Hotel Malardrottningen

Stockholm is een aanrader

Mientje
3-10-2016

Perfecte ligging. Goede prijs kwaliteitverhouding. Lekker ontbijt. Charme

Een aantal dagen verbleven aan boord van deze botel. Inrichting is authentiek, zeer net en geeft een luxe uitstraling. De kamers zijn klein, maar van alle gemakken voorzien. De badkamer is modern, schoon, maar erg klein.

De accommodatie is leuk om een keer mee te maken en wanneer je alleen een goed bed en een heel goed ontbijt wilt, maar verwacht geen grote kamers en comfort. Botel met stapelbedden is echter niet geschikt voor ouderen of mensen met hoogtevrees (stapelbed waarin je circuskapriolen uit moet halen om erin te komen).

Slechts 200 meter afstand de metro Gamla Stan en een werelds uitzicht op het Stadhuset.

Overal hebben wij er prima geslapen en hebben een fantastische week beleeft in het mooie Stockholm.

Leuk en apart

Richard
24-6-2011

Een oude boot omgebouwd tot hotel. Ligging is goed. Mooi uitzicht over het water en het raadhuis. Vlakbij Centraal Station en metro. Kamers zijn klein. De douches zijn goed. Je kan ook internetten, maar moet je via de receptie aanvragen. Ook de sauna ( 1uur gebruik) moet je eerst reserveren. Ontbijt is goed, terwijl het aangeboden dinerbuffet minder was.

Een keer wat anders!

tamara
11-11-2010

Het hotel heeft een gunstige ligging, vlak bij het oude centrum.

Vanaf het dek een geweldig uitzicht, helemaal bij zondondergang!

Vond de kamer goed, alleen niet echt kind/kinderwagen vriendelijk.

Kinderwagen moesten we boven laten staan.

In het weekend is het restaurant trouwens dicht!

Ontbijt was oke.

MAI PIU'

AZZURRA
23-11-2009

L'UNICO PUNTO A SFAVORE DI STOCCOLMA HOTEL PESSIMO,PESSIME STANZE INVIVIBILI, BAGNO NON IGIENICO SPORCO

2008

Ligging: top, direct aan Gamla Stan

Kamers: Onmogelijk klein (met schuine muren), geen ventilatie ('s nachts met deur open moeten slapen), bijzonder moeilijk begaanbaar stapelbed

Vind het een leuke, gezellige boot, met goede faciliteiten.....!!Het heeft een knusse kamer, met prachtig uitzicht over het water, een fijne douce en bed.Ook de locatie is perfect:Op loopafstand van gezellige "oude centrum" (Gamla Stan),waar leuke en gezellige restaurantjes zijn....!Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt vond ik ook goed(veel keuze)Als ik weer naar Stockholm zou gaan, dan is dat weer de keuze; de boot!!!

Met vriendelijke groetjes,

Ad Verschoor

Den Haag

Net botel

Nada en Michel
14-2-2008

Net botel. Kamers, zoals gebruikelijk op een boot, vrij krap met stapelbedden. Ligging prima, bij het gezellige Gamla Stan. Jammer dat je 's avonds geen frisdrank of thee kunt krijgen. Daarvoor moet je dan de deur uit. Bij het ontbijt ruime keuze en voldoende te krijgen.

2007

Marladrottningen is een Cruise ship, ligt op een leuke lokatie bij winkels eettentjes en cafeetjes

2006

Goed botel, op een geweldig mooie plaats aan de rand van Gamla Stan gelegen. Mooi uitzicht op haven en Stadshuset.

Heerlijk onbijtbuffet.

Parkeerplaats aan de overkant op ongeveer 10 meter. Wel heel duur. Voor de periode 16:00 uur - 08:00 uur heeft de receptie goedkopere tickets. Naast de parkeerplaats is een klein eettentje waar je lekker op het terras kunt zitten.

We hebben een aantal aanbieders voor Malardrottningen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malardrottningen in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malardrottningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malardrottningen scoort een 7.31 uit 10 op basis van 12 reviews.