Camping Orebacken

Camping Orebacken

Weer vandaag5°-1°
7,7

2 reviews over Camping Orebacken in het Nederlands

rustige camping in mooie bosrijke omgeving

Linda Koopman,
9-8-2017

vriendelijke behulpzaam personeel, jammer genoeg regende het 2 dagen waardoor we weinig van de omgeving konden genieten per fiets. Ruime plekken, sanitair gratis. Eigenlijk geen negatieve ervaringen gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima overnachtingsplek

janhenk
13-8-2012

Wij hebben hier twee nachten gestaan op een ydillisch plekje aan de rand van het bos.

Leuk gemeente zwembad met duiktoren naast de camping. Tegen een kleine vergoeding kan je hier de hele dag gebruik van maken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orebacken in Sjöbo Ora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orebacken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.