Hostel AF Chapman

6 reviews over Hostel AF Chapman in het Nederlands

Unieke ervaring

Els
4-11-2012

Het is een prachtig schip in een rustige buurt. Met de bus ben je direct in het centrum of andere bezienswaardigheden.

Het ontbijt is basic, maar zeker voldoende om te starten aan een ontdekking van Stockholm.

Jammer dat je van het schip af moet om te gaan eten, maar dit stoort niet.

Er is mogelijkheid om zelf ontbijt mee te brengen.

Niesamowity pomysł na hotel!

Agnieszka
29-3-2012

AF Chapman to hotel-statek na stale przycumowany do brzgu. Świetny pomysł, chociaż pokoje nieco małe, spędziłam tam wspaniały tydzień podczas konferencji naukowej UNESCO. Jedzenie super, obsługa niczego sobie i popołudnia spędzone na pokładzie to dopiero coś.

Widoki : blisko muzeum narodowe Szwecji a pod drugiej stronie ciesniny Pałac Królewski!

unieke lokatie met prachtig uitzicht

Rinus
18-10-2010

Het is een prachtig gerestaureerd driemaster. "s Avonds mooi verlicht en vanaf diverse punten in de stad zichtbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor AF Chapman voor je op een rij gezet:

Unieke locatie voor een goedkoop bed.

Schutters
10-5-2010

Deze hostel is een schip welke in het centrum van Stockholm ligt.

Het betreft een zeer goedkope locatie om te overnachten en is dan ook ideaal als je alleen maar een overnachtingsbed nodig hebt in het centrum.

Unique location on a ship

Martijn
23-3-2010

Dit hostel is deels gevestigd in een oud zeilschip. Een prachtige boot, die je vanuit vele punten in Stockholm ziet liggen ('s avonds fraai verlicht). Zeer rustig gelegen op het pittoreske eilandje Skeppsholmen, op 10 minuten lopen van de oude binnenstad Gamla Stan en met bushalte voor de deur naar Centraal Station. De kajuiten (kamers) zijn klein, met stapelbedden en wc en douche op de gang (redelijk proper). Gehorige bedoeling, wat niet fijn is als er een schooljeugd 's nachts over de gang holt.

Bedlinnen dient bijgeboekt te worden, ontbijt eveneens. Behoorlijk ontbijt.

Conclusie: wie geen moeite heeft met de hostel-formule en een origineel en uniek onderkomen zoekt voor relatief weinig geld, fraai en gunstig gelegen bovendien, is af Chapman aan te raden.

Unieke locatie: op een oud zeilschip

Martijn
23-3-2010

Bedlinnen dient bijgeboekt te worden, ontbijt eveneens. Behoorlijk ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor AF Chapman voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel AF Chapman in Stockholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel AF Chapman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel AF Chapman scoort een 7.33 uit 10 op basis van 6 reviews.