Vakantiehuis
9,1

21 reviews over Vakantiehuis Uggla Stuga in het Nederlands

Supergaaf, verzorgd en prachtig!

Koppelman
28-3-2019

Wij hebben hier een hele mooie vakantie beleefd. Het is een heel leuk en mooi vakantiehuis, een fijne ligging, alles zeer compleet en verzorgd. Een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Zeer mooie plek in Zuid Zweden !

Maarten Vennix
25-6-2016

Hier kom je tot rust midden in de bossen met tal van meertjes en vennen. Maar ook leuke dorpjes en steden zijn vlakbij. Gelukkig zijn er nog landen die niet zo dicht bevolkt zijn als Nederland,een verademing om hier te zijn, te eten, te winkelen en de natuur te ontdekken. Te voet, mountainbiken of per kano, het kan hier allemaal. De Uggla stugga is van alle gemakken voorzien zelfs nederlandse tv zenders zijn beschikbaar ( als je ze al zou missen?) leuk zijn ook de grote ronde Zweedse knackebroden die je in elke supermarkt kunt kopen. Maar ook de bosbessen jam de honing zijn super lekker.

Zeer comfortabele woning middenin de natuur!

Mathijs & Asrin
25-5-2016

We hebben genoten van onze vakantieweek in Uggla Stuga!

De woning ligt op een rustige plek middenin de natuur. Je hoort de vogels fluiten en als je geluk hebt zie je 's ochtends de herten door de tuin lopen.

Het is een mooie omgeving waar veel te doen is. De verhuurders hebben een verzameling van de mooiste activiteiten klaargelegd in de woning zodat je snel kunt zien welke bezienswaardigheden er in de buurt zijn. Wat wij erg leuk vonden was een kanotocht over de snelstromende rivier de Rönne.

Er zit een groot terras rondom de woning waar we lekker van de zon konden genieten en ontspannen in de hangmat. In de avond konden we hier ook lekker bbq'en.

Het huis is luxe ingericht en het thema Uil is in veel details terug te vinden. Er zijn goede bedden en mooie banken. In de woonkamer staat een mooie haard en mocht je van uitgebreid koken houden dan zijn alle keukenbenodigdheden aanwezig. Wat wij ook prettig vonden is dat er een wasmachine is.

Kortom...een heerlijke plek om even tot rust te komen maar ook met veel mogelijkheden voor activiteiten.

Gereisd Met partner in april 2016

Uggla Stuga in Zweden, echt onvergetelijk!

Tom en Tonny
6-5-2016

Uggla Stuga in Zweden, echt onvergetelijk!!!!

Je voelt de warmte en de gezelligheid direct bij binnenkomst in de stuga,echt thuis dus!! We hoopten op sneeuw en die kregen we … Wat ziet de omgeving er prachtig uit in het wit, fantastisch. Het huis is echt van alle gemakken voorzien, een living met een zalige houtkachel, een heerlijke ruime keuken, fantastische bedden, en een ruime badkamer. Alles ziet er spik en span uit. De veranda is mooi ruim, zelfs compleet met hangmat en een grote bbq. Het huis ligt prachtig in het bos, een meer op loop afstand en zelfs een privé kano. Er is van alles te doen, Miranda en Frank hebben dit allemaal in een overzichtelijke map klaarliggen. Het Elandenpark vonden wij super, de dieren kwamen heel kort bij, echt bijzonder. Tanne en Wim zijn er altijd voor tips en verdere vragen.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top

Pieter, Nicole en Xander
12-10-2015

Na de hartelijke ontvangst werden wij overdonderd over de netheid en de luxe van dit huisje. Het was voor ons ideaal gelegen omdat het niet zover rijden was en er veel in de streek te bezoeken is ( Tanne begeleidt je prima hierin, beter dan de meeste reisbureau's). Zeer fijn en gezellig is de bbq op het terras, daarna in de living de houtkachel aansteken en samen genieten van een filmpje. Één raad, neem niet teveel van huis mee want meestal heeft het huisje het beschikbaar of op enkele km kan je het aan schappelijke prijzen kopen. Of wij terug gaan twijfelen wij niet maar dat weten we zeker. Ons zoontje heeft genoten van de kajak, het vissen, de bossen, de rust, het zwemmen in het meer, het zwemmen in de zee, het bezoek aan het dierenpark en de diatheek-ride.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

voor herhaling vatbaar

Mirjam Koorevaar-Eekelschot
18-8-2015

We waren met zijn drieën in de Uggla stuga. Twee volwassenen en een tiener van 15. Heel veel films die er lagen gekeken. Midden in het bos. In de ongeving gewandeld. Van de boot die bij het huisje hoort gebruik gemaakt en gezwommen. Fantastische tijd gehad. Te kort maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige kennismaking met Zweden

Erwin
7-7-2015

Beste Frank en Miranda,

Na 2 weken komt helaas een eind aan het verblijf in Uggla Stuga. We hebben mooie wandelingen gemaakt (Soderasen, Vedema, Stens Huvud), prachtige kusten gezien (Kullaberg, Hovs Hallar) en van de stad Malmo genoten. Het huisje was perfect met de mooie veranda en goede uitrusting. Met de DVD konden we de Scandinavische thrillers bekijken.

@Tanne: bedankt voor de gastvrije ontvangst!

Kortom: we hebben genoten van 2 prachtige weken in Skane! Een aanrader en een mooie kennismaking met Zweden!

Ellen en Erwin

Gereisd Met partner in juni 2015

Mooi huis midden in de natuur......

Fenny
20-6-2015

Wij, 4 vriendinnen, hebben ons prima een week vermaakt in de omgeving van Svenstorp. Het huis is schoon en de bedden liggen prima. Wij hadden deze omgeving uitgezocht om te kijken of er ook "loppissen" waren (kofferbak verkopen, particulieren verkopen aan huis enz enz). En we hebben ze gevonden......mooie dingen gescoord! Hoewel het terras schitterend is en het weer dit de meeste dagen ook, werden we verrast door de kleine venijnige mugjes die dit jaargetijde hier vertoeven. Dus voor in de avond en 's morgens vroeg goed insmeren!

Gereisd Met vrienden in juni 2015
Frank en Miranda, eigenaar, 6-7-2015

Beste Fenny,

Fijn om te lezen dat jullie je goed hebben vermaakt in UgglaStuga. Naar aanleiding van uw opmerking over de mugjes hebben we voor op het terras de Black Power Mosquito Magnet aangeschaft. Dit zou er voor moeten zorgen dat de toekomstige gasten volop kunnen genieten van het mooie terras. Nogmaals bedankt voor uw mooie review.

Mvg

Frank en Miranda

Genieten met een grote " G"

Elise Postma
16-6-2015

Door het hartelijke welkom van Tanne en Wim, voelden we ons gelijk thuis in Zweden. In Uggla Stuga is werkelijk aan alles gedacht. Heerlijke bedden, een keuken voorzien van alle gemakken en natuurlijk de houtkachel. 's Morgens ontbijten op de veranda in de zon, geweldig. Onze dochters van 6 en 9 jaar waren ook erg enthousiast. Voetballen, kanovaren, zelfs zwemmen in het meertje (met nog heel koud water). De omgeving is prachtig. O.a. naar Kullaberg geweest. Naast de vele natuur heb je ook nog een mooi shopping centre als het weer iets minder is. We hadden eigenlijk te weinig tijd deze week om alles te zien dus we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Geweldige ervaring

Ans en Gerrit Grunder
9-6-2015

Wij hebben zeer genoten van ons verblijf in het huisje Uggla Stuga.Het is geweldig mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Bij binnenkomst voel je de warmte zoals het is ingericht, je voelt je echt thuis. De omgeving is geweldig mooi ,prachtige bossen en schitterende meren. Je kunt zelf gebruik maken van de kano die voor je klaar ligt. Op 600 meter van het huisje licht een prachtig mooi meer, waar je mag zwemmen er is een klein zandstrand aangelegd.

Ben COPD patiënt de lucht is er zo schoon dat ik met twee dagen niet meer wist wat mij overkwam, ik heb zelf aanmaak houtjes gehakt voor de kachel. De kennismaking met Tanne en Wim was zeer gezellig, hebben ons veel verteld over de omgeving.

Uggla stuga is echt een aanrader.

Ans en Gerrit

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Uggla Stuga in Västra Torup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Uggla Stuga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.