Hotel Radisson Blu SkyCity Arlanda Airport

Airport hotel
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu SkyCity Arlanda Airport voor je op een rij gezet:

Laatste review

Als je het niet erg vindt dat je praktisch in de luchthaven verblijft en dat je het venster niet kan openen, is het best oké. De kamers zijn gezellig, het bed is comfortabel en je hoort er de vliegtuigen niet. Haardroger, wifi en TV beschikbaar. Voor zakenreizen optimaal, omdat je er ook vergaderruimtes kan huren.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Sauna

5 reviews over Hotel Radisson Blu SkyCity Arlanda Airport in het Nederlands

Mijn standaardhotel, als je op de luchthaven moet overnachten, gratis bustransfer, de luchthaven, niet standaard in alle landen, direct tegenover station autohuur, ontbijt vanaf 5:00 ,

Service 'oké'

14-9-2013

Zou er niet weer heen gaan, behalve als ik een goed gelegen verblijfplaats nodig heb voor of na een vlucht. Anders kan het hotel niet tegenop de stadshotels. Kamers klein, eten 'tja', service 'oké'.

Voor een keer is het oké

16-8-2013

Dus, een bruikbaar luchthavenhotel. Meer dan een nacht zou ik daar niet doorbrengen. De ramen kunnen niet openen en de ontbijtruimte is eerder een 'gat'. Maar voor een keer is het oké.

Prima.

3-4-2013

Goed luchthavenhotel, dat ik weer in overweging zal nemen, vriendelijk personeel, Behulpzaam en bekwaam in het oplossen van problemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu SkyCity Arlanda Airport in Arlanda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu SkyCity Arlanda Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.