Camping Sibbarp

CampingWeer vandaag25°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Sibbarp voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Sibbarp in het Nederlands

Netter Platz für anspruchslose Camper

Joscha
29-8-2011

Ich habe zwei Nächte auf dem Campingplatz verbracht. Als Camper (Zelt) ohne Reservierung fährt man einfach auf eine der zwei Zeltwiesen und sucht sich einen Platz. Strom oder Wasser gibt es nicht für einzelne Zelte.

Bei den Sanitäranlagen bin ich unentschlossen was ich denken soll. Am Zeltplatz gab es keine getrennten Klos was mir als Mann egal war, was aber bestimmt einige Frauen stören würde da die Klos nur 1 Mal am Tag gereinigt wurden. Demnach war auch der Boden häufig dreckig. Die Duschen an meiner Zeltwiese waren gesperrt also musste ich quer über den Campingplatz zum Hauptgebäude. Die braunen Kacheln und Duschvorhänge machen den Eindruck es sei dreckig allerdings täuscht das. Die Duschen waren Sauber und hatten eine sehr angenehme Brause. Münzen waren dafür nicht nötig.

Für Kinder gibt es einen großen Spielplatz, ein Hüpfkissen und einen Minigolfplatz.

Für den Campingplatz ist eine Campingcard Scandinavia notwendig.

Der Platz ist meiner Meinung nach empfehlenswert.

Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding

R. Van der Gaag
10-8-2011

De toegang tot de camping doet vermoeden dat het om een mooie en goede camping gaat. Eenmaal de tent opgezet en opweg naar de eerste sanitaire stop blijken de electronische sloten met RFID-kaart slecht of niet te werken waardoor toegang tot de al weinige toiletten lastig is. De toiletten en douches die wel toegankelijk zijn hebben een slechte staat van onderhoud en schoonmaak. Wasbakken hangen scheef en de schimmel zit aan de muur samen met andere vieze vlekken die daar zitten omdat er te weinig schoon wordt gemaakt. Na meerdere bezoeken aan de receptie om te klagen kregen we bij het uitchecken te horen dat we 'gewoon gebruik hebben kunnen maken van het sanitair, ook al was het 5 minuten lopen'. Een tegemoetkoming in de slechte omstandigheden was op zijn plaats geweest maar bleef helaas uit.

Wij zijn dan ook van mening dat dit een zeer vieze en slecht onderhouden camping is met onvriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sibbarp in Malmö, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sibbarp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sibbarp scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.