Sjöbo Ora

Reviews over Sjöbo Ora

rustige camping in mooie bosrijke omgeving

Linda Koopman,
    9-8-2017

vriendelijke behulpzaam personeel, jammer genoeg regende het 2 dagen waardoor we weinig van de omgeving konden genieten per fiets. Ruime plekken, sanitair gratis. Eigenlijk geen negatieve ervaringen gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima overnachtingsplek

janhenk,
    13-8-2012

Wij hebben hier twee nachten gestaan op een ydillisch plekje aan de rand van het bos.

Leuk gemeente zwembad met duiktoren naast de camping. Tegen een kleine vergoeding kan je hier de hele dag gebruik van maken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

anoniem,
    6-5-2011

het is echt geweldig! en ik ga er zeker vaker heen.

Gereisd met vrienden in mei 2006

Mooie idyllische plek om uit te rusten

Micha van der Ende,
    12-5-2010

Het vakantiehuisje bij het meer van Vomb is een fantastische plek om plaatsen en bezienswaardigheden te bezoeken in de omgeving van Skane. Omdat dit centraal gelegen is, kun je alles met 3 kwartier rijden bereiken. Mooie plaatsen zoals Lund, Malmo en bezienswaardigheden zoals Stenshuvud, Forsakar en Ales Sterns zijn hierdoor makkelijk te doen.

Het huisje is van alle gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine, droger etc). Enige nadeel is dat de stroom apart berekend wordt en als je in een beetje koude periode zit, dan betaal je best veel bij (voor ons was het 45 euro voor een week).

Daarnaast is heeft het huisje een grote zandbak voor de kinderen en heeft de tuin genoeg plek om te voetballen en tennissen. Ook is er een roeiboot te huur.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010