Hotel Scandic Victoria Tower

Hotel Scandic Victoria Tower

We hebben een aantal aanbieders voor Scandic Victoria Tower voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Scandic Victoria Tower in het Nederlands

Geweldig hotel, met een waanzinnig uitzicht

Axel
30-6-2013

Het hotel ligt een eind buitenaf op een industrie terrein. Goed te bereiken met de trein, want die stopt vlakbij. Het hotel is geweldig. Hele mooie strak vorm gegeven kamers met een groot televisiescherm aan de muur. Op de bovenste etage (38e) zit een bar waarvandaan je een geweldig uitzicht hebt. Het ontbijt is goed en uitgebreid. De ontbijtzaal is groot en mooi ingericht.

Gereisd Zakelijk in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scandic Victoria Tower in Kista, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scandic Victoria Tower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.