Bed and Breakfast Hoefijzergård

9 reviews over Bed and Breakfast Hoefijzergård in het Nederlands

Geweldig

Huysmans- Willems luc& Anne
22-6-2018

Zéér gastvrije mensen super vriendelijk en geven zéér goede tips voor uitstappen een aanrader

Oude reviews (archief)

Prachtig appartement!

Joke Heerlien
16-9-2016

In plaats van een slaapkamer heb je een heel appartement tot je beschikking. Het is prachtig ingericht met veel kunst en antiek. Het heeft een onlangs gerenoveerde keuken die van alle gemakken is voorzien. Het ontbijt maak je zelf klaar met de ingrediënten die je in de koelkast vindt. Ook andere basis ingrediënten zoals koffie, thee, suiker, zout, kruiden, koffiefilters etc. zijn aanwezig. En mocht je toch iets missen, dan hoef je alleen maar even bij de eigenaar aan te kloppen en het wordt opgelost. Hoewel de lieve eigenaren in hetzelfde huis wonen ben je volkomen vrij want je hebt een eigen ingang met eigen sleutel. Het appartement is brandschoon. Alleen voor mensen in een rolstoel is dit appartement minder geschikt omdat de slaapkamer op de bovenverdieping is maar voor deze gasten heeft de eigenaar voldoende alternatieve accomodaties ter beschikking die wel geschikt zijn en waar net zo goed een ontbijt klaarstaat. Kortom: een aanrader!

Zeer goed!!!

Ludo & Ida Marien-Hendrickx
8-8-2016

Zeer vriendelijke onthaal. Heel veel todo tips gekregen. Tanne en Wim zijn super lieve mensen.

Verbijf is midden in de natuur en toch centraal gelegen tussen vele bezienswaardigheid in.

Mooi comfortabel, ruim en zeer proper verblijf.

Een echte aanrader!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Hoefijzergård voor je op een rij gezet:

Meer dan voor herhaling vatbaar!

Mara V.
    4-8-2016

Fantastische ervaring op alle vlakken!

Superrustige ligging, weg van alle kabaal, met enkel de geluiden van de natuur rond ons. Zalig om 's avonds een wandeling te maken en oog in oog te staan met het 'local wildlife'. Maar toch centraal genoeg om leuke uitstappen te kunnen maken. Nabij enkele supermarkten en leuke restaurantjes.

Hartelijke ontvangst en door Tanne en Wim die ons bij onze eerste keer in Zweden met raad en daad hebben bijgestaan. Luister zeker naar wat ze te vertellen hebben!

Ruime en vooral propere, nette kamers. Nieuwe, superuitegeruste keuken met alle benodigdheden en kwalitatieve materialen en toestellen.

Ook zeer proper en rein sanitair.

'Eigen' stukje tuin met zeer mooi en comfortabel meubilair.

Tanne en Wim deden alles om ons thuis te laten voelen. Wij komen zeker terug!

Geweldige plek, fantastische mensen en service.

Karin Sekreve-Waltman
    10-9-2013

Wij zijn hier al in verschillende sezoenen geweest. Het blijft een schitterende plek. De ligging is ideaal. Je bent zo het bos in om te wandelen en er is genoeg in de omgeving om te doen. De accomodatie is geweldig en de gastvrouw en heer zijn fantastische mensen. Geen moeite te veel om het ons naar de zin te maken. Helemaal Top!
    Mevr. Tanne Vermeulen, Eigenaar, 10-3-2016

Karin, wij hebben zoals je weet een aantal jaar een vaste gast gehad in ons Guesthouse.

Vanaf 22 juni 2016, nadat de nieuwe keuken is geplaatst,

heten we weer al onze nieuwe gasten een warm welkom!

Welkom bij Hoefijzergård

Heerlijk genieten in rustige omgeving.

Jan Toet
    28-8-2013

Midden in de natuur met 2 golfbanen in de nabije omgeving en een middelgroot stadje op +/- 4 km. afstand is dit de perfecte locatie om tot rust te komen. Weg van de hectiek om te wandelen, fietsen, vissen en golven. Het huisje is ruim ingedeeld met perfect meubilair, complete keuken en modern sanitair. De eigenaren zijn gastvrij, vriendelijk en komen met leuke suggesties.

Een fantastisch huisje "De Tawibo Stuga"

Alie Boonstra
    27-8-2013

Op 16-08-2013 kwamen we (mijn echtgenoot, zoon en hond) aan bij de Bed en Breakfast Hoefijzergard in Västra Torup. We werden hartelijk ontvangen met een kop koffie door Tanne, de gastvrouw, en haar echtgenoot. We hadden geboekt voor 1 nacht omdat we op doorreis waren naar huis. Voor dat ene nachtje kregen wij een prachtige (schone) stuga, met sauna tot onze beschikking. Het blijkt als de B&B bezet is, dat je toch nog terecht kunt voor een goede slaapplek in één van de stuga's.

Onze stuga was gelegen in het bos, omringd door een aantal andere huisjes. Nabij gelegen is een meer, waar je o.a. kunt zwemmen en kanoën.

We hebben genoten van dit korte verblijf.

mooie omgeving, heerlijke accomodatie

g.verdegaal
    20-5-2012

Prettige accomodatie, schoon en verzorgde nette kamerst, en een uiterst vriendelijke ontvangst van Wim en Tanne, kan het iedereen adviseren (en doe dat ook)

Heerlijk plek

peter_christa
    12-5-2012

B&B Hoefijzergård is een mooie accommodatie waar we vaak gelogeerd hebben. De gastvrijheid is zeer goed. Je zal je er zeker thuis voelen. De kamers zien er mooi en verzorgt uit en er is voldoende kastruimte. In de koelkast staan ook al wat lekkere hapjes en wat te drinken, dat is iets wat je niet vaak meer tegenkomt. Het was een aangename verrassing. Aan de voorkant van het huis (bij de oprit) heb je een groot stuk tuin waar ook de kinderen lekker kunnen spelen. Er is ook een tuinset voor de gasten. Hoefijzergård ligt midden in het dorpje. Op loopafstand is de tennisbaan midden in het bos, indien je 7 dagen verblijft kun je 2 uurtjes per dag gratis gebruik maken van de tennisbaan. Achter het huis bevindt zich een wandelgebied. In de buurt heb je winkeltjes, waaronder een bakker en een grote supermarkt, hiervoor moet je wel met de auto. Op 3,5 km ligt het Elandenpark, ook leuk voor de kinderen. Je kan daar ook barbecueën.

We hebben een aantal aanbieders voor Hoefijzergård voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hoefijzergård in Västra Torup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hoefijzergård zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Hoefijzergård scoort een 9.87 uit 10 op basis van 15 reviews.