Vakantiehuis

54 reviews over Vakantiehuis Svenstorps Lycka in het Nederlands

Heerlijk vakantiehuis

Ronald,
3-10-2018

In September 2018 hebben wij twee weken in vakantiehuis Lycka Stuga doorgebracht. We werden uiterst hartelijk ontvangen. Het mooie huisje ligt prachtig rustig in de bossen en heeft een grote veranda waarbij je ook gedeeltelijk overdekt kan zitten.

Wij hadden een hond mee en die kon lekker vrij lopen in de tuin.

Van binnen is het vakantiehuis van alle gemakken voorzien; vaatwasser, complete keuken (magnetron, oven etc) en de bedden zijn prima.

De douche/ badkamer is uitstekend en modern ingericht.

Daarnaast vonden wij het prettig dat er (nederlandse) satelliet TV is. Het huis heeft geen wifi, dus internetten gaat uit je eigen bundel.

In het huis staat een gezellige grote houtkachel die wij regelmatig gebruikt hebben.

Lycka Stuga staat voor onthaasten; we hebben veel gewandeld in het park en de bossen rondom het huis en omdat het huis mooi vrij ligt kom je hier echt tot rust.

Echt een aanrader !

Gereisd met partner in september 2018

sprookjes huis

g. tel
25-6-2015

heerlijke lokatie prachtigen kompleet huisje met een lekker bed! en de veranda en omheinde tuin zijn ideaal voor onze doodles. Gastheer en vrouw zijn top!

Gereisd met partner in mei 2015

super mooi natuurgebied met top huis

Gaston Breure
26-5-2015

Heerlijke vakantie gehad met het hele gezin (twee meisjes; 1 van 3 en van bijna 6).

Huisje ligt op een prachtige locatie in een bos en is voorzien van alle gemakken; eigen sauna, vaatwasser, compleet ingerichte keuken, tv met dvd en schotel-tv (niet gebruikt), BBQ, kinderspeelgoed en een houtkachel voor de gezelligheid.

Moeiteloos kan je dagen doorkomen zonder dat je andere mensen tegenkomt, gelukkig kun je ze wel opzoeken in de nabij gelegen dorpjes.

Qua vertier is het bos natuurlijk op zich al ideaal, maar ook in de omgeving zijn genoeg dagtripjes te organiseren. Wij hebben gekozen voor de Scandinavische dierentuin, een bezoekje aan het plaatselijke zwembad en wat tochtjes in de roeiboot (van het huis) op het nabij gelegen meer.

Hoewel veel voorgaande bewoners herten hadden gespot vanuit het huisje, is dat ons helaas niet overkomen. Wel hebben we gelukkig op de terugweg nog wel een hert in het wild op de weg gespot :)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Heerlijke minivakantie in knus Lycka!

Marjanne
18-1-2015

Een heerlijk lang weekend in Lycka verbleven, wat een ontzettend fijn en gezellig huisje met een gave veranda! Van alle gemakken voorzien en de bedden liggen super. 's Ochtends met je kop thee op de bank voor het haardvuurtje wakker worden, om vervolgens de hertjes en eekhoorns vanuit je raam voorbij te zien springen, ultiem! We zullen nog eens terug moeten komen, want de wandel/fietsmogelijkheden zijn oneindig. Bedankt voor de gastvrijheid en het fijne ontvangst Edwin en Ilse, het was een top weekend!

Gereisd met vrienden in november 2014

Mooi romantisch plekje

Ina van Bruggen
24-9-2014

Heerlijk romantisch plekje om je te onthaasten in een schoon en tot in de puntjes verzorgd huisje welke werkelijk van alle gemakken is voorzien Het terras {deels overkapt) maakt het voor elk weertype een plezierig verblijf Genoten van een mooie avondwandeling bij volle maan naar het meer, waarbij een uil, galmend door het grote/stille bos, van zich liet horen....,prachtig!! Al met al een fantastische plek om tot rust te komen, maar waar toch ook de nodige uitstapjes en activiteiten te ondernemen zijn (voldoende informatie in het huisje aanwezig!) Ilse en Edwin, mede dankzij jullie persoonlijke benadering en gastvrijheid maakt het tot een fijn verblijf. Een plek om zeker terug te keren Top! Wolter en Ina

Gereisd met partner in september 2014

Top locatie!

Lizet
16-9-2014

Wat een heerlijke vakantie. Twee weken onthaasten. Ons dochtertje kon heerlijk buiten spelen door de mooie veranda. En ook de honden hadden een eigen terrein waar ze heerlijk konden ravotten.

Wij kwamen helaas heel laat aan dus het ontvangst is met mijn ouders gedaan maar die hebben dit als zeer uitgebreid ervaren. Ook het welkome gevoel doordat er al een lekker ontbijtje klaar staat is zeker een pluspunt. Ilse en Edwin ik wens jullie nog veel succes met het leven in Zweden. Maar zoals ik het gezien heb zitten jullie daar heerlijk op je plekje en gaat de rest vanzelf. Bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Twee heerlijke weken gehad. Ligging huisje is prachtig. Ook het grote overdekte terras aan het huisje is heel prettig. Bij minder weer kun je toch fijn buiten zitten. De gastvrije ontvangst, het ontbijt wat klaar staat bij aankomst - heel fijn. Ilse en Edwin, heel veel succes voor de toekomst.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Lief huisje in prachtige omgeving!

Marjoleine
27-8-2014

Nog in geen enkel vakantiehuisje zo warm en persoonlijk ontvangen als in Svenstorps Lycka. Opgemaakte bedden en een ontbijtje voor de eerste ochtend, inclusief zelfgemaakte jam, maken het verschil tussen een doorsnee vakantiehuisje en dit prachtig gelegen paradijsje. Onze kinderen genoten van het dagelijkse wandelingetje naar het meer om van de steiger te springen en te zwemmen. Het huis heeft een heerlijke tuin en centrale ligging ten opzichte van allerlei bezienswaardigheden en steden als Lund en Malmo! Een aanrader!

Romantische & Mooie Plek

Marcel van Schaik
29-6-2014

Geweldige locatie midden in het bos vlakbij een prachtig meer.

Het huisje is als uit een film, prachtige ligging, romantisch, groot, schoon en alles is prima geregeld.

De eigenaren zijn enorm lieve mensen, jong, gedreven en zeer hulpvaardig.

Bij aankomst stond er een ontbijt voor de 1ste ochtend klaar, zo lief.

Omgeving is prachtig, ligging is lekker centraal met heel veel opties in de buurt.

Al met al een supervakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2014

Heerlijk rustig

Laura Janssen
23-6-2014

Een knusse accommodatie die van alle gemakken is voorzien, het is keurig schoon en praktisch alles is aanwezig. De omgeving is heerlijk rustig en op afstand van ca 7 km beide kanten op vind je dorpjes waar je je dagelijkse boodschappen prima kunt doen. Wij vonden het een fijne & ontspannen accommodatie in een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Svenstorps Lycka in Västra Torup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Svenstorps Lycka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.