Hotel Best Western Time

8.4Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Time voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Best Western Time

• 9john26-11-2014

Prima hotel voor een Business trip

Prima hotel, ruime en schonekamers, niet overdreven luxe maar ook niet te simpel. Uitstekend ontbijt en super vriendelijke staff. In de buurt zijn er genoeg restaurants om een hapje te eten en dichtbij is er een Ierse Sportbar om sport te kijken, pool te spelen of te bowlen

Zakelijk

• 8Sissi28-09-2014

Prima hotel voor een stedentrip

Fijn hotel met schone, ruime kamers. Prima bedden en prima badkamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Metro op 5 minuten lopen. Binnen 10 minuten ben je in het centrum. Vriendelijk personeel.

Met vrienden

• 8bert4u18-06-2014

Fijn hotel met ruime kamers

Voor een verblijf waarbij je een kitchenette en een zit-deel wilt hebben is dit een prima plek. Het ligt niet in het centrum, maar de afstanden zijn niet heel groot. De badkamer is iets kleiner, de bedden goed, een ruim zitdeel en een ruime kitchenette. Het ontbijt is inbegrepen, prima verzorgd. Personeel is erg vriendelijk, kortom, echt waar voor je geld.

Zakelijk

• 9Casper22-05-2013

Goed hotel plus service!

Kamer 904 9e etage schitterend. Groot moderne kamer terras 4x 1.5 goede bedden mindere kussens. Wel vroeg licht in Zweden oogkleppen mee. Incl koffie/thee zetten in kamer. 7 min lopen van airbushalte. En City bikes station 3 dagen toeren op fietsen met kaart te koop bij hotel.

• 7Frank Rijsmus03-10-2012

Prima hotel voor stedentrip

Goed hotel, ligt wel wat ver van het centrum. Maar met een 72 uur card voor het openbaar vervoer ben je in een paar minuten in het centrum. Metro en bushalte vlakbij het hotel. Kamers zijn schoon. Ontbijt prima met elke dag vers gerookte zalm en gebakken zalm.

Alleenreizend

• 9EP14-11-2009

Een aarnader

Een goed hotel, met goede voorzieningen. Vrij nieuw hotel en zo ziet het er ook nog uit. Vriendelijke personeel, dat ook meer kan vertellen over de omgeving. Het kan een nadeel zijn dat ze geen restaurant hebben, maar aan de andere kant zit er een iets duurder restaurnat direct naast, en een goede italiaan en ethopier iets verderop. Het is eenvouding om met het openbaar vervoer snel in de stad te zijn en een taxiritje van stad naar hotel was voor ons 16 euro. Het ontbijt is uitgebreid en voor iedereen wel wat te vinden. Zelfs de bekende haring is aanwezig! Een aanrader en voor ons een hotel om zeker terug te keren. Geode kamer, prima bedden en de badkamer biedt ruimte en is bijv. snel weer droog.

• 8Trarbach27-09-2009

Goed hotel in Stockholm

Prima Hotel voor enige dagen in Stockholm door te brengen. Info op de website was in overeenstemming met wat wij aangetroffen hebben

Met vrienden

• 8Mark Mulder06-08-2009

Goed hotel

Eind juli in dit hotel 3 nachten verbleven. Gemakkelijk te bereiken en vanuit het hotel ben je zo met het openbaar vervoer elders in Stockholm. Goede service, want zowel het in- als het uitchecken was zo gedaan. De kamer was ruim en werd ook goed schoongehouden. Het bed lag werkelijk waar perfect. We hebben er heerlijk geslapen. Het ontbijt was uitgebreid, alleen waar wij tegenaan liepen was dat de ontbijtzaal wel erg krap was. Het hele hotel zat vol met gasten wat tot gevolg had dat als je om 09.30 wilde ontbijten het wel erg druk en vol was. Je zat zowat bij je buurman van het bord te eten. Dus wij gingen de resterende ochtenden later eten, zodat er genoeg plek was. Dus op de krappe ontbijtzaal na, een uitstekend hotel.

• 9s. claes13-05-2009

Perfecte prijs kwaliteitsverhouding

Ideaal hotel voor een citytrip. Slechts enkele minuutjes stappen tot de eerst volgende metrohalte (Odenplan) om dan binnen 5 minuten in hartje Stockholm uit te komen. Uitstekend uitgebreid ontbijt. Er is meer dan voldoende en het ontbijtbuffet wordt voortdurend bijgevuld. Langs de inceckbalie staan twee computers gratis ter beschikking. Op de 4° en 7° verdieping staan er gratis ijsmachines ter beschikking. Handig om 's avonds nog iets fris te drinken gezien er geen ijskastje op de kamer is. Juist naast het hotel ligt een supermarkt. Onze kamer (303) lag op gelijke hoogte met het basketbalveld aan de achterkant van het hotel. Dit stoorde ons helemaal niet. Kamers zijn gezellig en van alle comfort voorzien. We kunnen helemaal niets negatief bedenken over dit hotel. Het incecken duurde in 't totaal nog geen drie minuten. Volgende keer verblijven we hier zeker terug. Een echte aanrader! Stockholm zelf is prachtig mooi!!!!!

• 9inge10-01-2008

Het was een super netjes hotel. De kamer zijn keurig ingericht. Vloerverwarming op de badkamer, die er overigens prima uitzag. Een boxspringbed, een flatscreen tv en het hele hotel is rookvrij. Alle openbare gelegenheden in Stockholm waren rookvrij trouwens. Het hotel ligt in een gezellige buurt waarin al enkele leuke restaurantjes te vinden zijn. Je kunt vanuit het hotel 200 mtr lopen naar de bushalte waar je naar het centrum mee kunt rijden of naar een 2 halte verderopliggend metrostation!Neem een meerdagen o.v. kaart!Wij hebben het hier heerlijk gehad!

5 tips over Hotel Best Western Time

• bert4u, 18-06-2014

De oneven kamers kijken uit op een binnenplaats met basketbalveldjes. Daar wordt 's avonds gespeeld. Mij stoorde het niet, maar als je dat niet wilt moet je een andere kant van het hotel vragen

• Frank Rijsmus, 03-10-2012

Royal palace met het wisselen van de wacht is leuk om te zien. Verder is skansen, het oudste openluchtmuseum ter wereld met dierentuin een aanrader. En winkelen kan je in overvloed in stockholm.

• Casper, 22-05-2013

9e etage en fietsen huur goed!

0 vragen over Hotel Best Western Time

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking