Camping Rösjöbaden

6,1

7 reviews over Camping Rösjöbaden in het Nederlands

Dootje
29-7-2015

Goede uitvalsbasis voor Stockholm. Met bus/metro ben je in een half uurtje in de stad. Je kan voor 72 uur een toeristentaks kopen. Klein probleem, alleen verkrijgbaar bij metrostation. Wij hadden mazzel dat buschauffeur ons toch mee wilde nemen, bij hem kan je echter niets kopen. Minpunt van de camping is dat het voor 75% bezet is door arbeiders. De camping leeft niet. Best zonde want de ligging is prachtig aan een meertje

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Roma-camping?

Marco
19-2-2013

Bij gebrek aan plaats op een andere camping nabij Stockholm kwamen we hier terecht. Ligging tov Stockholm is best goed. Op deze camping is altijd plaats, want zo lang er een caravan tussen twee andere caravans past kan iedereen er bij. Resultaat was ruimte vergelijkbaar met de ruimte in de caravanstalling. De deur kan net open. Stroompaaltje voor 4 aansluitingen wordt met combistekkers omgevormd tot paaltje voor 8 (of meer) caravans. Als daar ooit iets gebeurt waardoor iedereen de camping snel moet verlaten, wil ik er niet zijn... Camping wordt gerund door zigeuners die zelf in vier generaties in caravans op de camping wonen. Sanitair behoorlijk bedroevend. We hebben onze dingen gedaan in Stockholm en snel weer verder gereisd. Zeker geen aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Prima camping om Stockholm te bezoeken

janvanbommel
30-7-2012

Prima camping. Mooie plekken op een open veld of in de bossen. Sanitair is deels vernieuwd in 2012. Trimparcours en wandelroutes vanuit de camping. Bus richting metro stopt bij campingingang.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling vatbaar

Robert
19-8-2011

Het sanitair bij de dames is oud en goor; bij de heren is het redelijk, maar er is veel kapot. De "grill" op de camping ruik je al van verre: het frituurvet wordt hier niet echt vaak verschoond, afgaande op de geur. Met onze vouwwagen moesten we het caravantarief betalen; onze vrienden die naast ons stonden met een even grote tent betaalden het tenttarief. Nog nooit zoiets vreemds meegemaakt. Reclameren bij de ongeïnteresseerde receptionist mocht niet baten. Nee, hier zijn ze mij niet meer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

klantonvriendelijk smerig sanitair

Jannie en Jan
17-5-2011

Wij waren hier in mei 2011 op vanuit hier Stockholm te bezoeken, bij de receptie die pas na 11 uur openging gaf men onvoldoende uitleg hoe naar Stockholm te rijzen met OV, zoek het zelf maar uit. Men had nieuwe douches gemaakt waren nog niet helemaal gereed, het resterende sanitair was niet schoon.

Gereisd Met partner in mei 2011

Goede camping

Rob
6-8-2010

Camping tegen een heuvel aan, waardoor je een leuk uitzicht hebt. Verder goed vis- en zwemwater en duikplanken. 's Morgens verse broodjes. Het centrum van Stockholm is goed bereikbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2001

Aardige stadscamping

R. Hey
5-9-2009

Deze camping ligt in het buitengebied van Stockholm. Op deze camping heeft men geen last van lawaai, ondanks dat het een camping bij de stad is. Bij de camping is een bushalte. Een bezoek aan Stockholm is vanaf de camping makkelijk te doen per bus. Bij de camping is meer informatie te krijgen over reizen met het OV in Stockholm.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 05 2009 20:37:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Rösjöbaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rösjöbaden in Sollentuna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rösjöbaden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.