Géén boekingskosten

Contact

295 Reviews over Tannes Stuga

• 10Jans en Rika31-07-2022

Toplocatie!

Het was ons tweede verblijf in Karins Stuga. De accommodatie is nog steeds geweldig. En was nu zelfs uitgebreid met een jacuzzi en sauna, waarin het heerlijk genieten was. Ook de heerlijke grote tv is een aanwinst voor het huis. Verder was het zoals we gewend waren van een huis van Tanne en Wim (eigenaren): schoon en alles aanwezig wat een vakantie tot een succes maakt. En de omgeving zorgt voor iets extra's. Het huis ligt perfect in een merengebied en in Zuid Zweden is zoveel moois te zien, je komt ogen tekort. Kies voor Karins Stuga en je hebt echt een topvakantie!

• 10Jakob en Ineke Meijer30-07-2022

Was echt grote klasse, en prachtig

Vanuit Nederland kun je het beste de veerboot Travemunde naar Malmö nemen. Scheelt een heel stuk rijden. En een stuk relaxter.

• 10Fam. Falk29-07-2022

Perfect

Het huisje is van alle gemakken voorzien en keurig verzorgd en schoon. De omgeving is prachtgi, met mogelijkheden om te vissen, wandelen , fietsen of uitstapjes te maken . De locatie v het huisje vinden we perfect en de sauna en spabad maakt het een heerlijk luxe verblijf. We komen altijd graag weer terug.

• 8Familie Bon05-04-2022

Een heerlijk huis van alle gemakken voorzien

Een fantastische ontspannen week gehad. Alles was in huis aanwezig. De jacuzzi en sauna waren heerlijk. Jacuzzi altijd direct klaar om in te gaan en de sauna was na een half uur goed op temperatuur. Ook het ontbijt dat klaarstaat is geweldig, zeker na de reis. De omgeving is mooi en Ales Stenar, Ystad, Skånes Djurpark en de Älg safari zijn beslist aanraders. Elke dag genoten van de kachel

• 9Natuur
  • 10Wilke en Ivo04-04-2022

Top verblijf en Top locatie!!

In Maart 2022, hebben we twee weken verbleven in Karin Stuga, een heerlijk knus vakantiehuis. We zijn zeer vriendelijk ontvangen door Bitte en kregen van haar een rondleiding door het huisje. Wat ons meteen op viel was dat het zeer fraai is ingericht, voorzien van alle gemakken maar ook extra luxe zoals de jacuzzi en de sauna. De locatie van het huisje is schitterend, en rustig gelegen in de natuur. Het huisje beschikt over een omheinde ruime tuin, wat ideaal is als je een hond bij hebt zoals ons. Als je op je gemak in de jacuzzi zit, kon onze hond lekker los in de tuin rond scharrelen. Vanuit het huisje zijn al voldoende wandelmogelijkheden. Maar wij zijn vanuit deze locatie ook naar diverse andere plaatsen gereden zoals Kullaberg, Helsingborg, Ystad, Soderåsens nationalpark, nationalpark Store Mosse, allemaal hele mooie plekken in Skåne. We gaan zeker hier nog eens terug naar toe, we hebben genoten van de omgeving en het huisje.

• 10B Nuis22-09-2021

GEWELDIG!!

Het was in 1 woord GEWELDIG. alleswas in het huisje aanwezig. Omheining om de tuin was geweldig, hondje kon heerlijk rond hobbelen en spelen. Weer goed ontvangen door de gastvrouw en gastheer. We zijn voor de vierde keer geweest nu, steeds een ander huisje maar ze waren allemaal top.

• 10Ruimte
  • 10Lisette24-08-2021

Supervakantie

Heerlijk verbleven in dit fijne huis voorzien van alle gemakken en luxe. Ruimte, natuur, rust en genoeg te doen en zien in de omgeving. De fijne ontvangst en goede zorg door Tanne en Wim voelen als een warm bad. Wij komen zeker weer terug!

• 10Dick van der Zeijden11-08-2021

Toplocatie, rust en ruimte, natuur en cultuur

In juni 2021 opnieuw drie weken doorgebracht bij Tanne en Wim en wel in Karins Stuga. Een prachtig, comfortabel huis, en zeer compleet ingericht. Grote terrassen, omheinde tuin en prima ligging in het park en bossen van Gustavborg. Veel wild gespot en eindeloze (GPS) wandelingen gemaakt. Heerlijk gegolfd op Perstorps Golfklubb, (5 km) . En onze Friese stabij kan gewoon mee, aangelijnd aan de golfkar. Genoten van het Wanaslot (prachtig park met veel beeldende kunst). Ook het (koninklijke) Sofiero slot en tuin, idyllisch gelegen aan de Öresund met haar prachtige uitzicht op het Deens Helsingor, was weer een belevenis. De prachtige wandelroutes in Söderasen Nationaal Park en Hovdala Slot waren indrukwekkend. We zijn daar nog lang niet uitgekeken. De avonden op de veranda, met een boek en de stilte van de natuur zullen we niet gauw vergeten

• 10Catharina Viersen04-08-2021

Heerlijk! Wat een fijn huis en prachtige omgeving

Prachtig en compleet huis! Jacuzzi was echt heerlijk. Ook het gebruik mogen maken van de kano’s was heel fijn.

• 10Liselotte02-08-2021

Beter wordt het niet!

Wat hebben wij een fantastische week gehad in Karin’s Stuga! Een fijn ontvangst door de hosts, heerlijke bedden, van alle gemakken voorzien en natuurlijk ook die geweldige jacuzzi op de veranda. Hadden graag langer willen blijven!

Vakantiehuis Tannes Stuga info

• CafeNiet beschikbaar