Hotel Good Morning+ Hägersten

Hotel Good Morning+ Hägersten
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Good Morning+ Hägersten voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Good Morning+ Hägersten in het Nederlands

Ietsje uit centrum

erik en sjouk
26-10-2017

Om er de eerste keer te komen is even zoeken. Metro lijn 14 tot Vastertorp. Daarna 800 meter lopen. Ver buiten het centrum van Stockholm. We verbleven hier drie nachten. We waren in bezit van een SL kaart voor het openbaar vervoer voor 3 dagen. Die heb je ook wel nodig! Net hotel met prima sanitair. Ontbijt was prima geregeld.

Het hotel zelf is erg netjes en mooi. Ruime kamer met schoon en nieuw ogend sanitair. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. De ligging is redelijk. Je kan lopend naar de metro en dan ben je binnen 20 minuten in het centrum van Stockholm. Rond het hotel zelf is niet echt iets te doen. Het ontbijt werd ruim aangevuld en smaakte goed. Je mag gratis gebruikmaken van de sportschool naast het hotel. Dat is prima geregeld.

Nu Mercure

Tasco
4-7-2013

Ik was er vorig jaar, toen het nog Ibis was, en enkele weken gelede nu het Mercure is.

Hotel ziet er mooier uit. De kamers zijn comfortabeler ingericht. Maar de kamers zijn niet groter geworden.

Geen airo, geen kluisje in de kamer. De renovatie was nog niet helemaal afgrond, dus misschien wordt er nog het nodige verder verbeterd.

Vriendelijk personeel goed ontbijt. Voor de prijs die ik betaalde absoluut een goede kwaliteit.

Nooit meer

Renske
28-8-2012

In de eerste instantie leek het een prima hotel, maar nadat ze bij de receptie er heilig van overtuigd waren dat wij nog niet betaald hadden, hadden we onze bedenkingen. Nadat de manager langs geweest was, mochten we eindelijk onze kamer in, maar pas nadat we dubbel voor ontbijtvouchers hadden betaald. In de brochure stond dat er overal gratis WiFi was, maar ook dat kostte 100 kroon.

Kwartiertje met de metro en dan nog 10 minuutjes lopen naar dit Ibis hotel.

Een betaalbaar hotel in Stockholm. Gewoon Ibis, niets bijzonders.

Keurig hotel

Sander Schelhaas
7-1-2011

Dit is simpelweg een keurig hotel. Goedkoop voor Zweedse begrippen, erg uitgebreid ontbijt en goed eten (wel prijzig) Kamers zijn erg simpel en de medewerkers erg vriendelijk. Tja, perfect voor een korte trip in Stockholm.

2008

Een heerlijk hotel

Bianca
4-1-2008

Een heerlijk hotel. Het ligt niet midden in Stocholm maar daar is de prijs ook naar. Het is gelegen langs de snelweg en dus makkelijk te vinden. De kamer was geweldig groot. Wel stond de kachel op 30 toen we binnen kwamen. Das even lekker maar niet te lang. Vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Good Morning+ Hägersten in Stockholm-Hägersten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Good Morning+ Hägersten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.