We hebben een aantal aanbieders voor HTL Kungsgatan voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel HTL Kungsgatan in het Nederlands

Fantastisch hotel met uitstekende ligging

Manon
21-8-2016

Heel leuk hotel vlakbij station en alles is te lopen vanuit hier. Zelf inchecken is heel eenvoudig. Ontbijt is heerlijk! Kamer wat klein maar je slaapt er alleen maar. Bedden liggen heerlijk en douche is top! Tip: Boek een kamer met raam, huur een fiets. Zeer aan te bevelen!

Gereisd Anders in augustus 2016

Het idéale hotel voor een stedentrip in Stockholm

sabrina1980
3-11-2014

Ideale ligging midden in het nieuwe centrum, centraal gelegen om alle andere delen van Stockholm op loopafstand te doen. Station op korte loopafstand ongeveer 5 minuten. Ontbijt TOP tegen een hele goede prijs. Kleine kamers maar erg slim ingericht, voorzien van alle gemakken en erg schoon. Snelle wifiverbinding en gratis. Mooie lounge waar je even nog lekker kunt zitten.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Modern hotel op superlokatie

Jilco
5-8-2014

Nieuw hotel op superplek in Stockholm! De Arlanda-express komt uit in dezelfde straat op 5-10 min lopen. Om de hoek de belangrijkste winkelstraat van Stockholm en je loopt in 20 min naar de Gamlastan (oude binnenstad). Ontbijt is goedkoop en prima!. Kamer zijn schoon en modern, snel WIFI aanwezig evenals een rainshower! Kamerdeur openen met een app is toch wel hip en leuk! Personeel is vlot en behulpzaam. Leuke loungebar (met binnentuin) waar je ook lekker een hapje kunt eten. Prijzen voor de kamer zijn zeer acceptabel en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met partner in juli 2014

We hebben een aantal aanbieders voor HTL Kungsgatan voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HTL Kungsgatan in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HTL Kungsgatan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.