Reviews over Perstorp

Mooie b&b in geweldige omgeving!

Lianne Josemanders,
    21-8-2008

Een b&b die aangesloten is bij 'Stay on a farm' en dat is, ondanks dat het geen echte boerderij meer is, te zien. Er lopen katten, honden, konijnen, paarden en zelfs een varken op de boerderij, wat erg leuk is voor kinderen. Je kunt er ook een paardrijtocht maken en kano's huren. In de b&b heb je een eigen badkamer op de kamer. Er is een gemeenschappelijke keuken en je kunt er ook tv kijken en internetten. Ontbijt is elke ochtend in buffetvorm tussen 8.30 en 10.00 uur. De b&b ligt in een bos op 10 minuten rijden van Perstorp. Bij een wandeling tegen de schemering heb je kans om herten en elanden tegen te komen. Bezienswaardigheden als Skånes Djurparken, Nimis (tip van de eigenaren) en Söderåsens nationaal park zijn op korte afstand en zeker de moeite waard. De website is ook in het Nederlands!