste en duurste kamer) geboekt aangezien we met een jong kind reisden. Kamer was ruim en netjes, helaas geen mooi uitzicht. Hotel is verder prima, personeel is over het algemeen vriendelijk (in het restaurant minder), ontbijtbuffet uitgebreid. De kwaliteit van het eten in het restaurant is prima, kaart is niet erg uitgebreid maar wel goed. Het hotel heeft een perfecte ligging. Naast het centraal station, op loopafstand van Gamla Stan en met de metro en de grote winkelstraat voor de deur.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 8tschoonvelde26-06-2011

prima hotel op goede plek

We zijn de afgelopen 4 dagen in dit hotel geweest. Het was een prima hotel!! Zeer vriendelijk personeel gaf je echt het idee welkom te zijn. Het ligt centraal: op 15 minuten lopen van de Oude Stad. Naast het CS, waar je overigens helemaal geen last van had zo goed waren de kamers geïsoleerd.Het personeel was vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Het ontbijtbuffet was voortreffelijk!. Heel veel keus in beleg en dranken, Vers fruit was in overvloed aanwezig: stukken meloen, stukken ananas en de gangbare vruchten. De kamers waren netjes, maar niet al te groot. Maar zeker groot genoeg voor 2 personen.Wij zaten op de 5e verdieping. De dag van vertrek konden we onze bagage stallen in een met een code beveiligde ruimte. Qua ligging en qua accomodatie zeer zeker een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

1 tip over Hotel Nordic Sea

• marqoz, 13-10-2012

Bezoek een van de zogenaamde 'hallen' om te lunchen of gewoon om rond te neuzen tussen alle etenswaren.

0 vragen over Hotel Nordic Sea

Hotel Nordic Sea info