Reviews over Molle

Geen viersterren camping

Michiel,
    7-8-2016

De camping is een prima uitvalsbasis voor de mooie kustregio van Skane. Intieme strandjes en knusse dorpjes liggen vlakbij. De camping zelf is echter zeker geen vier sterren waard. Vooral het sanitair is onvoldoende. Verouderd, niet genoeg en niet schoon.

De medewerkers zijn correct, maar onpersoonlijk en zakelijk. Voor jonge kinderen biedt de camping een leuk zwembadje, springkussen en (betaald) minigolf. Ruimte voor een balspel ontbreekt echter.

De door ons gehuurde hut was ondermaats. Erg klein en slecht geventileerd. Gelukkig hadden we maar drie van de vier bedden nodig. Het bovenste stapelbed was onbereikbaar en daardoor onveilig omdat je er ook niet meer uit kon komen.

Ondanks de prima ligging wat mij betreft voor dit geld niet voor herhaling vatbaar.

niet wat we verwacht hadden

fam Verhoeff,
    17-8-2011

Deze camping hadden wij voor 2 weken geboekt. Bij aankomst gingen de gezichten van de kinderen al snel hangen.Het zwembad is heel klein echt voor peuters en alleen een springkussen om voor de wat oudere kinderen.Plekken zijn wel erg groot, maar het sanitair mag wel een opknapbeurt gebruiken.Strand is niet op 1400m, maar op 2,2 km.

Nadat wij dit kenbaar hadden gemaakt werd er vriendelijk naar een oplossing gezocht. Wij moesten een kleine boete betalen, maar kregen het resterende bedrag binnen 3 werkdagen netjes teruggestoort.

Waren via campingwijzer aan deze "familie"camping gekomen, maar dit is niet voor pubbers.

Prima camping alles goed verzorgd

Bouwman,
    6-12-2007

Prima camping alles goed verzorgd. Sanitair wel wat verouderd. Omgeving is prachtig.

Molle scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews