Bed and Breakfast Ingelbo Moosepark

3 reviews over Bed and Breakfast Ingelbo Moosepark in het Nederlands

Leuk door zijn eenvoud

Marjolein
30-7-2014

Ingelboo Moospark is heel leuk om eens te bezoeken. De gastvrouw is ontzettend vriendelijk en legt bij binnenkomst meteen wat uit over de elanden. In het park/bos ga je zelf op zoek naar de elanden. Deze zomer zijn dat er zeven. Twee vrouwtjes, één mannetje en vier kleintjes. Het bos is prachtig, de paden goed begaanbaar. Het souvenierwinkeltje is ook erg leuk.

Typiquement suédois, en plein milieu rural, avec des gens tout à fait charmants, j'ai la chance d'y aller régulièrement et c'est toujours aussi plaisant...

zeer goed

Hans en Anita
17-7-2010

zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer, die steeds bereid zijn om advies te geven over de omgeving en restaurantjes in de buurt.De gastvrouw maakt indien gewenst een speciaal canadees ontbijt met pannenkoekjes!

Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ingelbo Moosepark in Västra Torup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ingelbo Moosepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Ingelbo Moosepark scoort een 9.2 uit 10 op basis van 3 reviews.