Hostel Best Skeppsbron

Met vrienden

Verschrikkelijk!

K.
22-11-2013

Zeer vuil en oud hostel! Lijkt op een doolhof. In de kamer van 28 zijn alle bedden opeengepropt, amper plaats om iets te leggen/hangen. Schoonmaken is onmogelijk aangezien alles vol ligt met spullen. Verschrikkelijke badkamers (1 douche voor +/-32 personen!), er is geen douchebak, dus alles wordt nat. Veel te duur. Ontbijt sober met koffie die niet te drinken is. Ligging ok, maar op Gamla Stan zelf is niet superveel te doen, maar alles is wel te voet bereikbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Best Skeppsbron in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Best Skeppsbron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.